Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt er natuurlijk aan wat je leuk vindt om erbij te gaan doen als extra vak. Vraag aan je mentor of decaan wat die pakketten inhouden en wat hij/zij je adviseert om erbij te kiezen. suc6 grtxxx J. ![]() |
![]() |
|
C&M is zeker niet het makkelijkste vak!!!!
het is juist een van de zwaarste... duits en frans 2, weet je hoeveel werk dat is?? om de paar maanden moeten wij daar handelingsdelen voor inleveren etc. ik vind het zeker niet meevallen! en wat is LO2?? dat hebben wij niet... maar je kan kijken, natuur en techniek of natuur en gezondheid... die hebben allebei wiskunde en natuurkunde... alleen n&g heeft wb1 en n&t heeft wb12 bij n&g zit bio er automatisch al in en bij allebei heb je ook sk net of je heel goed in wiskunde bent of neit, anders kan je idd n&g met bio kiezen ofzo
|
![]() |
Ik zou dan als je perse Wiskunde en Natuurkunde wil (?) voor Natuur en Gezondheid gaan kan je er namelijk nog Wiskunde B12 bij kiezen..
Alleen heb ik geen idee hoe zwaar dat is, want ik doe Cultuur en Maatschappij, met als extra vak Biologie en Aardrijkskunde ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Overgang van 4Mavo naar 4Havo vraag Ihab | 0 | 30-01-2017 19:21 | |