Advertentie | |
|
![]() |
||
we mogen de beste man wel eens bedanken dat ie altijd braaf zn shirtje uittrekt....
![]() ![]() ![]() en dat ie altijd lage broeken draagt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
(maar das mijn mening) |
![]() |
|
mmm als ik mocht kiezen zou ik toch liever brandon in mn bed willen dan een cd...
(maar das mijn mening) [/B][/QUOTE] Ja en als (hetero) gozer is mijn mening dat het me puur om de gruwelijke muziek gaat..en dat ik vind dat incubus 4 prachtcdtjes heeft geproduceerd
||
Citaat:
![]() dan moet je ook niet de make yourself album uitkiezen om te laten zien dat ze goed zijn is juist een van de slechtere albums
|
nou nou nou...slecht....zeg dan minder goed, ik vind het een prima album. S.C.I.E.N.C.E is erg apart met een boel onzin maar da s wel grappig (magic medicine e.d.) Morning View is weer wat volwassener, ook wel vette cd.....En de echte funk komt naar boven bij fungus amungus (zo schrijf je t volgens mij), ze zeggen in het boekje ook dat ze op de peppers willen lijken met dat album...vet coole band gewoon
||
Citaat:
![]() ![]() bijna het is idd een coole band, vind alleen dat incubus vet is verminderd de agelopen 2 jaar (dit jaar vooral, hoe stom waren ze om are you in als single uit te brengen?!). Science is hun beste album, gevolgd door hun debuut, en dan komt make yourself gevolgd door morning view. Vind ik persoonlijk dan, maar jij mag make yourself nog wel het beste album vinden hoor, niets tegen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 | |
Muziek |