Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wanneer zou jij naar de meeting kunnen komen? (kruis meerdere antwoorden aan)
zaterdag 28 december 6 18.18%
zondag 29 december 6 18.18%
zaterdag 4 januari 10 30.30%
zondag 5 januari 13 39.39%
zondag 12 januari 13 39.39%
zondag 19 januari 16 48.48%
zondag 26 januari 24 72.73%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2002, 14:08
Verwijderd
Ook hier geldt: je kunt meerdere data aankruisen. Dat moet eigenlijk ook.
Advertentie
Oud 24-12-2002, 14:19
Verwijderd
Hihiiiii, Morgan kan ze allemaal

Uhm... misschien alleen iets veranderen... Kijk, jullie kunnen best naar Vroomshoop komen, maar hier is dus echt niets om te doen ofzo... Dan zouden we alsnog beter in Almelo af kunnen spreken, of jullie moeten het niet erg vinden om de hele avond bij ons thuis te zitten

(mijn moeder oppert trouwens dat we best uit kunnen en dat hier dan ook lui mogen slapen als ze spul meenemen We hebben een vrij grote zolder dus. Maar dan hebben we dus niet genoeg aan 1 auto. En of jullie daar zin in hebben/tijd voor hebben weet ik niet)
Oud 24-12-2002, 14:21
Verwijderd
oeh cool!!!!
Oud 24-12-2002, 14:22
Verwijderd
Durf je dat?
Oud 24-12-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Durf je dat?
waarom niet???
Oud 24-12-2002, 14:43
Verwijderd
Weet ik niet, ik hou zelf helemaal niet van ergens anders logeren (als mensen hier logeren vind ik het altijd wel weer leuk )....
Oud 24-12-2002, 15:23
Verwijderd
tot nu toe: alle data
Oud 24-12-2002, 15:44
Unexplained
Unexplained is offline
december is volgeboekt...begin januari kan ik...12e ben ik bezet...en het weekend daarna heb ik geen auto meer tot m'n beschikking waarschijnlijk
Oud 24-12-2002, 15:46
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik kom niet....
Oud 24-12-2002, 15:57
Orion16
Orion16 is offline
4 / 5 januari gaat niet lukken, dan krijg ik zelf logees
Op zondag 26 januari ben ik jarig
Oud 24-12-2002, 17:31
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
4 / 5 januari gaat niet lukken, dan krijg ik zelf logees
Op zondag 26 januari ben ik jarig
kunnen we wel een feesie bij jou doen
Oud 25-12-2002, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hihiiiii, Morgan kan ze allemaal

Uhm... misschien alleen iets veranderen... Kijk, jullie kunnen best naar Vroomshoop komen, maar hier is dus echt niets om te doen ofzo... Dan zouden we alsnog beter in Almelo af kunnen spreken, of jullie moeten het niet erg vinden om de hele avond bij ons thuis te zitten

(mijn moeder oppert trouwens dat we best uit kunnen en dat hier dan ook lui mogen slapen als ze spul meenemen We hebben een vrij grote zolder dus. Maar dan hebben we dus niet genoeg aan 1 auto. En of jullie daar zin in hebben/tijd voor hebben weet ik niet)
jajaja, leukleukleuk!!!

Ik durf wel

Maar dan moet unexplained wel ook willen want ik moet wel nog een autorit naar huis hebben toch wel weer... geen geld
Mja, auto's is rekenwerk dan

Data's dat ik kan zoek ik morgen wel op
Oud 25-12-2002, 11:09
luckyleo
luckyleo is offline
Opzich, onder de voorwaarden dat ik op de datum van de meeting kan en dat de auto dan vrij is, kan ik ook met de auto heen. En kunnen er ook dus ook mensen meerijden. Als we de benzinekosten verdelen is het voor iedereen betaalbaar.
Oud 25-12-2002, 12:18
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb de tankpas van pappa, dus geen benzinekosten
Oud 25-12-2002, 12:26
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
kunnen we wel een feesie bij jou doen
Idee
Oud 25-12-2002, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik heb de tankpas van pappa, dus geen benzinekosten
Hoei Maar durf je ook hier te blijven slapen om ergens hiero uit te gaan?
Oud 25-12-2002, 23:55
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hoei Maar durf je ook hier te blijven slapen om ergens hiero uit te gaan?
Hmm..dat moet ik even met de baas (lees: vriendin) overleggen, maar ik denk niet dat dat een probleem oplevert.
Oud 26-12-2002, 15:12
Verwijderd
*kuchOVkuch*

Zou het ook wel koel vinden, maar vanaf 5 januari kan ik pas...

Ben overigens helemaal geen meeting mens
Oud 26-12-2002, 15:24
Verwijderd
Mjah jij moet ook komen dan, natuurlijk! Als je toch een OV hebt, heb je geen excuus meer om niet te komen. *kijkt streng naar andere forumluitjes* Dat geldt voor jullie allemaal!
Oud 27-12-2002, 08:29
Kinshi
Kinshi is offline
ik kom toch niet!
Oud 27-12-2002, 11:59
Verwijderd
Goed, dan eindelijk mn data's doorgegeven..

Maar euh, als het naar Nienke gaan met daar blijven slapen en uitgaan wordt dan vallen alle zondagen af als begindag.. die gelden dan dus als 2e dag, tenzij we op vrijdag heengaan

Maar uitgaan zit gekoppeld aan vrijdag of zaterdag dus.. euh?
Oud 27-12-2002, 12:04
Verwijderd
Zaterdag. Ik geloof dat er hier weinig tenten open zijn op vrijdag, behalve de cafe's dan en die zijn niet zo boeiend.

Maar aan dat uitgaan zitten meer complicaties vast, met name het vervoer - hiero moet je gebracht of gehaald worden wil je ergens komen, en als jullie al met z'n vijfen in de auto zitten kan er dus niemand meer bij, en dan schiet het nog niks op. Dus weet niet of dat wel zo'n heel handig idee is, hoewel het me erg leuk lijkt.
Oud 27-12-2002, 12:11
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Zaterdag. Ik geloof dat er hier weinig tenten open zijn op vrijdag, behalve de cafe's dan en die zijn niet zo boeiend.

Maar aan dat uitgaan zitten meer complicaties vast, met name het vervoer - hiero moet je gebracht of gehaald worden wil je ergens komen, en als jullie al met z'n vijfen in de auto zitten kan er dus niemand meer bij, en dan schiet het nog niks op. Dus weet niet of dat wel zo'n heel handig idee is, hoewel het me erg leuk lijkt.
mensen die niet drinken kunnen rijden en anders een taxi nemen. Met zijn allen is dat niet duur.
Oud 27-12-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
mensen die niet drinken kunnen rijden en anders een taxi nemen. Met zijn allen is dat niet duur.
Eheheheh, taxi, hier? Jongen, jij moet nog veel leren over het leven in de wildernis
Een busje huren is dan gemakkelijker, denk ik. Dan kunnen we ook zelf bepalen hoe laat we teruggaan, en een beetje ver weg. Maar dan moet er dus wel iemand nuchter genoeg blijven om te rijden (ik zou het wel willen maar om de een of andere reden vertrouwt niemand mij dat toe. Misschien het gebrek aan rijbewijs?)
Oud 27-12-2002, 13:41
Unexplained
Unexplained is offline
Ik BOB wel, ben toch niet zo'n alcoholdrinker..
Oud 27-12-2002, 13:44
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Eheheheh, taxi, hier? Jongen, jij moet nog veel leren over het leven in de wildernis
Een busje huren is dan gemakkelijker, denk ik. Dan kunnen we ook zelf bepalen hoe laat we teruggaan, en een beetje ver weg. Maar dan moet er dus wel iemand nuchter genoeg blijven om te rijden (ik zou het wel willen maar om de een of andere reden vertrouwt niemand mij dat toe. Misschien het gebrek aan rijbewijs?)
Citaat:
Ik BOB wel, ben toch niet zo'n alcoholdrinker..
dus dat is ook weer opgelost
Oud 27-12-2002, 19:27
Methuselah
Methuselah is offline
zou wel tof zijn, maar ik heb examens tot de 1ste februari...
Oud 28-12-2002, 13:11
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Het lijkt me wel tof te komen
Oud 28-12-2002, 16:07
Verwijderd
Hm, er is natuurlijk wel een limiet aan het aantal mensen dat bij ons op zolder past, he.
Oud 28-12-2002, 20:30
Q
Q is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Hm, er is natuurlijk wel een limiet aan het aantal mensen dat bij ons op zolder past, he.
Hoeveel dan?
Oud 28-12-2002, 21:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ook wel handig wanneer er dan meer vrijdagen of zaterdagen bijkomen?
Oud 28-12-2002, 22:58
Unexplained
Unexplained is offline
Ik rijd op 4 januari naar Vroomshoop, en ik rijd 's nachts weer terug.

Wie mee wil rijden, mag dat.
Oud 28-12-2002, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

I'm in!!

woei!
Oud 28-12-2002, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
I'm in!!

woei!
Oud 29-12-2002, 01:48
Verwijderd
4 januari? *denkt even na* dat is deze zaterdag? Waarom 's nachts weer terug? Dan blijft iedereen toch niet slapen? Gaan we wel uit dan, want als we naar Dieka gaan (ik geloof dat Maartje daarheen wil) kunnen we net zo goed zo lang mogelijk weg blijven.
Oud 29-12-2002, 08:06
Verwijderd
Ik kom waarschijnlijk ook, maar met eigen vervoer Zou in theorie 1 persoon mee kunnen nemen, maar dat is wel geheel op eigen risico

Alicia durft niet bij mij in de auto te stappen. Dat zegt misschien genoeg :X

En oh ja, niet gillen of huilen in de auto .. dan gaat de deur open
Oud 29-12-2002, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Iemand die mijn aanwezigheid op prijs stelt?
Oud 29-12-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
4 januari? *denkt even na* dat is deze zaterdag? Waarom 's nachts weer terug? Dan blijft iedereen toch niet slapen? Gaan we wel uit dan, want als we naar Dieka gaan (ik geloof dat Maartje daarheen wil) kunnen we net zo goed zo lang mogelijk weg blijven.
Hmmjah ik vind dat we ipv 's nachts beter 's ochtends ('s middags? ) kunnen terugrijden...
Maar kweenie of dat is wat je bedoelt...
Oud 29-12-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Hmmjah ik vind dat we ipv 's nachts beter 's ochtends ('s middags? ) kunnen terugrijden...
Maar kweenie of dat is wat je bedoelt...
Rijdt jij ook met Pim mee? (doe maar )

Maar euh, het maakt mij niet uit wanneer we terugrijden, maar ik wil die zondag wel redelijk bij tijds weer thuis zijn want ik moet nog een debat in het frans voorbereiden met een vriendin van me ( ) Dus dan in ieder geval liever 's ochtends en niet pas 's middags...
Oud 29-12-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Trouwens, ms stomme vraag maar even voor de zekerheid.. dr is daar geen dresscode ofzo toch?
Oud 29-12-2002, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Rijdt jij ook met Pim mee? (doe maar )
ja dat was wel de bedoeling
Oud 29-12-2002, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ja dat was wel de bedoeling
okee
Oud 29-12-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Brazen © Wrom krijg ik een anonieme liefdesbrief? says:
is er een dresscode in dieka?
donderdag: billsbar; vrijdag: lucky; zaterdag: zak; *rekt zich een keer uit* says:
nee
donderdag: billsbar; vrijdag: lucky; zaterdag: zak; *rekt zich een keer uit* says:
LOL
Dus

En Pim wil per se 's nachts terug... mjah dan blijft er dus alsnog niemand slapen, vindt mijn moeder ook weer relaxt. Ik ben trouwens nog nooit in Dieka geweest, maar volgens dat joch daar *wijst naar boven* is het wel gevarieerd en dus wel geschikt om heen te gaan.

Citaat:
Brazen © Wrom krijg ik een anonieme liefdesbrief? says:
is lucky beter, want daar kunnen we ook heen
nee, dieka lijkt me voor zulke gein toch meer geschikt, meer variatie, dus probably meer mensen die zich vermaken
Oud 29-12-2002, 14:03
Unexplained
Unexplained is offline
Okay, het rondje kan als volgt zijn:

- 12:00 Rotterdam (daar woon ik)
(- 12:15 Krimpen a/d Ijssel (Marc ophalen))
- 13:00 Leiden (ophalen Pauline)
- 13:15 in de buurt van Leiden (ophalen Tim)
- 13:45 Amsterdam (ophalen Kim)
- 15:45 Vroomshoop (thuisbasis van Nienke)

Marc kan prima met ons meerijden, er is genoeg plaats.
Als Marc meerijdt, kan er verder niemand mee. Anders is er nog plaats voor iemand.

Willen Pauline, Tim en Kim even hun adres E-Mailen? Dan kan ik jullie met behulp van de GPS-navigator vinden.
Oud 29-12-2002, 14:05
Verwijderd
Als Roelof nog meewil, maar dat weet ik niet.... Dan moet Marc met z'n eigen auto en dan moet er dus nog iemand mee
Oud 29-12-2002, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Als Roelof nog meewil, maar dat weet ik niet.... Dan moet Marc met z'n eigen auto en dan moet er dus nog iemand mee
Hmz, Marc postte hierboven toch met zn eigen auto te gaan??

En ik vind datmee moet..

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:57.
Oud 29-12-2002, 14:16
Verwijderd
Jah ik eigenlijk ook!
Oud 29-12-2002, 14:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik kom gewoon niet, scheelt gedoe met auto's.
Oud 29-12-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik kom gewoon niet, scheelt gedoe met auto's.
jamaar dat is geen gedoe..

of wacht.. ging Leon nog mee?
Oud 29-12-2002, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Jah ik eigenlijk ook!
maar ze heeft hier niks gepost ofzow en heb dr ook tijdje niet online gezien.. ms is ze op vakantie ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten