![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo kan je hem ook eens op je laten zitten, zonder écht seks te hebben. Ga ook eens op hem zitten, gewoon wat gewend raken... Tja, zo kan je lekker vrijen zonder echt seks te hebben.. en je kan het natuurlijk telkens wat opbouwen, dus steeds iets meer richting seks.. Het voorzichtig proberen of juist al een voorspel hebben, maar geen echte seks.. ![]() ![]() Succes iig!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook een vriendje ( gehad ) en met hem ben ik voor ut eerst verder gegaan ( was een zware drempel, en was ook aangeschoten ). Ik heb hem afgetrokken maar schoot hierbij telkens in de lach ( errug lullig voor hem, wel grappig ) vondt het maar een raar "ding" en errug eng...
Hij heeft mij ook gevingerd maar ben hierbij nooit klaargekomen ( vondt het wel errug geil ) conclusie: doe niks tegen je zin in, et komt vanzelf....ECHT! niet pushen :-) |
![]() |
|
ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend, heb al wel eerdere vriendjes gehad. Met geen een nog naar bed geweest, maar wel manuele sex (inderdaad mooi woord!)gehad. Voor mij was dat ook een grote stap, ik vond het maar eng om hem af te trekken. Hij wilde veel meer, en vingerde mij ook veel vaker. Maar omdat ik het niet wilde, wilde hij wachten
![]() Uit eindelijk (toen ik er aan toe was) heb ik hem afgetrokken en ik vond het maar niets. Een tijdje later heb ik het zelf uit gemaakt, ik voelde niets meer voor hem. Daarna heb ik 3 maanden een vriendje gehad en hij wilde ook wel manuele sex, maar nog niet verder...ik was er toen ook wel aan toe(aan manuele sex dan, verder nog niet). Nu met mijn huidige vriend ging alles veel sneller en is het ook leuker. Denk dat ik er nu eigenlijk pas echt aan toe ben, geniet er nu meer van. We liggen vaak ook alleen maar tegen elkaar aan, ik wilde nog niet verder tot voorkort. Maar nu heb ik zijn lichaam echt leren kennen en ben ik er echt aan toe om met hem naar bed te gaan. Hij weet het ook en ik denk dus dat het binnenkort wel zal gebeuren. ![]() Maar goed wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat je er misschien nog mee moet wachten. Ik was er eerst ook nog niet aan toe, maar steeds een beetje verder gaan en echt wachten tot je er klaar voor bent werkt wel!! Bij mij tenminste wel, in ieder geval heel veel succes ermee!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik dacht net hetzelfde als jou.
Ik vond het eng, heb verschillende vriendjes gehad maar voelde me nooit op mijn gemak om verder te gaan, dus sex hebben. Ik dacht dat het een grote stap was en dat het me niet zou lukken. Maar toen uiteindelijk vorig jaar aan mijn 20 is het vanzelf gegaan, met een jongen van wie ik hou, het was helemaal niet eng, integendeel een subliem moment waarop mooiere momenten volgden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan er eigenlijk niks fout gaan, gevaarlijker is het volgens mij om jezelf vast te pinnen op de gedachte (of zelfs wetenschap) met iemand oud te willen worden. Ik heb me daar nu drie keer in vergist.... en dat verandert je. Was ik eerder realistischer geweest, had ik me nu nog kunnen koesteren met de gedachte dat de ware bestaat..... Doek nie meer. Als liefde in pakjes kwam, stonden er enge teksten in grote blokken met dikke zwarte randen op................ ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga vooral geen dingen doen die je niet wilt. Toch snap ik het niet helemaal, je bent redelijk oud (Nou ja oud... maar goed geen 13 dus) en je hebt een vriend van wie je houdt (neem ik aan). Jullie douchen slapen in bed en ''frunneken'' aan elkaar. Een reactie die mijn lichaam dan geeft, is super geil worden, en dan veel zin in seks krijgen. Ook de 1e keer was dit zo. Heb je dan helemaal geen zin in seks als je zo doucht/ in bed ligt, ook niet een beetje ergens? Dit is echt absoluut geen verwijt hoor naar jou toe, alleen ik kan het me niet zo goed voorstellen. Ik denk dat je het pas moet doen als je er echt heel erg veel zin in hebt en denkt dat het een goed moment is, anders wordt het niks. Misschien als je dat nooit denkt bij je vriend, kan je je afvragen hoeveel je om hem geeft, en hoeveel je hem vertrouwt (maar dat zal wel goed zitten want je wil oud worden met hem
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Klinkt dit bekent in de oren? Het is nu uit, maar ik denk dat doordat ik nu ouder ben geworden me er iets makkelijker over kan heen zetten. Ik denk dat het nog steeds moeilijk zal zijn (denk, wat ik heb nu geen vriend) maar ik zou wachten tot je eraan toe bent. Wanneer je een sterke relatie hebt. Als je dat hebt en je hebt al een tijdje deze relatie en je wilt het graag met hem doen... ja geef je zelf dan is een trap onder de kont. (sorry, dat ik het zo zeg) Weet niet of dat voor jou een oplossing is, maar voor mij denk ik wel. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zijn vrienden? Issun | 4 | 03-09-2013 11:49 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Prison Break #3 Verwijderd | 377 | 05-06-2009 15:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rookverbod - The Sequel hhendrikxx | 133 | 01-12-2008 20:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? deel 2 Miracle | 499 | 21-08-2006 11:07 | |
Lifestyle |
hoortoestel... Xaira | 48 | 29-12-2003 12:07 |