![]() |
||
Citaat:
![]() 2 Nee, zit in de weg ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik denk dat jongens vooral vinden dat het in de weg zit, en bang zijn dat ze zelf niet goed genoeg zijn |
![]() |
|
![]() |
Hoezo in de weg? Misschien als ze onder ligt en hij lui bovenop wil liggen, maar je kunt echt wel een houding verzinnen waarin het niet in de weg zit. Zij boven,hij onder, zit er niks in de weg. Als hij een beetje scheef gaat liggen op haar en meer op een elleboog gaat rusten heb je ook alle ruimte die je nodig hebt. Beetje buikspieren gebruiken en jezelf ophouden als man kan ook geen kwaad.
Maar laat haar lekker clitoraal klaarkomen met jou in je. Plezier voor twee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mijn vriend vond t bij zijn ex gewoon in de weg zitten en vond t niet erg bevoordelijk poren in zijn buik, was ook als ze boven op zat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik moet er toch echt niet aan denken dat ik niet handmatig gestimuleerd mag worden door mijzelf of door hem als hij in me is.
Ja sorry, ik kan anders echt niet klaarkomen. En ik kom bij voorkeur klaar met hem in me, dat is twee keer zo lekker als alleen maar gelikt worden. En als ik dan bij andere topics lees dat maar 20 % van de vrouwen klaarkomt van sex, dan vraag ik me toch af of er niet veel jongens zijn die hun vriendin laten tekortkomen. Wat dachten jullie trouwens van de lepeltjes houding? Kan op je zij, op zijn rug of op haar buik. Kan op zijn hondjes, kan staand. Heb je echt vier handen vrij en geen gepor in zijn pens.
||
Citaat:
Alleen ja, ik heb r geen ervaring mee dus ik zal mn mond wel houden verder ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kijken naar mijn vriendin die masturbeert is (nog) een fantasie, tijdens het neuken heeft ze al wel gedaan, en klaargekomen etc., was zeeeeeeer opwindend...!!!
||
Citaat:
4 weken terug was ik t ook nog.. had r dus echt geen probleem mee.. zo lang als je t niet hebt gedaan kan je t ook niet missen toch?? dus waar maak je je druk om? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() was alleen jammer dat hij het ook voelde, en daardoor steeds bijna (of helemaal) kwam... |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. ja, dan heeft ze 't extra naar dr zin... stuur dr soms op aan ook
|
![]() |
ja dat vinden ze zeker, omdat ze het gewoon geil vinden om te zien hoe hun vriendin zich verwent missc kreunt enz.
tijdens het neuken doe ik het weleens, als het makkelijk gaat bij het standje, ik ga niet moeilijk daarover doen, tijdnes het voorspel heb ik het ook weleens paar keer gedaan maar dan gewoon als hij op een afstandje zit. en zeer waarschijnlijk vinden jongens het niet irritant zolang je niet moeilijk gaat zitten doen, ze vinden het denk ik alleen maar, zeker als je als meisje moeilijk klaarkomt tijdens de sex, super doordat zijn vriendin op deze manier ook lekker klaar kan komen ![]()
|
Verwijderd
|
*lichtelijk teleurgesteld door titel van topic*
Tsja *zucht* niet eens een filmpje ofzo ![]() .. Vinden jongens het geil om te zien hoe hun vriendin met zichzelf bezig is? En waarom dan? Ik zou het wel geil vinden om te kijken. Waarom? Omdat ik opgewonden raak als de ander ook opgewonden is. Vinden jullie het ook geil als ze het tijdens het neuken doet? *maagd is* .. euhm, ik weet het niet. Ik denk dat ik het leuker zou vinden als ze met mij speelt ![]() |
![]() |
|
Ja ik vind het behoorlijk geil om dat te zien. Kan niet precies zeggen waarom maar ik raak er gewoon behoorlijk opgewonden van.
Tijdens het neuken lijkt het me niet echt handig en eigenlijk veel geiler om dan met elkaar bezig te zijn dan met je zelf.
|||
Citaat:
Citaat:
Ten tweede .. hoezo TUURLIJK niet ? Het was voor mij blijkbaar niet zo natuurlijk , anders vroeg ik het niet ..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[artikel] Grote zorgen om seksmoraal Capelse jongeren Dekaloog | 7 | 18-03-2015 18:54 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Seksualiteit |
waarvan worden jullie echt geil? jongens EN meisjes;) boyy1996 | 261 | 03-10-2011 19:07 | |
Seksualiteit |
Heren: Voel jij je kut als je vriendin een vibrator gebruikt? Stuiterbal88 | 76 | 03-02-2009 22:44 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |