Oud 25-01-2003, 19:22
Lidewij
Lidewij is offline
Ik heb nu al een hele tijd een hele lieve vriend, waar ik ook zeker oud mee wil worden ed, maar er is één probleem...ik vind het dood eng om met hem naar bed te gaan... Ik weet dat je daarmee moet wachten tot je er aan toe bent ed, maar ik weet niet of ik er ooit aan toe zal zijn, ik weet alleen niet waarom... Er zijn vast veel topics al geweest over 'de eerste keer', maar hoe pak je het aan enzo? En heeft iemand een idee waarom ik het niet 'durf'?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:31
Verwijderd
als je het niet 'durft', dan moet je er waarschijnlijk gewoon nog wat meer naar toe groeien... als het goed is komt dat vanzelf wel, als je het proces iets wilt versnellen kun je misschien alvast andere dingen doen met je vriend, manuele of orale sex... (hoewel ik dat laatste langer eng bleef vinden)
als je het opzich wel durft maar het nog wat 'spannend' vindt, dan ben je er zelf wel aan toe maar is je relatie er misschien nog niet aan toe... of misschien al wel, en ben je gewoon altijd wat huiverig voor nieuwe dingen...
mag ik weten hoe oud je bent...?
hoe je het aanpakt... het makkelijkste is om er van te voren met je vriend over te praten, pas als jullie goed over sex kunnen praten kunnen jullie ook echt sex hebben (en dan hoef je het niet in alles met elkaar eens te zijn)
zorg ervoor dat de eerste keer een leuke herinnering wordt, laat er een leuke avond of middag aan voorafgaan, maak het lekker warm en mooi in je/zijn kamer...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:36
Lidewij
Lidewij is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
als je het niet 'durft', dan moet je er waarschijnlijk gewoon nog wat meer naar toe groeien... als het goed is komt dat vanzelf wel, als je het proces iets wilt versnellen kun je misschien alvast andere dingen doen met je vriend, manuele of orale sex... (hoewel ik dat laatste langer eng bleef vinden)
als je het opzich wel durft maar het nog wat 'spannend' vindt, dan ben je er zelf wel aan toe maar is je relatie er misschien nog niet aan toe... of misschien al wel, en ben je gewoon altijd wat huiverig voor nieuwe dingen...
Onze relatie is er wel aan toe, huiverig voor nieuwe dingen ben ik wel altijd een beetje...en dit is zo'n stap ineens lijkt wel oid. (Wat is manuele sex? En orale sex lijkt me helemaal niks...)

Citaat:
mag ik weten hoe oud je bent...?
Laten we het houden op een paar jaar ouder dan jij...

Citaat:
hoe je het aanpakt... het makkelijkste is om er van te voren met je vriend over te praten, pas als jullie goed over sex kunnen praten kunnen jullie ook echt sex hebben (en dan hoef je het niet in alles met elkaar eens te zijn)
We kunnen er wel over praten, maar ik praat er niet graag over...maar dat zal ik dan maar eens gaan proberen...misschien maakt dat idd al veel uit...

tnx voor je reactie iig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Lidewij schreef:
Onze relatie is er wel aan toe, huiverig voor nieuwe dingen ben ik wel altijd een beetje...en dit is zo'n stap ineens lijkt wel oid. (Wat is manuele sex? En orale sex lijkt me helemaal niks...)
met manuele sex bedoel ik elkaar aftrekken/vingeren, maar ik hou niet van die woorden, dus noem ik het manuele sex(manueel=handmatig)

Citaat:
Laten we het houden op een paar jaar ouder dan jij...
nouja, niet iedereen hoeft er op dezelfde leeftijd mee te beginnen... ik ken mensen die ruim in de twintig waren toen ze met sex begonnen, en die het ook echt niet eerder hadden gewild

Citaat:

We kunnen er wel over praten, maar ik praat er niet graag over...maar dat zal ik dan maar eens gaan proberen...misschien maakt dat idd al veel uit...

tnx voor je reactie iig
als je er vaker over praat gaat het misschien gemakkelijker.... en graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:47
Lidewij
Lidewij is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
met manuele sex bedoel ik elkaar aftrekken/vingeren, maar ik hou niet van die woorden, dus noem ik het manuele sex(manueel=handmatig)
Dat doen we ook wel eens...dat was al een grote stap...vind het nog steeds wel een beetje 'eng'... (Ik lijk wel één of ander wereldvreemd kind, heb ik het gevoel, maar dat valt gelukkig wel mee. )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Lidewij schreef:
Dat doen we ook wel eens...dat was al een grote stap...vind het nog steeds wel een beetje 'eng'... (Ik lijk wel één of ander wereldvreemd kind, heb ik het gevoel, maar dat valt gelukkig wel mee. )
ga dan eens lekker samen douchen, zeep elkaar een beetje in (echt wassen hoeft niet hoor ) en ga daarna naast elkaar in bed oid liggen, naakt dus. Dan kan je elkaars lichaam een beetje verkennen ed.. Streel elkaar een beetje, over benen/buik/rug dat soort dingetje... Je hoeft dan natuurlijk helemaal geen seks te hebben, alleen een soort van hele kleine stap richting seks.. Na een tijdje kan je gewoon wat gaan vrijen, als je dat wil. Elkaar zoenen en misschien manuele seks (mooi woord sarah ).
Zo kan je hem ook eens op je laten zitten, zonder écht seks te hebben. Ga ook eens op hem zitten, gewoon wat gewend raken...
Tja, zo kan je lekker vrijen zonder echt seks te hebben.. en je kan het natuurlijk telkens wat opbouwen, dus steeds iets meer richting seks.. Het voorzichtig proberen of juist al een voorspel hebben, maar geen echte seks.. Gewoon wat expirimenteren, zodat je het fijn vindt en niet meer eng.. Dan gebeurt het vanzelf wel

Succes iig!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:04
Lidewij
Lidewij is offline
Douchen en in bad gaan doen we ook wel en in één bed slapen ook vaak (altijd ) en dan soms 'iets' (manuele sex, aldus Sarah ), maar verder...dat is een 'probleem'.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Lidewij schreef:
Douchen en in bad gaan doen we ook wel en in één bed slapen ook vaak (altijd ) en dan soms 'iets' (manuele sex, aldus Sarah ), maar verder...dat is een 'probleem'.
Probeer er dan rustig met elkaar over te praten, zodat je aan het onderwerp went tussen jullie beiden.. Dan kan je gewoon het eens proberen, zonder dat het écht moet... gewoon lekker rustig onder blijven joh
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:01
Kroepoekie Mauw
Kroepoekie Mauw is offline
gewoon doen is suuuuper lekker en dan vraag je je af waarom je zo lagn hebt gewacht!!!!
Oud 26-01-2003, 16:30
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Kroepoekie Mauw schreef:
gewoon doen is suuuuper lekker en dan vraag je je af waarom je zo lagn hebt gewacht!!!!
"gewoon doen" .... Als ze t nie durft moet ze t nie zomaar doen...
*spreekt uit ervaring*
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 12:28
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik heb ook een vriendje ( gehad ) en met hem ben ik voor ut eerst verder gegaan ( was een zware drempel, en was ook aangeschoten ). Ik heb hem afgetrokken maar schoot hierbij telkens in de lach ( errug lullig voor hem, wel grappig ) vondt het maar een raar "ding" en errug eng...
Hij heeft mij ook gevingerd maar ben hierbij nooit klaargekomen ( vondt het wel errug geil )

conclusie: doe niks tegen je zin in, et komt vanzelf....ECHT!
niet pushen :-)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:34
vliegje
vliegje is offline
ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend, heb al wel eerdere vriendjes gehad. Met geen een nog naar bed geweest, maar wel manuele sex (inderdaad mooi woord!)gehad. Voor mij was dat ook een grote stap, ik vond het maar eng om hem af te trekken. Hij wilde veel meer, en vingerde mij ook veel vaker. Maar omdat ik het niet wilde, wilde hij wachten .
Uit eindelijk (toen ik er aan toe was) heb ik hem afgetrokken en ik vond het maar niets. Een tijdje later heb ik het zelf uit gemaakt, ik voelde niets meer voor hem. Daarna heb ik 3 maanden een vriendje gehad en hij wilde ook wel manuele sex, maar nog niet verder...ik was er toen ook wel aan toe(aan manuele sex dan, verder nog niet). Nu met mijn huidige vriend ging alles veel sneller en is het ook leuker. Denk dat ik er nu eigenlijk pas echt aan toe ben, geniet er nu meer van. We liggen vaak ook alleen maar tegen elkaar aan, ik wilde nog niet verder tot voorkort. Maar nu heb ik zijn lichaam echt leren kennen en ben ik er echt aan toe om met hem naar bed te gaan. Hij weet het ook en ik denk dus dat het binnenkort wel zal gebeuren.

Maar goed wat ik dus duidelijk probeer te maken is dat je er misschien nog mee moet wachten. Ik was er eerst ook nog niet aan toe, maar steeds een beetje verder gaan en echt wachten tot je er klaar voor bent werkt wel!! Bij mij tenminste wel, in ieder geval heel veel succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:47
elledc
elledc is offline
Ik dacht net hetzelfde als jou.
Ik vond het eng, heb verschillende vriendjes gehad maar voelde me nooit op mijn gemak om verder te gaan, dus sex hebben. Ik dacht dat het een grote stap was en dat het me niet zou lukken.
Maar toen uiteindelijk vorig jaar aan mijn 20 is het vanzelf gegaan, met een jongen van wie ik hou, het was helemaal niet eng, integendeel een subliem moment waarop mooiere momenten volgden
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 20:57
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
Lidewij schreef:
Ik heb nu al een hele tijd een hele lieve vriend, waar ik ook zeker oud mee wil worden ed, maar er is één probleem...ik vind het dood eng om met hem naar bed te gaan... Ik weet dat je daarmee moet wachten tot je er aan toe bent ed, maar ik weet niet of ik er ooit aan toe zal zijn, ik weet alleen niet waarom... Er zijn vast veel topics al geweest over 'de eerste keer', maar hoe pak je het aan enzo? En heeft iemand een idee waarom ik het niet 'durf'?
Iig wachten tot je en je partner branden van nieuwsgierigheid, geilheid en liefde.
Dan kan er eigenlijk niks fout gaan, gevaarlijker is het volgens mij om jezelf vast te pinnen op de gedachte (of zelfs wetenschap) met iemand oud te willen worden.
Ik heb me daar nu drie keer in vergist.... en dat verandert je.

Was ik eerder realistischer geweest, had ik me nu nog kunnen koesteren met de gedachte dat de ware bestaat.....
Doek nie meer.

Als liefde in pakjes kwam, stonden er enge teksten in grote blokken met dikke zwarte randen op................
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:18
Verwijderd
Ga vooral geen dingen doen die je niet wilt. Toch snap ik het niet helemaal, je bent redelijk oud (Nou ja oud... maar goed geen 13 dus) en je hebt een vriend van wie je houdt (neem ik aan). Jullie douchen slapen in bed en ''frunneken'' aan elkaar. Een reactie die mijn lichaam dan geeft, is super geil worden, en dan veel zin in seks krijgen. Ook de 1e keer was dit zo. Heb je dan helemaal geen zin in seks als je zo doucht/ in bed ligt, ook niet een beetje ergens? Dit is echt absoluut geen verwijt hoor naar jou toe, alleen ik kan het me niet zo goed voorstellen. Ik denk dat je het pas moet doen als je er echt heel erg veel zin in hebt en denkt dat het een goed moment is, anders wordt het niks. Misschien als je dat nooit denkt bij je vriend, kan je je afvragen hoeveel je om hem geeft, en hoeveel je hem vertrouwt (maar dat zal wel goed zitten want je wil oud worden met hem ). Hoe denkt hij erover? Praten kan altijd. Nou ja doe rustig aan, neem je tijd, dan komt het vast wel goed!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 21:53
ConnX
ConnX is offline
Helemaal eens.....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 23:37
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Citaat:
Lidewij schreef:
gewoon wachten tot het goed voelt, en tot die tijd, het niet doen !
Oud 05-02-2003, 14:19
honey
honey is offline
Citaat:
Lidewij schreef:
Nee jij vent geen wereldvreemd kind, want dan ben ik dat ook Ik durfde ook haast niks. Hij moch wel veel bij mij doen, maar ik durfde niet bij hem. Ik vind het eng bij hem, weet niet precies hoe ik er mee moet omgaan en ik wil niet falen.
Klinkt dit bekent in de oren?

Het is nu uit, maar ik denk dat doordat ik nu ouder ben geworden me er iets makkelijker over kan heen zetten. Ik denk dat het nog steeds moeilijk zal zijn (denk, wat ik heb nu geen vriend) maar ik zou wachten tot je eraan toe bent. Wanneer je een sterke relatie hebt. Als je dat hebt en je hebt al een tijdje deze relatie en je wilt het graag met hem doen... ja geef je zelf dan is een trap onder de kont. (sorry, dat ik het zo zeg) Weet niet of dat voor jou een oplossing is, maar voor mij denk ik wel.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten