Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik weet geen websites, maar misschien kan je examens oefenen ofzo?
www.eindexamen.nl heeft er volgens mij wel wat, anders kan je nog www.examen.nl proberen... succes!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaaf dat je in Londen woont!
Ik weet geen sites waar je Nederlands kan leren Ik denk dat je het gewoon moet leren door het te doen (lezen en schrijven) Mocht je met me willen praten op msn, mag je me toevoegen: vleermuissie@hotmail.com and the translation in english, if you don't understand it in dutch: cool that you live in London! I don't know sites on the internet where you can learn Dutch. I think you just have to learn it by doing it (reading and writing) If you want to talk to me on msn, you may add me: vleermuissie@hotmail.com Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 21:31. |
![]() |
|
![]() |
Nederlands leren kan via www.taalsite.nl/lessenkast/ en je vindt vast veel bruikbare informatie op de meer algemene site www.docentenplein.nl
|
![]() |
|
ow god.. ik had het tegen perseus! (i was 'talking' to perseus).
Hij maakte een paar foutjes (couple of mistakes).. And i'm not German, so talking in German is quite useless ![]() * w0t i want to find out?? ->nothing! I just let him see his mistakes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *Mani, je hoeft jouw Nederlandse zinnen niet te vertalen in je eigen taal ![]() Je bent goed verstaanbaar (understandable) ![]() ps. oh ik dacht dat je met mij was praten oh ik dacht dat je met mij aan het praten was Like the english "-ing's" -doing,working,studying,etc- - aan het + infinitief Ik ben/was aan het werken. Dat je aan het werken bent/was.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|