Oud 03-03-2003, 17:37
ikke57
ikke57 is offline
hallo allemaal

misschien komt het heel dom over maar hoe zit het precies als je ongesteld bent en je wilt gevingerd worden of je wilt met iemand naar bed?? heeft iemand daar voor mij een antwoord op??
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:39
eztah
eztah is offline
Je kan het opzich gewoon doen, ik zou er alleen een handdoek onderleggen. En als je het vies vindt kan je een condoom gebruiken (als je allebei geen soa's hebt)..
En daarna lekker douchen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:41
ikke57
ikke57 is offline
ik vind het eigenllijk zelf meer genant, mijn vriend vind het niet zo erg eigenlijk!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:42
poesiefox
poesiefox is offline
Wij doen het vaak juist als ik net ongesteld ben, dan zet het tenminste lekker door. Ik heb ook bijzonder veel zin dan.

Doe het alleen niet te lang, want het bloed gaat stollen en dan gaat het plakken.
Oud 03-03-2003, 17:50
ikke57
ikke57 is offline
en hoe doe je dat dan allemaal qua kleding en waar? en wat gebruik je? dat soort dingen... want komt er dan niet allemaal bloed mee....?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:55
poesiefox
poesiefox is offline
Als je nog in de fase zit dat het allemaal stiekem op een bankje in het park moet, dan raad ik het niet aan. Er is wat vlekgevaar.

In bed leg je er een handdoek onder. En zoveel bloed komt er nou ook weer niet mee. Bloed komt in etappes. Dus soms een uur niets.
Oud 03-03-2003, 18:18
Diovai
Diovai is offline
Dan is er niets anders. Alleen wat bloed aan de handen/mond/penis.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:25
Hellup
Hellup is offline
nou kweenie hoor! mijn vriend vindt het niezzo erg, maar ik voel me meestal niet in de mood
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:25
b[e]ertje
b[e]ertje is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Alleen wat bloed aan de handen//penis.
JEKKIE
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:04
Verwijderd
Mja, mij lijkt het ook ranzig enzo... maar ik bloed dan ook veel.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:19
Thomas
Thomas is offline
Doen. Alleen je heel erg bloed is het misschien een afrader.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 21:22
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
we hebben wel sex uiteraard, ik bloed zelf niet zo erg, maar meestal doet ie dan maar niet aan oraal, verder gaat het wel hoor
Oud 03-03-2003, 21:55
Justice
Justice is offline
Je hoort wel eens dit:
Een echte schipper vaart ook door de rode zee...
Maar persoonlijk... jakkes*

*mild uitgedrukt
Oud 03-03-2003, 22:24
passenger_temp
passenger_temp is offline
hmm niet echt zo leuk, genant eigenlijk
(of je moet t onder de douche doen )
als ik ongesteld ben laat ik gewoon lekker mn rug masseren ofzo, komt dat er ook een keertje van
Oud 04-03-2003, 07:30
sofie3
sofie3 is offline
Je kan gewoon blijven vrijen, waarom zou je het niet doen?? Handdoekje onder de poep, en hop!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 08:31
Verwijderd
ik gebruik tampons, dus je merkt er niks van met vingeren hoor

en met neuken doe je voordat je begint tampon eruit en hupla, als je klaar bent schoonmaken en een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 17:42
Studentje
Studentje is offline
't Schijnt voor meisjes die last hebben van hun menstruatie wel prettig te zijn, omdat een orgasme dan extra fijn is. Mijn vriendin heeft altijd extra veel zin, als ze ongesteld is, maar van mij hoeft het niet zo. 't Klinkt misschien naief, maar ik hoef er geen bloed bij.
Oud 04-03-2003, 17:54
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Studentje schreef:
't Schijnt voor meisjes die last hebben van hun menstruatie wel prettig te zijn, omdat een orgasme dan extra fijn is. Mijn vriendin heeft altijd extra veel zin, als ze ongesteld is, maar van mij hoeft het niet zo. 't Klinkt misschien naief, maar ik hoef er geen bloed bij.
Mietje! Je hoeft het toch niet op te drinken? En je wast het er zo weer af.
Inderdaad is het orgasme heftiger dan wanneer je niet ongesteld bent, dat komt door de betere doorbloeding. Dat pak je je vriendinnetje dan dus wel mooi af he.
Oud 04-03-2003, 18:00
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Mietje! Je hoeft het toch niet op te drinken? En je wast het er zo weer af.
Inderdaad is het orgasme heftiger dan wanneer je niet ongesteld bent, dat komt door de betere doorbloeding. Dat pak je je vriendinnetje dan dus wel mooi af he.
Dat orgasme? Wie zegt dat? Met geen seks, bedoel ik geen penetratie. Handen kan wel hoor. Maar ik hoef gewoon geen bloed bij de seks, als dat in jouw ogen mij een mietje maakt...jammer dan.
Oud 04-03-2003, 18:10
Verwijderd
Dan ga ik hem toch lekker verwennen? Dat vind ik persoonlijk veeel leuker... (haha.. lekker beetje macht )

zoals zaterdag... naja, ik zal je de details bespare
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:20
Verwijderd
Mijn vriend en ik doen het wel gewoon als ik ongesteld ben, hebben er allebei geen problemen mee. Als jullie daarna gewoon onder de douche stappen is er niks aan de hand. Wel heb ik de dag voor en de eerste (en soms tweede) dag erg buikpijn waardoor ik meestal niet zo'n zin hebt, alhoewel een orgasme inderdaad kan helpen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:21
Verwijderd
ik kan me voorstellen dat je het genant vind, maar de enige manier om daar over heen te komen is het een keertje uitproberen en zien dat het wel meevalt...
eventueel kun je er condooms/beflapjes/doktershandschoenen bij gebruiken... (wel doktershandschoenen en geen slagershandschoenen of keukenhandschoenen, want dan voelt je vriend niet meer wat-ie doet)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:16
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
De eerste paar dagen van de ongesteldheid lijken me niet echt geschikt voor sex (in bad dan weer wel). Daarna gaat het wel, met een hganddoek eronder. Beffen kan wel gewoon, als het meisje direct na het douchen een tampon in heeft gedaan.
Oud 04-03-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Sikamikanico schreef:
De eerste paar dagen van de ongesteldheid lijken me niet echt geschikt voor sex (in bad dan weer wel).
in bad al helemaal niet douche dat kan wel, maar bad dan lig je lekker in haar bloed te neuken, weg romantiek
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
eventueel kun je er condooms/beflapjes/doktershandschoenen bij gebruiken... (wel doktershandschoenen en geen slagershandschoenen of keukenhandschoenen, want dan voelt je vriend niet meer wat-ie doet)

En dan meteen een keukenschort voor tegen AL dat rondspattende bloed.

*ziet het al voor zich*

* ligt te gieren van het lachen*
Oud 05-03-2003, 11:32
vliegje
vliegje is offline
nou mij lijkt het niet echt wat, maar nou moet ik zeggen dat ik als ik ongesteld ben niet veel zin in heb. Komt omdat ik altijd buikpijn/rugpijn heb . Maar het lijkt me ook lekker genant... Nee is niets voor mij...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 11:42
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wij doen gewoon wat we anders ook doen, we hebben allebei geen complexen op dat vlak. En een tampon kan ook al veel doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:24
ikke57
ikke57 is offline
ja maar ik gebruik altijd maandverband en zou eigenlijk wel tampons willen gebruiken, maar weet niet zo goed hoe of wat?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ikke57 schreef:
ja maar ik gebruik altijd maandverband en zou eigenlijk wel tampons willen gebruiken, maar weet niet zo goed hoe of wat?
gewoon erin drukken tot je um nie meer voelt, zorgen dat het touwtje naar buiten hangt en niet vergeten dat je er een in hebt
Oud 05-03-2003, 17:26
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
(wel doktershandschoenen en geen slagershandschoenen of keukenhandschoenen, want dan voelt je vriend niet meer wat-ie doet)
met doktershandschoenen voel je ook geen ruk hoor!
Oud 05-03-2003, 17:27
ikke57
ikke57 is offline
en om de hoeveel uur verwissel je zoiets? en wat is het grote voordeel ervan?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ikke57 schreef:
en om de hoeveel uur verwissel je zoiets? en wat is het grote voordeel ervan?
verschilt... in het begin... 1x per 3 uur? hangt er vanaf hoe veel je bloed. Moet je handig heid in krijgen
Voordelen: je kijkt niet tegen een matrasje bloed aan als je naar de wc moet, je kan er mee sporten (ook zwemmen!!!), ik voel maandverband altijd zitten, tampons voel je niet, tampons kunnen zich niet bij draaien zodat je met je schaamhaar aan de onderkant blijft pakken
Nadelen:... uhm het inbrengen is wat lastig in het begin en het is wat meer werk dan maandverbandje verwisselen
Oud 05-03-2003, 17:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef:
gewoon erin drukken tot je um nie meer voelt, zorgen dat het touwtje naar buiten hangt en niet vergeten dat je er een in hebt
Ga eerst maar eens met je vinger naar binnen om te voelen welke kant je op moet duwen. een beetje schuin naar achteren in ieder geval. Ik moet hem dan zelf nog aan de achterkant naast de baarmoedermond parkeren, omdat hij anders niet diep genoeg kan en dan voel je hem zitten. Je moet best een eind doorduwen hoor!Op de WC zitten is het makkelijkst.
Oud 05-03-2003, 17:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ga eerst maar eens met je vinger naar binnen om te voelen welke kant je op moet duwen. een beetje schuin naar achteren in ieder geval. Ik moet hem dan zelf nog aan de achterkant naast de baarmoedermond parkeren, omdat hij anders niet diep genoeg kan en dan voel je hem zitten. Je moet best een eind doorduwen hoor!Op de WC zitten is het makkelijkst.
ja idd, op de badrand staan lijkt me niet zo handig... en ik druk door tot mijn vinger niet dieper kan, dan zittie goed
Oud 05-03-2003, 19:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Je kan er mee sporten (ook zwemmen
Dat doet me denken aan die mop van die 2 meisjes:
Meisje 1: "Ik vraag voor mijn verjaardag een tampon."
Meisje 2: "Wat is dat nou weer?"
Meisje 1: "Dat weet ik niet, maar je kunt er mee paardrijden, tennissen en zwemmen."
Oud 05-03-2003, 19:07
LM
LM is offline
Meenste meisjes vinden dat minder.
Ik denk dat meeste jongens er niet zo'n probleem van maken.
Oud 05-03-2003, 19:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Meenste meisjes vinden dat minder.
Ik denk dat meeste jongens er niet zo'n probleem van maken.
wat vinden de meeste meisjes wat minder?
Oud 05-03-2003, 19:09
ikke57
ikke57 is offline
en wat is precies het lekkerste als je seks hebt? tenminste wat vinden jullie het lekkerste?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
met doktershandschoenen voel je ook geen ruk hoor!
als 't professionele zijn voor chirurgen wel als het goed is, want je moet toch weten wat je doet en ik heb ze wel eens aangehad, je voelt nog best veel (je voelt bv. de structuur van een ruwe tafel nog gewoon)

Citaat:
ikke57 schreef:
en wat is precies het lekkerste als je seks hebt? tenminste wat vinden jullie het lekkerste
als je sex hebt terwijl je ongesteld bent bedoel je? zo niet dan moet je even en nieuw topic openen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
als 't professionele zijn voor chirurgen wel als het goed is, want je moet toch weten wat je doet en ik heb ze wel eens aangehad, je voelt nog best veel (je voelt bv. de structuur van een ruwe tafel nog gewoon)

op zich dat wel.. ik werk er wel eens mee, maar ik kan geen goed gevoel krijgen, laat staan grip op iets
Oud 07-03-2003, 20:09
coco
coco is offline
als je vriend het niet erg vind een beetje bloed is er geen probleem tip: gebruik wel een handdoekje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:13
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
coco schreef:
als je vriend het niet erg vind een beetje bloed is er geen probleem tip: gebruik wel een handdoekje
een echte zeeman bevaart ook de rode zee
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:25
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Doopy schreef:
een echte zeeman bevaart ook de rode zee
Maar mama moet de was doen.
Oud 07-03-2003, 20:26
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Maar mama moet de was doen.
dan heb jij het beter voor elkaar dan ik thuis, ik moet zelf de was doen, en vaak ook zelf strijken
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Doopy schreef:
dan heb jij het beter voor elkaar dan ik thuis, ik moet zelf de was doen, en vaak ook zelf strijken

Ik ben de mama hier.(Van twee poezen, welteverstaan.) Mijn vriend weet niet eens hoe de wasmachine werkt.
Oud 07-03-2003, 20:32
Doopy
Doopy is offline
dann wordt het tijd dat hij eens zijn handen uit de mouwen gaat steken!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 20:38
Justice
Justice is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ik ben de mama hier.(Van twee poezen, welteverstaan.) Mijn vriend weet niet eens hoe de wasmachine werkt.
Ah, weer lekker stereotype!
*denkt*

Ik kan wel een wasje draaien met de wasmachine… Alleen doe ik het niet erg vaak… *klapt voor mama*

Maar ja... on-topic: *nog steeds rillingen door m'n lijf* ACK!
Oud 10-03-2003, 00:05
zzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
je voelt nog best veel (je voelt bv. de structuur van een ruwe tafel nog gewoon)
uuhh vergelijk je nu een vagina met een ruwe tafel?????
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
zzzzzzzzzzzz schreef:
uuhh vergelijk je nu een vagina met een ruwe tafel?????
neej... maar ik heb nog nooit een vagina aangeraakt met doktershandschoenen aan, en wel een ruwe tafel, vandaar...
misschien betere vergelijking: van een stuk vlees voel je ook nog wel een beetje hoe 't in elkaar zit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:50
aat prostaat
aat prostaat is offline
als je ongesteld ben gewoon lekker sex hebben is toch lekker !!!

beetje bloed is niet erg!!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten