Oud 13-02-2003, 18:48
klikorat
klikorat is offline

Tja, hijs klaar. Ben niet van plan er iets aan te veranderen. Ookal klopt ie niet helemaal, qua borst. Maar als ik dingen ga veranderen nu verpest ik em... maja meningen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 19:11
Verwijderd
mjah wel mooi getekent, maar schouder en idd borst kloppen niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dark Girl! schreef:
mjah wel mooi getekent, maar schouder en idd borst kloppen niet helemaal...
Helemaal niet, is mijn mening.

De ogen vind ik het mooist...dat lukt mij nooit, dus misschien ook vandaar.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:37
GRRR
GRRR is offline
nogal plat
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:47
Verwijderd
Ze kijkt zo raar?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:56
Verwijderd
op zich zou je hem 'beter' in kunnen kleuren en meer diepte kunnen creeeren...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 08:36
klikorat
klikorat is offline
thanks. Kleuren kan ik wel iets mee doen, maar vormen veranderen heb ik geen zin in
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 08:37
BitterTear
BitterTear is offline
''waar-de-loos'' quote/mijn oma/quote

*grapjeee*
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:05
Stoetel
Stoetel is offline
K vind het gezichtje wel mooi, maar de rest vind ik niet zo goed gelukt. Ben het ook wel eens met Mortischa wat die kleuren betreft.
Oud 15-02-2003, 07:11
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
BitterTear schreef:
''waar-de-loos'' quote/mijn oma/quote

*grapjeee*
hmm tips dan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:58
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
hij is een beetje zwak ingekleurd ja, moet je iets voller doen, met donker/licht kleurovergangen...
ik vind de lijn tussen schouder en nek een beetje raar, zo wordt hij (nog) platter...

(Waarom tekent iedereen elfjes?)
Oud 15-02-2003, 13:44
SuperSanne
SuperSanne is offline
De vorm van het hoofd klopt ergens niet. het kan helpen als je eerst de vorm van het hoofd tekend en daarna het kapsel.
P.S. wat is er mis met de schouders? ik vind ze wel goed!
Oud 16-02-2003, 09:15
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
De vorm van het hoofd klopt ergens niet. het kan helpen als je eerst de vorm van het hoofd tekend en daarna het kapsel.
P.S. wat is er mis met de schouders? ik vind ze wel goed!
Das eigenlijk altijd het eerste wat ik doe, het hoofd. En in de schouders zie ik zelf ook niet heel veel foutjes, maar zoals ze al zeiden, die lijn van nek naar borst is te recht.

en voor Nas-t Zeekoe, tis gewoon leuk om elfjes te tekenen. Sprookjesfiguren zijn leuk
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:16
Verwijderd
heej piejfjuh lieve skat!! kwist niej da jij kon tekenen !! kvin um wel apart! mooie ogen en lievige oortjes! xxxxxx Ninuh
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 14:21
SuperSanne
SuperSanne is offline
Over dat hoofd: daar is een truck voor. eerst met een passer of mal een circel tekenen, vervolgens met lijken weergeven welke kant ze op kijkt, en vervolgens de kaak eraan "vastzetten". Dan is het in ieder geval wat minder "plat" aan de achterkant.
Oud 17-02-2003, 08:48
Sinqi
Sinqi is offline
De verhoudingen in het gezicht kloppen niet... het oog aan de rechterkant hoort kleiner te zijn omdat die "verder" zit dan de andere, het lijkt net of de ene wang een beetje opgezwollen is en het oor aan de rechterkant lijkt te lang.

De overgang van nek naar schouder ziet er niet echt super uit (niet dat ik t zelf beter zou kunnen ) En er kan misschien wat schaduw op getekend worden voor diepte, zoals eerder gezegd.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:54
Aphex
Aphex is offline
lelijk
Oud 17-02-2003, 18:03
Angeltears
Angeltears is offline
Helemaal niet mooi gedaan!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:31
*LL*
*LL* is offline
hey iefje!
Oud 17-02-2003, 19:57
Avelon
Avelon is offline
het is zonde als je dingen niet wil verbeteren.. het onderlijf zorgt er zo nml voor dat het niet echt veel uitmaakt hoe mooi het hoofd is.. mijn tip is: gummen en er wat dingen aan veranderen.
ik zou de schouders wat hoger doen..
maar ik heb niet echt verstand van deze stijl van tekenen..
Oud 17-02-2003, 20:10
sicilion
sicilion is offline
sorry --> slegt
Oud 18-02-2003, 18:22
klikorat
klikorat is offline
Hmm ok negatieve reacties. Hijs misschien wel niet heel realistisch maar ik ben er zelf heel trots op. Dat er toch nog iets qua 'fatsoenlijke' tekening uit mijn potlood is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:33
Kjem
Kjem is offline
Citaat:
klikorat schreef:
Hmm ok negatieve reacties. Hijs misschien wel niet heel realistisch maar ik ben er zelf heel trots op. Dat er toch nog iets qua 'fatsoenlijke' tekening uit mijn potlood is gekomen.
Vinnut het alleen wel jammer dat je er niets aan wil veranderen, want als je iets vaak tekent word je er vanzelf beter in. Ik denk zelf dat je um nog wel iets kunt verbeteren
Oud 19-02-2003, 12:13
Verwijderd
sorry hoor.....lelijk...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:44
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
Kjem schreef:
Vinnut het alleen wel jammer dat je er niets aan wil veranderen, want als je iets vaak tekent word je er vanzelf beter in. Ik denk zelf dat je um nog wel iets kunt verbeteren
Dat doe ik ook wel, oefenen. Alleen tis meer dat ik echt de laatste hand aan de tekening had gelegd. en dat ik daar nu niet op terug wil komen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 16:52
Forumtalker
Forumtalker is offline
Ik vind hem wel iets hebben
Oud 19-02-2003, 19:56
sicilion
sicilion is offline
ik zla we ff zeggen wak er slecht aan vindt want vindt het toch beetje hard om te zeggen dak hem slecht vindt zonder wrom!

1. hij valt in niemandland! het is geen strip, niet iets realitisch het is gewoon niks .... 9niet goed uitlegbaar)

2.Daarnaast hij heeft geen stijl geen klasse tis misschien wel een cliche opmerking maar mijn neefjuh van 7 kan dat ook! (<-- nog waar ook! )

3.Veel mensen om mij heen kunnen zo mega goed tekenen vergelijken met jou kun je nix!

misschien hard maar wou het toch ff uitleggen!
Oud 20-02-2003, 17:02
klikorat
klikorat is offline
Citaat:
sicilion schreef:
ik zla we ff zeggen wak er slecht aan vindt want vindt het toch beetje hard om te zeggen dak hem slecht vindt zonder wrom!

1. hij valt in niemandland! het is geen strip, niet iets realitisch het is gewoon niks .... 9niet goed uitlegbaar)

2.Daarnaast hij heeft geen stijl geen klasse tis misschien wel een cliche opmerking maar mijn neefjuh van 7 kan dat ook! (<-- nog waar ook! )

3.Veel mensen om mij heen kunnen zo mega goed tekenen vergelijken met jou kun je nix!

misschien hard maar wou het toch ff uitleggen!
dit vinnik tenminste een relaxte reactie, ookal istie negatief
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:49
coriat
coriat is offline
ok, sorry hoor, maar zo'n reactie vind ik nergens op slaan. Als iemand het aandurft om zijn werk hier te laten zien en dan een reactie krijgt van 'je kan het niet' met een onderbouwing van: mn kleine neefje kan dat ook, ben je wel erg laag bezig.

Ik vind persoonlijk de tekening ook niet heel erg mooi ( ).
Gewoon door blijven gaan, teken alles wat je tegen komt, zolang je maar plezier hebt, dan komt het vanzelf.
Leen bijvoorbeeld een boek uit de bibliotheek om je op weg te helpen, en blijf oefenen.

Citaat:
Veel mensen om mij heen kunnen zo mega goed tekenen vergelijken met jou kun je nix!
echt hoor, stakker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten