![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend moet nooit plassen na sex maar ik juist wel, door de druk op de blaas. En trouwens het is inderdaad beter voor het meisje te gaan plassen, zo voorkom je een blaasontsteking (heb ik al twee maal gehad, is grof pijnlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja dat klopt.. 't kan een irritant gevoel geven en pijnlijn.. ik heb dus 2 keer die pijn gehad.. (verder nix voor genomen) en dus een week heel erg irritant gevoel.. en toen begon ik bloed te plassen.. toen kwam het dus ook zo ver dat het niet meer vanzelf over ging en mijn blaas langzaam aan kapot ging.. toen kreeg ik dus ook antobiotica... (laatste keer was het dus ook van sex) dus het verschil in bacterie is goed te merken
|
![]() |
|
Er is een spiertje dat urine leider dichthoud voordat plas de penis door kan. Bij sexuele opwinding sluit dit af zodat plas en sperma niet mengen.
Daarna kan er dus enige irritatie zijn waardoor er aandrang is. Ik geloof dat plassen gelijk na sex meestal niet zo makkelijk gaat vanwege dat spiertje en forceren is vast niet goed. Voor sex naar de wc gaan (en dan wassen) lijkt me het beste. Gewoon die jongens naar de wc sturen dus voor je begint ![]()
|
![]() |
Ik heb zojuist gelezen in mijn bioboek dat bij jongens tijdens erectie ze niet kunnen plassen omdat dan t prostaat opzwelt of zo en die urineblaas zit daarboven dus. Dan zullen ze daarna wel ineens voelen wat ze tijdens die erectie niet voelden ofzo.
Uhm ik verzin maar wat hoor. Maar mischien is t wel zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() het zwakke geslacht he ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de weg; of waarom gaat de zon niet onder... sjoeltie | 10 | 11-09-2004 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Waarom nou jij... Rossantha | 6 | 03-06-2004 21:01 | |
De Kantine |
Waarom heeft Machiavelli een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:54 | |
De Kantine |
Waarom heeft hasseltboy een ban?! Mea Culpa | 6 | 05-04-2004 12:49 | |
ARTistiek |
De weg; of waarom gaat de zon niet onder? Prada | 21 | 15-04-2002 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? misspretty | 0 | 06-11-2001 16:13 |