Advertentie | |
|
![]() |
|
Ouderwetse ouders???Helemaal uit de tijd bedoel je!Of nog erger?!~Shit man!Ben je 22 of 12??Sorry nie voor jou bedoelt maar voor je ouders!Ik vind dat wel heel kinderachtig hor!Ik was 14 toen ik voor het eerst bij mn (ex)vriend bleef slapen....na 4 maanden om precies te zijn...
Mn moeder vond het goed en mn pa had er nix over te zeggen (mn ouders zijn uit elkaar).De ouders van mn vriend (die btw 18 was) vonden het ook goed... K zou heel goed met je ouders praten en gewoon zeggen dat je geen klein kind meer bent (als je dat al nie gedaan hebt want dat zou ik cker gezegd hebben!)! Veel succes ermee en geniet alsje naast je vriendin wakker wordt!Dat is een heerlijk gevoel!!! (Best weird als een meid van 15 dat tegen een man van 22 zegt maar goed)
|
Verwijderd
|
Het lijkt me lastig om zulke ouders te hebben, zeker als je 22 bent. Ik ben blij dat mijn moeder niet zo is, ze maakt er nooit een probleem van als mijn vriendje (in het weekend dan wel) blijft slapen. Maar ja je zal het zelf ook wel niet echt handig vinden lijkt me zo. Maar ja je woont nog bij je ouders neem ik aan
![]() ![]() Maar goed, misschien de handigste oplossing is toch wel praten met ze, hoe moeilijk dat ook is/ kan zijn. Pak het gewoon een beetje rustig aan zonder gelijk te gaan scheeuwen. Waar zijn ze eigenlijk bang voor ik bedoel jullie mogen geen seks hebben? Als je 13 bent kan ik dat nog snappen maar 22 en een vaste vriendin hebt... ![]() Sterkte ermee! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik mocht eerst ook niet bij mijn vriend slapen .. ik was toen 18. Mijn vriend was toen 21 en ook zijn ouders deden moeilijk. Maar we hebben er toen serieus over gepraat en daarna mocht het wel. Nu slaap ik al een jaar bij hem en iedereen is er helemaal aan gewend. Onze ouders stellen het nu zelf af en toe al voor, als dat zo beter uitkomt.
't Enige advies wat ik je kan geven is om er eens goed over te praten. Krijg je ze dan nog niet om .. dan zou ik toch gewoon gaan .. je hebt dan waarschijnlijk wel een tijdje gezeik, maar tenslotte ben je 22 en mag je best voor je eigen mening uitkomen .. Ouders moeten hun kinderen op een gegeven moment ook los kunnen laten en soms moet je ze dat zelf even laten inzien door tegen ze in te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
eerst moesten we op andere kamer slapen (we wonen allebei nog thuis), maar al gauw sliep ik bij hem wel in zijn bed samen met hem dus.
Bij mij thuis mocht het niet. Uiteinelijk toen we 'het' hadden gedaan mocht het wel...Mn moeder zei toen: nouja..nu maakt t toch neit meer uit... dus het motief van mijn ouders was dus om me zolang mogelijk maagd te houden.. ik weet niet of dat bij jou ook kan meespelen..dat je oudersook zoiets denken. Maar spreek gewoon es openhartig met je ouders en zeg: ma ik ben toch al met dr naar bed geweest (als je dat ook geweest bent) en daarom is het gewoon onzin als we apart slapen..als jij het neit hier wil hebben doen we het toch wel bij haar... zoiets.. nouja iig succes! ![]() suusjuhh |
![]() |
|
![]() |
beetje vaag... je bent 22! Dat is toch wel een leeftijd dat je zelf een beetje gaat bepalen hoe jij je leven indeelt. Je zou er bijvoorbeeld ook aan kunnen denken om zelf een kamer te zoeken. Of er eens een keer goed met je ouders over praten dat je het er niet mee eens bent dat je niet bij je vriendin mag blijven slapen. Jullie hebben al zo lang iets! Ik snap jouw ouders ook niet helemaal eerlijk gezegd. Maar ik zou in ieder geval wel eens een goed gesprek met ze aan gaan knopen.
|
![]() |
|
hmmm... mijn ouders vinden het ook niet echt leuk... uiteindelijk mocht ik oooit wel bij mijn ex slapen.. maar dat was in het begin ook meer om praktische redenen.. later accepteerden ze het wel...
en nu heb ik bijna een maand met iemand anders en zijn moeder stelde het zelfs al voor ![]() ik denk ook gewoon dat je je ouders moet laten merken dat je oud en wijs genoeg bent om dat soort dingen zelf te bepalen...
|
![]() |
je bent 22.. dat betekent 22-17=5 (jah, goed man!) .. je bent 5 jaar ouder dan mij.... over 5 jaar, zit ik, als het goed is, toch al wel 3 jaar op kamerz, en kunnen mijn ouders zeggen en vinden wat ze willen, maar daar zal ik me dan zo min mogelijk (helemaal nixz in dit geval) van aantrekken... er zijn vaders die op jou leeftijd een 6-jarig zoontje hebben.... misschien fout voorbeeld, maar je zou oud genoeg moeten zijn om dit soort dingen zelf te beslissen.. wat vaak werkt: "pap, mam.... hoe oud waren jullie toen...."... maar zelfs dat zal in jou geval ook nie veel uithalen..
zoek n kamer, trek je ouderlijke nest uit, en ga die gouwe wereld ontdekken! (zoiets toch?) ga desnoods in n chiquita-doos onder de dichtsbijzijnde brug wonen... je bent 22, zolang je niet thuis woont, hebben je ouders helemaal nix over je te zeggen, en dus bepalen niet zij, maar bepaal jijzelf waar je slaapt, batst, krikt, pompt, knalt of zelfs monopoly speelt.... succes ermee.... en je ouders: 1 woord>>> b-tje-jammer-hoor haudoeiz! ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
zoals al gezegd: je bent 22, op welk gebied denken ze dat ze nog kunnen bepalen wat jij doet? Oke, als het ongezond of anderszins slecht zou zijn om elke week bij elkaar te slapen... dan zou het logisch zijn... maar dat is het niet, jij wordt er gelukkiger van, je bent oud genoeg om zelf te bepalen wat je doet, voer een keer een kort gesprek met ze daarover en ga gewoon bij je vriendin slapen wanneer je er zin in hebt...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga heen menneke, jij kunt je voorhuid nog niet eens over je eikel heenkrijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
praat toch nederlands Q.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
hehe en ik kan ut weten ![]()
|
![]() |
belachelijk! je bent 22, je hebt al 3 jaar lang en nog maken je ouders zulke regels?? ik snap niet dat je hier mee zit trouwens, als mijn ouders zo ouderwets zouden doen, zou ik ze een grote mond geven en het toch lekker wel doen.
en dit heeft niks met stoer doen te maken ofzo, het is gewoon je goed recht dat je op je 22e zelf bepaalt bij wie je blijft slapen!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn ouders zijn ook behoorlijk ouderwets op gebied van relaties.
![]() ![]() ![]() Mijn ouders vinden dat zolang ik bij hen in huis woon, hun regels gelden en ik daar niets tegenin heb te brengen (nu ben ik zo puberaal als ik weet niet wat en ga ik er natúúrlijk wel tegenin, maar dat ter zijde). In dit opzicht heb ik wel begrip voor de keuze van de ouders dat je vriend(in) (hoe jammer dan ook) niet mag blijven slapen. |
![]() |
||
Citaat:
Eerlijk zijn is de sleutel tot succes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen Verwijderd | 34 | 25-01-2003 17:09 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |