Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar over het algemeen bepaal ik wanneer er iemand bij mij slaapt....( met gezond verstand ). mijn ouders moeten wel een goede reden hebben om het te cancellen....
|
Verwijderd
|
Hij mag hier altijd blijven slapen en ik ook bij hem.
Hij komt hier elk weekend, het hele weekend. Soms ga ik een weekend daarheen. Af en toe slaapt hij hier ook op doordeweekse dagen, maar dat is alleen als er een concert in de buurt is of met een feestdag of in vakantie, want hij woont hier niet dichtbij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
we mogen altijd bij elkaar slapen, alleen door de weeks moeten we wel vroeg slapen omdat we anders ons bed niet uit kunnen komen.
Meestal slaapt ie op vrijdag en zaterdag, soms maandag of woensdag als ie niet naar school moet of omdat ik hem nodig heb voor school. In de vakanties slapen we altijd bij elkaar dus. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, zag ik mijn vriend om het weekend. Hij kwam een weekend bij mij, een weekend later zagen we elkaar niet en het weekend daarop ging ik naar hem. Soms kwam hij wanneer hij vakantie had en dan bleef hij ook terwijl ik naar school moest etc..
Nu wonen we samen, maar gek genoeg slapen we niet altijd samen. We hebben een slaapbank en een eenpersoonsbed, de slaapbank is wel fijn voor een nachtje, maar je bent hem snel zat.. Dus slapen we soms apart, maar in principe wel bij elkaar ![]() ![]() (Vanavond naar een nieuw appartement kijken, voor de tweede keer, en waarschijnlijk ook het contract ondertekenen.. wonen we groter ![]() |
![]() |
|
Tja, ik woon op mezelf, dus dat is niet het probleem.
Mijn vriendin blijft hier 1 of 2 nachten per week slapen. Ik overnacht eigenlijk nooit bij haar. In verband met de privacy, haar ouders (die bepaalde dingen niet in hun huis willen ![]()
||
Citaat:
Dat haar ouders bepaalde dingen niet in hun huis willen, respecteer ik. Lijkt mij heel normaal. Het feit dat ik op de bank zou eindigen, is omdat er geen andere plaats is. Zij heeft een klein 1-persoonsbed, en geen logeerkamer oid thuis. Dan is het roeien met de riemen die je hebt: de bank.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe zijn ouders erover denken, weet ik niet echt. Ik heb een keer bij hem geslapen (oud&nieuw) maar dat is dan iets anders omdat het al zo laat was, toen heb ik wel bij hem op de kamer geslapen (deden ze niet moeilijk over, ook al hadden ze het eerst over logeerbed)
Mijn vader wil het perse niet en mijn moeder zou het wel goed vinden (ben aan de pil) We wonen dicht bij elkaar dus vaak is het niet nodig, al zou ik het wel willen op zich, maar nog niet te vaak want dan is de super lol eraf zeg maar. Hij is een keer blijven slapen toen mijn ouders weg waren en toen wist mijn moeder het wel, mijn vader niet en zijn ouders dachten geloof ik dat mijn ouders wel thuis waren.
|
Wij slapen zowat elk weekend bij elkaar. Doordeweeks komt niet goed uit ivm school en mn ouders vinden het ook geen goed idee.
Bij mn vorige vriend deden ze dr een stuk moeilijker over, maar dat is gewoon ouderlijke bezorgdheid. Toen ik eenmaal aan de pil vonden ze het wel goed.
|
Verwijderd
|
Volgens mij, te zien aan sommige antwoorden, kwam het een beetje over als of ik helemaal niet mag slapen met mijn vriendje van mijn moeder... maar dat is niet waar hoor. Mijn moeder doet daar echt helemaal niet moeilijk over, en zijn ouders ook niet
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: wij mogen niet zovaak bij elkaar slapen, dus komt meestal neer op 1x in de 3 weken ofzoo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Over drie weekjes gaan we pas écht samenwonen, groter appartement etc... Dan is alles toch nog net iets echter.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
in de week zoveel we willen (we zitten op kot / kamers)
in het weekend zien we elkaar meestal niet, maar als ik naar hem ga of omgekeerd is dat wel met slapen bij meestal, gebeurt niet zo veel hoor. waarschijnlijk in de vakantie meer, zullen wel zien.
|
![]() |
Ik zit op kamers, dus erg makkelijk.
Toen ik een vriendje had sliepen we niet elke nacht bij elkaar. Gewoon omdat je meestal toch niet echt je volle nachtrust krijgt ![]() Ik denk zo'n 2 keer in de week.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |