|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer zou jij naar de meeting kunnen komen? (kruis meerdere antwoorden aan) | |||
zaterdag 28 december |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 18.18% |
zondag 29 december |
6 | 18.18% |
zaterdag 4 januari |
10 | 30.30% |
zondag 5 januari |
13 | 39.39% |
zondag 12 januari |
13 | 39.39% |
zondag 19 januari |
16 | 48.48% |
zondag 26 januari |
24 | 72.73% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Goed, dan eindelijk mn data's doorgegeven..
Maar euh, als het naar Nienke gaan met daar blijven slapen en uitgaan wordt dan vallen alle zondagen af als begindag.. die gelden dan dus als 2e dag, tenzij we op vrijdag heengaan Maar uitgaan zit gekoppeld aan vrijdag of zaterdag dus.. euh? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zaterdag. Ik geloof dat er hier weinig tenten open zijn op vrijdag, behalve de cafe's dan en die zijn niet zo boeiend.
Maar aan dat uitgaan zitten meer complicaties vast, met name het vervoer - hiero moet je gebracht of gehaald worden wil je ergens komen, en als jullie al met z'n vijfen in de auto zitten kan er dus niemand meer bij, en dan schiet het nog niks op. Dus weet niet of dat wel zo'n heel handig idee is, hoewel het me erg leuk lijkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een busje huren is dan gemakkelijker, denk ik. Dan kunnen we ook zelf bepalen hoe laat we teruggaan, en een beetje ver weg. Maar dan moet er dus wel iemand nuchter genoeg blijven om te rijden (ik zou het wel willen maar om de een of andere reden vertrouwt niemand mij dat toe. Misschien het gebrek aan rijbewijs?) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom waarschijnlijk ook, maar met eigen vervoer
![]() ![]() Alicia durft niet bij mij in de auto te stappen. Dat zegt misschien genoeg :X En oh ja, niet gillen of huilen in de auto .. dan gaat de deur open ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kweenie of dat is wat je bedoelt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar euh, het maakt mij niet uit wanneer we terugrijden, maar ik wil die zondag wel redelijk bij tijds weer thuis zijn want ik moet nog een debat in het frans voorbereiden met een vriendin van me ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Pim wil per se 's nachts terug... mjah dan blijft er dus alsnog niemand slapen, vindt mijn moeder ook weer relaxt. Ik ben trouwens nog nooit in Dieka geweest, maar volgens dat joch daar *wijst naar boven* is het wel gevarieerd en dus wel geschikt om heen te gaan. Citaat:
|
![]() |
|
Okay, het rondje kan als volgt zijn:
- 12:00 Rotterdam (daar woon ik) (- 12:15 Krimpen a/d Ijssel (Marc ophalen)) - 13:00 Leiden (ophalen Pauline) - 13:15 in de buurt van Leiden (ophalen Tim) - 13:45 Amsterdam (ophalen Kim) - 15:45 Vroomshoop (thuisbasis van Nienke) Marc kan prima met ons meerijden, er is genoeg plaats. Als Marc meerijdt, kan er verder niemand mee. Anders is er nog plaats voor iemand. Willen Pauline, Tim en Kim even hun adres E-Mailen? Dan kan ik jullie met behulp van de GPS-navigator vinden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Verwijderd | 500 | 07-09-2005 17:47 | |
Muziek |
Muddy Metal Meeting (MET BIER) Verwijderd | 74 | 04-07-2005 10:20 | |
De Kantine |
Al eens op een DK meeting geweest forumfreakie | 71 | 10-01-2005 19:55 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
"DNM" (De Nieuwe Meeting) Ieme | 442 | 20-03-2003 18:16 | |
Verhalen & Gedichten |
10/11 Rotterdam meeting klootzak2001 | 8 | 20-10-2002 17:38 |