Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, de reden is eignelijk omdat er hier in de buurt naar onze mening te weinig leuke feestjes zijn, en de Blauwe Aanslag gaat nu toch definitief verdwijnen, dus dan moet je het zelf maar doen he
![]() Maar moet een beetje goa, techno kant op gaan, en de doelgroep is geen irritante mensen ![]() alles onder voorbehoud, wij zijn nergens voor aansprakelijk ![]()
||
Citaat:
![]() als het echt zo groot wordt ben ik wel bereid om 12 tot 15 euro te betalen..eventueel ![]() drankjes niet te duur...gewoon een tap of 20 neerzetten ![]() thema? haha. |
![]() |
|
7.50 voor een kaartje vind ik wel een redelijke prijs, als je er 2 consumptiebonnen bij krijgt
wat voor muziek --> tja ligt er een beetje aan wat voor mensen je wilt trekken.. drankjes--> bier & fris tussen 1 euro en 1.50, wijn tussen 1.50 en 2, mix tussen 2 en 3? thema boeit niet/hangt af van welke muziek je wil gaan draaien dingetjes waar ik op het moment op kom waar je voor moet zorgen: flyers/reclame, fietsenstalling/parkeerplaats, (bewaakte) garderobe (grootte ligt wel een beetje aan de tijd van het jaar), mensen bij de ingang voor kaartjes te controleren en stempels te zetten oid., barmensen?, wc's, eventuele zitplekken/tafels, aankleding.. enz. enz. |
![]() |
||
Citaat:
Style:techno, hardtrance, beetje hardhouse. Zoek iemand die goed bekend is met dj-en. Hoe duur kaartjes: tussen de 5 en 10 euro. Hoe duur drankjes:1 euro voor bier&frisdrank. 3,50 euro voor breezer of wat dan ook. Thema:Maak er wat grappigs van, geen hippiefeest ofzo. Iets wat past bij de muziek die je gaat draaien. 'Klein Mysteryland' ofzo.
||
![]() |
Citaat:
Als je eerst kijkt wat het precies moet worden, dan kun je daarna je muziek, sfeer en prijs gaan bepalen.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen :| HiddenPain | 14 | 13-10-2008 22:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?* hmm-hmm | 18 | 30-09-2007 19:50 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
De Kantine |
Reacties op feest. Hoe verkrijgen? Wawl | 37 | 22-03-2005 00:15 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? Wen | 1 | 13-06-2003 13:42 |