Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maar k ontopic
![]() ik vidn het nogal sneu, ik heb helemaal nix tegen goedkope kleding of kleding zonder merk, maar ga dan niet doen afsof. Ik weet nog wel dat een tijdje geleden een klasgenootje met nep-nike schoentjes liep...hadden ze er een teken opgenaait wat verdomt veel op het echte nike logo leek ![]() overigens zijn bepaalde schoenen gewoon erg op elkaar lijkend...denkt aan skate schoenen(maar ben geen expert in skateschoenen, daar kan het ook aan liggen ![]()
|
een neppe schoen = toch nie echt????
dus kun je'm ook nie dragen ofwel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nie grappig ok nee ik vind het de laaste tijd steeds meer merken zeggen en doen me niks nou snap ik ook waarom me ouders vroeger altijd zo zeurden over nike's enz.
|
Verwijderd
|
ik heb neppe al stars, al heeeeel lang. waren 13 gulden...lopen net zo lekker en slijten net zo snel..
ik werk in een winkel waar ze veel nep versies verkopen (neej niet de bristol) en ik vind ze niet mooier ofzo, maar wel redelijk mooi voor nepversies. vooral handig voor kinderen die vaak geen dure schoenen mogen en dan de nep versie kunnen halen. niks mis mee dus..alleen moeten wij wel vaak schoenen eruit halen omdat de echte fabrikant (dus adidas/diesel etc) anders een rechtzaak aanspannen ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
ik vind een merkschoen beter en lekkerder zitten. Nee ik, niet want en want. Ohh ok, maar ik vind toch zo en zo.. in een topic waar het ergens over gaat wil ik best serieus erop ingaan, maar dit is een discussie waar ik het nut niet van inzie.. |
![]() |
||
Citaat:
Weet het ![]()
|
![]() |
Ik vind dat je wat schoenen betreft met bepaalde merken zeker over een betere kwaliteit kunt spreken dan over merkloze schoenen...Een reguliere herenschoen van Van Bommel is wel degelijk beter van kwaliteit dan een schoen van Scapino...Maar ja, daar betaal je dan ook voor....Van Bommel is een merk die duur is door de kwaliteit in tegenstelling tot bijvoorbeeld schoenen van Nike, daar betaal je voor de naam...Nederlandse schoenen zijn vaak beter vind ik trouwens...Van Lier, Avang, etc...Italiaans zoals Al Dino zijn kwalitatief ook erg goed...
![]()
|
Verwijderd
|
Ik koop altijd de "echte" schoenen, meer omdat ik er niet echt van houd als iets wordt gekopieerd, maar jah ik vind die nepschoenen niet mooier over het algemeen, vind ik altijd een beetje jammer dat je dan bijv. schoenen hebt met twee strepen in plaats van de gebruikelijke drie! Enne er zijn altijd van die mensen die zeggen dat ze niks om merken ensow geven, maar dan wel de namaakkleding gaan kopen, dan denk ik van wees dan consequent en koop dat dan ook niet!
------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!! [Dit bericht is aangepast door jellerd (03-04-2002).] |
![]() |
|
Ik loop met neppe rond
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het feit dat 'nepschoenen' mooier zijn omdat de fouten en lelijke dingen eruit zijn gelaten is natuurlijk gelul, heb je enige idee hoe lang schoenfabrikanten erover doen om een schoen te bedenken en te maken? Daar zitten echt geen foutjes/ lelijke dingen in, iwe bedenkt er nu een schoen die lelijk is? als een of ander namaak-bedrijf die fouten ziet, dan ziet de ontwerper ze ook wel.
Nee je moet gewoon 'echte' schoenen kopen, oke ze zijn wat duurder maar dat is omdat je ook moet betalen voor het ontwerp.. iets wat je dus niet of in veel mindere mate doet bij 'nepschoenen' .. beetje lame om er met iemand anders zijn ontwerp vandoor te gaan... |
![]() |
|
Ik snap ff niet helemaal wat hier bedoelt word met nepschoenen, als ik het goed begrijp de Scapino sk8 schoen vs zegmar een paar Vans ?
Soms lijken ze nog bestwel aardig, maar over het algemeen vind ik de kwaliteit echt brak. Ik moet gewoon fijne schoenen aan m'n voeten hebben, merk maakt me opzich weinig uit, maar ik ga nooit naar de scapino om te kijken of ik daar toevallig een cool paar schoenen kan vinden. Kwaliteit is gewoon ondermaats, (plastic, zwaar, nix geen fijne zolen, rare naden, erg snel zwetend e.d.) Overigens, Victory is geloof ik weer juist NIET zo'n heel erg nepmerk, staat hier ook nog ergens een paar victory schoenen, en daar is opzich nix mis mee.. kun je bij aantal sportzaken volgens mij wel halen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zit misschien ook wel tussen me oren maar ook al is het niet zo heb ik toch altijd het idee dat de kwaliteit beter is. En als ik echte merk schoenen koop (wat ik niet vaak doe) dan wil ik ook de echte.
|
![]() |
Ik koop beiden
nette schoenen voor onder mijn pak, zijn van 'van lier'. (lopen net een stukje beter dan 'neppe' van bv. de scapino,praat uit ervaring) maar heb ook wel 'neppe' lopen ook goed hoor, en slijten even snel. Greetz Enrico
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben het volledig met Italianboy en Prada eens. Die "nep" schoenen zijn niet voor niks zo goedkoop. Voor die prijs kun je geen kwaliteit verwachten. Ook betaal je natuurlijk voor de exclusiviteit van het merk, maar dat merk heeft ook een naam qua kwaliteit. Als ik schoenen koop die ik vaak en "normaal" moet dragen koop ik toch wel de "echte".
|
![]() |
|
Ik vind het vreselijk, al die mensen met van die neppe puma'tjes enzo. Ik zou ze gewoon nooit kopen, niet eens om dat ze lelijk zijn of omdat ze van slechtere kwaliteit zouden zijn want dat zijn ze volgens mij vaak niet eens heel erg.
Klinkt heel stom misschien maar ik betaal liever 100 gulden meer voor een origineel dan voor zo'n slappe namaakschoen van de taft oid waar de hele stad mee loopt. |
![]() |
|
Ik vind het meestal nogal zielig want die nepschoenen associeer ik nog steeds met kindjes die per sé merk willen hebben maar hun ouders kunnen het niet betalen dus kopen ze nep en dan worden die kindjes nog meer gepest omdat ze er nog steeds niet bij horen
![]() ![]() Kweenie ik koop dan qua schoenen toch meestal "echt" ![]()
|
![]() |
Hmmmm, lekker boeiend wat voor schoenen je draagt...
Persoonlijk vind ik dat je gewoon moet dragen wat lekker zit, dus als dat neppers zijn, laat die mense lekker is toch niet jouw probleem?! Maar als het neppers zijn van schoenen die heel erg in de mode zijn en iedereen heeft de 'echte' kun je denk beter niet neppers kopen omdat je dan voor 'zwerver' enzo wordt uitgemaakt, maar zoals ik al eerder zei, dat is andermans probleem toch niet. Zelf draag ik adidasjuhs, niet omdat het een merk is, maar omdat ze heerluuk lopen.
|
Verwijderd
|
Nep hoeft nie perce slegt te zijn soms zijn ze zelfs nog mooier dan de echte omdat ze de lelijke dingen weg laten.. en qua qualiteit verschilt denkik.. sommige namaak schoenen kunnen slechter of beter zijn dan de echte.. en sneller of langzamer slijten dan de echte.. dat is met alle schoenen verschillend denkik..
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat ze vaak goedkoper zijn, zijn de materialen van veel minder duurzame stof gemaakt dan de 'echte'. Maar ach, als ze mooier zijn, waarom dan niet kopen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|