Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
om mezelf nog maar eens te herhalen:
Waarom vinden gullie de 2e fase zo slecht? Omdat je niet meer eindeloos naar het eentonig gebrabbel van een leraar hoeft te luisteren, maar in plaats daarvan ZELF aan de slag mag en praktijkervarig opdoet? Omdat je dankzij de verplichte talen je vervolgopleiding makkelijker kunt halen (want er zijn ook belangrijke natuurkundigen in Duitsland die boeken schrijvenn over hun onderzoek) en bovendien nog een lekker brede algemene kennis hebt? Omdat je es een keertje echt iets moet DOEN ipv achteruitzakken en wat nutteloze feitjes in je hoofd stampen onder het mom van: Goh, wat ben ik slim? Omdat je zelf een keer een gymles mag bedenken en zo ervaart hoe je iemand iets moet leren terwijl dat ook nog leuk moet zijn? Omdat je van zo'n les meer leert dan van een hersenloos partijtje voetbal (nix tegen voetbal, overigens )? Omdat je leert dat de meeste dingen in het leven door anderen niet zo hoog gewaardeerd worden als door jouzelf? En dat je dus die negen puur voor jezelf haalt, net als in 'real life'? Dat je dus ook voor een zesje kunt gaan zonder problemen als je geen zin hebt er veel voor te doen? Sorry hoor, maar je mag op z'n minst toch PROBEREN er de positieve kanten van in te zien (en die zijn er echt). Niet dat ik ANW leuk vond, by the way... maar tis wel handig bij triviant ![]()
||
Citaat:
![]() ik doe nix voor mezelf, enkel voor anderen, maargoed, ik heb dan ook nooit de 2e fase gehad... ach, dat krijg je op een ZMOK-school....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
'Veeleisende' ouders... duivelaartje | 55 | 31-10-2004 18:44 | |
Algemene schoolzaken |
De meest belachelijke regel bij jullie op school? Verwijderd | 330 | 27-10-2004 19:37 | |
Eindexamens 2003 |
Nog oude stijl mensen dit jaar? Onbekende | 21 | 04-05-2003 13:41 |