Oud 14-02-2003, 21:57
elfje rits

nou dit is ehm dan.. kvroeg me af wat jullie ervan vinden...

Iris**
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2003, 22:28
46and2
46and2 is offline
Leuk vind het wel wat hebben, fris kleurgebruik.. maakt het vrolijk. Lief.
Oud 14-02-2003, 23:14
Verwijderd
'k vind het niet zo, te onduidelijk en vaag en het gras te 'gras' (te statisch oid)...het inkleuren kan misschien ook wat egaler (met name de vleugels), vind ik zelf altijd mooier, maar das ook een kwestie van smaak, denk ik. Rechtervleugel (van het elfje) is aan de onderkant een stuk lichter dan de linkervleugel, als ik me niet vergis. Veel commentaar...sorry.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 07:45
Ieke
Ieke is offline
Ik vind hem niet zo heel mooi. De kleuren zijn leuk, maar je hebt hem erg slordig gekleurt, krasserig.
Verder vinds ik het hooft ook niet zo mooi, ze heeft geen gezicht en haar haar zit ook erg vreemt, haar pony haren zitten zo vaag voor haar gezicht en de anderen, langere haren hangen zo vreselijk recht naar beneden. Ik vind het er niet echt mooi uitzien, ik zou alle haren even kang maken en toch een mooi gezichtje tekenen (hoewel dat vreselijk moeilijk is soms.)
Oud 15-02-2003, 12:25
elfje rits
ik ben bij het neer zetten van het bericht vergeten erbij te zetten dat het een schets is... Vandaar dat hij niet egt mooi is...
Ik moest voor school (omdat ze aan het verbouwen zijn) deze tekening op een houten plaat van 2 bij 1.5 m schilderen. Die is wel een stuk mooier geworden.. helaas zijn ze nu al weg gehaald en heb ik er geen foto van kunnen maken. anders had ik hem hier wel bij gezet..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 10:26
Kjem
Kjem is offline
ik heb ook een keer wat op een 1,5x3 meter houten plaat voor het lustrum van mijn school gemaakt... ook fantasy...

welke verf ga je gebruiken?? ik had acrylverf genomen, werkt makkelijk... alleen dekt niet altijd even goed... maarja

ik vind het elfje wel vet, alleen ik zou (omdat het zo'n groot formaat is) iets meer details aanbrengen in de vleugels en het gras... die jurk vind ik echt heel vet!
Oud 20-02-2003, 12:34
elfje rits
omdat de plaat op een plaats kwam te hangen waar veel leerlingen komen heb ik het met plakaat verf geferfd. Anders zou het helemaal uitlopen als er ook maar een beetje water tegenaan zou komen. In de tekening op de plaat zijn ook meer details hoor, dit is maar een schets!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Leuk gedaan .
Mooie kleuren en aparte stijl..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:05
Verwijderd
Wel mooi, alleen vaag dat je op sommige plaatsen veel details hebt getekend, op andere plaatsen weer niet. Je kan beter allemaal details doen of geen. Maar verder wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 13:08
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
ik wordt een beetje moe van al die elfjes...
maarja over je tekening..
ik vind hem wel lief allen dr kapsel is een beetje vreemd en het kleurgebruik een beetje flets
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten