Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Herkenning...
Ik heb het alleen al wel iets langer dan een half jaar! Ik heb dit al zeker 3 jaar! Elke keer als het erop begint te lijken dat ik weer écht vrolijk enzo word en ook blijf, gebeurt er iets dat het weer verpest! Bij mij is dat dan: problemen thuis, pech in de liefde, cijfers op school... *zucht* Dat soort dingen! Ik vraag me eigenlijk af of er weer een tijd komt waarin ik écht kan zeggen dat ik gelukkig ben! Who knows... |
![]() |
|
Ik wil jullie allemaal heel erg veel bedanken, nu weet ik dat ik niet de enige ben die zo voelt en dat is wel een troost...ik wens jullie allemaal ook heel erg veel plezier in de toekomst enzo
![]()
|
![]() |
een vriend van mij geloof ik ook
![]() hij is minder vrolijk dan vroeger, en dat merkt 'ie zelf en dan vindt hij dat hij vrolijker moet zijn, hij heeft een half minderwaardigheidscomplex. Echt vervelend, wat zeg je dan tegen zo iemand? Hij kan er toch ook niks aan doen als het wat minder met hem gaat? Dan hoeft 'ie echt niet per se altijd vrolijk te zijn. Maar ja ![]() Zelf ben ik weer helemaal opgeklommen uit die depressieve tijd toen ik naar een leuke klas ben overgeplaatst. Nu ben ik echt hartstikke vrolijk weer heel de tijd. Dan voel je je inderdaad gelijk een stuk beter!
|
Ik ken het, ik was vroeger ook altijd vrolijk en blij, nergens bang voor, kon met alles en iedereen overweg, goede cijfers..
Tot ik op een keerpunt kwam, ik werd onzekerder, in mezelfgekeerder,stiller, en depressief. Mijn vriendenkring slonk.. Ik kreeg alleen geen ruzie met anderen ofzo.. Maar goed, daar heb ik 3 jaar mee gelopen, en toen ik helemaal mentaal een wrak was, ben ik mijn leven gaan aanpassen. Ik heb stukje bij beetje geprobeerd weer naar die "vrolijke" ik toe te werken. Heb mijn eigen gedrag/karakter ontleed, gekeken naar wat beter kon, hoe ik meer tevreden met mezelf en mijn omgeving kon zijn, ben mezelf opener gaan opstellen, en ben inmiddels zover dat ik best wel vrolijk ben meestal! Ik heb nog een lange weg te gaan, maar het helpt erg als je je leven even op een rijtje zet, en kijkt naar hoe je in je eigen leven staat en hoe je ten opzichte van je omgeving bent. En vrienden die je uitschelden (zonder reden) en je rot/minderwaardig laten voelen zijn geen vrienden, en kun je dus geen vrienden noemen, en zijn dus ook overbodig in je leven! Probeer dan ook mensen te vinden waar je op kunt bouwen, en die je kan vertrouwen! Maar ik hoop voor je dat je snel weer vrolijk en goedgeluimd raakt!! Succes iig!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |