Oud 14-02-2002, 13:53
Ellun
Ellun is offline
Bij ons op school zijn de mondelinge tentamens Grieks en Latijn gepland in de week na de krokusvakantie, terwijl ik met school 8 dagen op skireis ga. Het is toch belachelijk dat ik dan terwijl ik op skireis ben moet leren voor tentamens? Bij wie is dit nog meer zo?
Oud 14-02-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ellun schreef:
Bij ons op school zijn de mondelinge tentamens Grieks en Latijn gepland in de week na de krokusvakantie, terwijl ik met school 8 dagen op skireis ga. Het is toch belachelijk dat ik dan terwijl ik op skireis ben moet leren voor tentamens? Bij wie is dit nog meer zo?

Bij moi! We hebben meteen na de vakantie toetsweek #3 met 8 pw's. Echt balen man!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 15:42
Vos
Vos is offline
Mens..Wees blij dat je uberhaupt gaat skiën met school..Mijn schoolleiding/medeleerlingen willen dat niet eens..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:25
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dat is vaak. Ze zeggen dan dat je het goed kunt gaan leren in de vakantie, omdat je dan veel vrije tijd zou hebben.
Daar komt dus nooit wat van..
Oud 14-02-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
Dat is vaak. Ze zeggen dan dat je het goed kunt gaan leren in de vakantie, omdat je dan veel vrije tijd zou hebben.
Daar komt dus nooit wat van..
Zeker niet. Ik heb de vakantie al helemaal volgepland
Gelukkig zijn er maar 5 echte leerproefwerken, dus dat valt opzich wel mee. Je kunt ze eigenlijk makkelijk een dag van te voren leren
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:50
Verwijderd
Vakantie=tijd om handelingsdelen te doen...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Vakantie=tijd om handelingsdelen te doen...

Bij ons juist niet. Wij moeten handelingsdelen inleveren altijd voor de vakantie. Dus das altijd stressen. Vandaag ook
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:24
scala
scala is offline
sjah dat soort dingen worden altijd slecht gepland das nou typisch school:\ tenminste die van mij dan..
ik heb gelukkig al de se week 8er de rug..maar ik neem wel hw meej op skivakantie, maar meer van die maak opdrachten enzow waar ik nooit aan toe kom
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Bij ons juist niet. Wij moeten handelingsdelen inleveren altijd voor de vakantie. Dus das altijd stressen. Vandaag ook
wij moesten ook alles voor de vakantie inleveren (ik heb deze week vakantie)
echt balen, zaten we daar met z'n allen te stressen donderdag het 8ste..
Oud 15-02-2002, 15:38
Verwijderd
Dat is natuurlijk een domme redenatie...je moet gewoon de stof dusdanig goed bijhouden dat je niet een paar dagen vantevoren nog moet beginnen...dan zit je niet met dit probleem
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:04
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dat is natuurlijk een domme redenatie...je moet gewoon de stof dusdanig goed bijhouden dat je niet een paar dagen vantevoren nog moet beginnen...dan zit je niet met dit probleem

Ja, dat klopt, maar als het nog 6 weken duurt ofzo voor je het in moet leveren denk je: nou, dat kan volgende week ook wel. En de week daarna denk je dat weer.
Zo werkt het bij mij in ieder geval.

Oud 15-02-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Das makkelijker gezegd dan gedaan!

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:21
Trebbor
Trebbor is offline
wij hadden ook zoiets. we gingen op kunstproject week en alle a-mensen gingen mee plus een klein deel bmensen. moesten de b-mensen dus wel mooi al hun toetsen tijdens die week leren terwijl de a-mensen alles twee weken later hadden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten