Oud 11-02-2003, 19:18
Roffachick
Roffachick is offline
Ik heb op dit moment met een jongen en die kan gewoon een een week mij niet zien!!!

Houd hij dan wel van me???

Ik kan dat echt niet ik kan hem echt geen dag missen!!!

Hebben meer jongens/meisjes hier last van????
En hou je dan wel veel van iemand???

Serieuse reacties pleasseeeeee
Oud 11-02-2003, 19:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuuhm?? waarom wil/kan je vriend je een week niet zien? misschien heeft ie daar wel een hele goede reden voor? of heeft hij gewoon geen zin?
je geeft te weinig informatie.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:25
Roffachick
Roffachick is offline
hij zegt dat als we elkaar vaak zien dat we op elkaar uitgekeken raken enzo

Soms wil hij ook zijn vrienden zien!

En zijn ouders doen er alles aan dat hij mij niet ziet hij heeft ook geen gsm en dat is erg irri!!!!
Oud 11-02-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
misslinda schreef:
hij zegt dat als we elkaar vaak zien dat we op elkaar uitgekeken raken enzo

Soms wil hij ook zijn vrienden zien!

En zijn ouders doen er alles aan dat hij mij niet ziet hij heeft ook geen gsm en dat is erg irri!!!!
Ja hij heeft wel gelijk dat je niet teveel op elkaars lip moet zitten, want dan ga je je volgens mij veel te snel ergeren en je afzonderen van de buitenwereld. Verder is het heel normaal dat ie ook zijn vrienden wil zien, want die zijn ook belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:36
Roffachick
Roffachick is offline
ja maar dan is hij toch niet verliefd dan houd hij toch niet veel van je?????

Hij zegt van wel !!!
Oud 11-02-2003, 19:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tsja, ik weet het niet.
ik zou het denk ik ook wel vreemd vinden als we net wat zouden hebben en hij niet echt sterk de behoefte zou hebben om me te zien. en ik wil mijn vriend toch wel minstens 1 keer in de week zien.
maar misschien moet je er echt niks achter zoeken en geeft hij echt wel om je, maar heeft hij gewoon die afstand af en toe nodig omdat hij anders bang is dat hij je kwijt raakt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:46
Roffachick
Roffachick is offline
we hebben al 10 maanden maar eerst was hij erg vaak bij me en nu nie en ik miss hem
Oud 11-02-2003, 19:49
framboosje
framboosje is offline
waarom zou hij niet van je houden, als hij best een week kan zonder dat hij jou daarom hoeft te zien?
als je teveel bij elkaar bent, raak je idd op elkaar uitgekeken (in veel gevallen toch als je jong bent)...
bovendien is het volgens mij ook héél erg normaal dat hij ook zijn vrienden wil blijven zien en niet steeds bij jou wil zijn...

conclusie: volgens mij ben je gewoon niet 100% klaar voor een relatie waarbij je elkaar niet elke dag kunt zien...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:49
elledc
elledc is offline
Citaat:
misslinda schreef:
we hebben al 10 maanden maar eerst was hij erg vaak bij me en nu nie en ik miss hem
Misschien zijn zijn gevoelens voor jou verminderd... Praat er eens over met hem.
Ik zou alvast mijn vriend geen drie dagen kunnen missen, we zien elkaar elke dag anders wordt het een hel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:50
Roffachick
Roffachick is offline
ik heb het hem vaak gevraagd hij zegt dat hij alleen maar meer van me is gaan houwden maar als je veel van iemand houd wil je elkaar toch veel zien????????????????????????????
Oud 11-02-2003, 19:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
framboosje schreef:
waarom zou hij niet van je houden, als hij best een week kan zonder dat hij jou daarom hoeft te zien?
als je teveel bij elkaar bent, raak je idd op elkaar uitgekeken (in veel gevallen toch als je jong bent)...
bovendien is het volgens mij ook héél erg normaal dat hij ook zijn vrienden wil blijven zien en niet steeds bij jou wil zijn...

conclusie: volgens mij ben je gewoon niet 100% klaar voor een relatie waarbij je elkaar niet elke dag kunt zien...
Het is toch normaal dat je elkaar vaak ziet als je echt verliefd bent of van elkaar houdt?
Je raakt op elkaar uitgekeken als je elkaar te vaak ziet maar als je elkaar niet te vaak ziet dan is de kans iemand anders tegen te komen groter, iig zo ervaar ik het.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:51
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
misslinda schreef:
heet jij marinko?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 19:52
Roffachick
Roffachick is offline
neee
Oud 11-02-2003, 20:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
misslinda schreef:
neee
hoe oud ben je? vraag k me af...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 20:02
Roffachick
Roffachick is offline
ik ben 16 en hij is 15 is dat ook weer erg dan??

Ik wil gewoon weten hebben meer mensen hier last van????
Oud 11-02-2003, 20:54
DarkRaven
DarkRaven is offline
soms...soms ook niet
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:03
Xanatos
Xanatos is offline
, ik heb ook de (on)natuurlijke drang om haar elke dag te zien, alleen als je haar te vaak ziet heb je nog altijd de kans dat je genoeg van elkaar krijgt...

God bless the paper rounds, ook al is het een k*twerk
Oud 12-02-2003, 07:17
Verwijderd
Als je al geen weekje zonder hem kan moet ik je nog zien als hij op vakantie gaat, alleen, zonder jou...
Ik zie mijn vriend altijd een week niet, alleen sweekends. Oke, ik ben het dan gewend, maar toch, ik ben van mening dat stelletjes altijd zo overdrijven. "ik MOET hem elke dag zien anders word ik gek" Je maakt jezelf veels te afhankelijk van een jongen, dat is toch niet fijn meer? niet voor jou en niet voor hem.
anders vraag je toch aan hem of hij op woensdag nog langs wil komen? dan zie je hem 3 dagen niet ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:23
Verwijderd
ik heb hem dit afgelopen weekend ook niet gezien, en zie hier, ik leef nog

ik ben wel chagrijniger dan normaal maar hej je kunt niet alles hebben, maar je gaat er niet dood aan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:33
Verwijderd
ookal wil hij je niet zovaak meer zien, je kunt er nix aan doen. Je kunt wel net zo lang gaan zeuren, totdat hij je vaker wil zien, maar dan gaat hij zich waarschijnlijk alleen maar ergeren. Ik doe juist altijd m'n best om af te wachten totdat hij met een voorstel komt om af te afspreken. Dan weet ik tenminste dat hij op dat moment echt wil en dat hij het niet doet omdat hij het anders lullig vindt, of geen nee durft te zeggen ofzo.

Dat van die moeder is wel vreemd natuurlijk..

Probeer er eens achter te komen of hij nog wel iets voor je voelt...ik bedoel, misschien durft hij het niet te zeggen en is dit zijn manier om het af te bouwen ofzo...je weet maar nooit..
En ik weet uit ervaring dat jongens er juist omheen gaan draaien als je heel dwingend gaat doen....ik snap nooit waarom ze dat doen want ik probeer ze op die manier juist eerlijk te laten zijn. Maargoed, je kunt dus het beste rustig en vriendelijk met hem gaan praten, zodat hij zich niet in het nauw gedreven voelt, dan zal hij waarschijnlijk wel eerlijk antwoord geven.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:55
Verwijderd
Soms is het gewoon fijn een beetje tijd voor jezelf te hebben. Het zegt echt helemaal niks over zijn gevoelens vind ik.

Wat ik zelf vaak heb "ik wil haar erg graag zien, maar niet gelijk weer zeuren om een afspraak, dus wacht ik een paar dagen ermee".

Ik vind dat een weekje nog wel kan, maar 2 weken wordt wel erg lang
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 08:10
Mmmmm
Mmmmm is offline
Ik zou er zelf niks aan doen. Zeg er een tijdje niks over tegen hem, en zie dan maar eens hoe graag hij je wil zien!
Als je teveel van hem verwacht (wat hij nu dus waarschijnlijk voelt) zal hij zich alleen maar van je afkeren.
Gewoon afwachten, dan kan hij na een tijdje niet mee zonder je!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 12:00
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
misslinda schreef:
Ik heb op dit moment met een jongen en die kan gewoon een een week mij niet zien!!!

Ik kan dat echt niet ik kan hem echt geen dag missen!!!

Hebben meer jongens/meisjes hier last van????
En hou je dan wel veel van iemand???

Serieuse reacties pleasseeeeee
Hehe, right
Oud 12-02-2003, 12:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
misslinda schreef:
ik ben 16 en hij is 15 is dat ook weer erg dan??

Ik wil gewoon weten hebben meer mensen hier last van????
je kwam nogal jong over, verder niets.

praat eens met je vriend. misschien dat hij even afstand nodig hebt omdat ie het een beetje benauwd vindt worden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:51
Optima
Optima is offline
ik heb op dit moment niets met een jongen die ik wel mis

gezond he
Oud 12-02-2003, 16:10
Verwijderd
ik heb juist dat ik mn vriend voor mn gevoel niet kan missen. We willen zoveel mogelijk bij elkaar zijn, maar dat gaat gewoon niet. Ik kan eigelijk niet echt zonder hem, maar het moet wel..
triest...maar om eerlijk te zeggen..anders hadden we onze eerste ruzies al gehad!(nu nog niet)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:21
Sithan
Sithan is offline
Hij klinkt als een wijs man, die vriend van je
En sommige mensen zijn nou eenmaal een beetje 'loners' daar is toch niks mis mee en waarom zou dat in vredesnaam wat zeggen over hoeveel iemand van je houd...alleen omdat ie geen obsessief gedrag tegenover jou vertoont...
Oud 12-02-2003, 16:23
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Optima schreef:
ik heb op dit moment niets met een jongen die ik wel mis

gezond he
waar ken ik dat van
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:54
Elisaaa
Elisaaa is offline
wij willen altijd zo veel mogelijk bij elkaar zijn (op zich vrij normaal...) maar het zit er gewoon af en toe niet in ivm school. Ik merk dan wel dat mijn vriend daar wat luchtiger over doet dan ik. Ik maak er meestal een heel drama van (nouwja.... )
Maar van een vriendin van me hoorde ik dat laatst ook. Dus ik heb zo'n idee dat het een beetje jongens-eigen is OF dat ze het gewoon niet willen laten merken als ze hun meisje missen OF net als wat ******** zei dat je je niet te veel wilt opdringen.

* Boys.... can't live with them... can't live without them *

Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:45
PlasTuut
PlasTuut is offline
humz, mn vriend en ik zien elkaar alleen in vakanties , aan het begin vond ik dit echt verschrikkelijk, maar we houden gewoon zoveel van elkaar dat we dit toch volhouden , ....dus tuurlijk kan die jongen wel van je houden alsie je even een week niet wil zien, elkaar elke dag zien en op elkaar uitgekeken raken nee das leuk ..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 08:56
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
misslinda schreef:
Doe gezond!!!
Waar slaat dat op?
SO what, je kan je vriend niet voor een miezerig weekje missen?
7 dagen... Doe normaal...
Oud 15-02-2003, 12:51
Wasp
Wasp is offline
[Dit is angel_girl]

Ik zie mijn vriend ook maar eens in de week en soms een heel weekend ja.
Maar daar wen je vanzelf aan hoor..
Je moet wel gewoon goed contact houden en dan is er niks aan de hand.
Ok, ik mis hem soms ookwel maar dan bel ik even.

Oud 15-02-2003, 14:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
maak je niet zo druk.
als ie minder van jou houdt dan jij van hem, dumpen die handel.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 09:52
Bounce
Bounce is offline
Ik en mijn Vriend zien elkaar nu elke dag. We willen best proberen elkaar minder te zien maar toch gebeurt het niet.
En misschien houdt ie wel zoveel van je dat ie je niet kwijt wil, en daarom maar even een weekje zonder je doet. Om de relatie NOG beter te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten