Oud 11-03-2003, 22:18
Era
Era is offline
wat nou als iemand van hetzelfde GESLACHT (een vriend of vriendin van je) verliefd op je is?
Oud 11-03-2003, 23:07
Verwijderd
likken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:22
Verwijderd
Boeie.. nix aan de hand toch?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 23:31
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
hehe, beetje jammer
Oud 12-03-2003, 06:51
Gothic
Gothic is offline
je gevleid voelen als het een aardig persoon is?
Oud 12-03-2003, 10:14
Thomas
Thomas is offline
Als je niets voor hem/haar voelt maakt het toch niets uit? Als je wel iets voor die persoon voelt dan kan je er iets mee doen. In ieder geval kan je het als een compliment opvatten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:46
Mo6
Mo6 is offline
tjah nooit meegemaakt dus weet niet hoe ik me zou voelen. lijkt me maar niks eigenlijks
Oud 12-03-2003, 14:53
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-03-2003 @ 00:22:
whaha.
Sorry,maar is dat niet een beetje een domme opmerking?
Moest een vriendin van me verliefd op me zijn,zou ik dat wel niet zoooo fantastisch voelen(ok,ik zou mss wel gevleid zijn).
Ik weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren.
Mzzz.
Oud 12-03-2003, 14:59
PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat ik in het begin toch een beetje verbaasd zou zijn en waarschijnlijk zal ik me niet helemaal op mn gemak voelen ofzo.. homoseksualiteit wordt nog lang niet als normaal gezien maar nog altijd als iets ''raars'' of ''vies''..
Maar die vriendin is waarschijnlijk nog steeds dezelfde persoon als dat ze was voordat ik wist dat ze lesbisch was en voordat ik wist dat ze op mij verliefd was..
En het is niet zo dat ze eeuwig verliefd zal blijven (denk ik zo..) als het gewoon duidelijk is dat jij niet hetzelfde voelt voor haar dan zal zij vanzelf ook wel verder kijken naar andere meisjes.. Uiteindelijk zal ik wel wennen aan het idee, ik zie niet in waarom ik dan niet meer bevriend met haar zou kunnen zijn..
IK vind het onzin om te denken dat als iemand eenmaal homo dat je dan bang moet zijn dat hij/zij op jouw verliefd zal worden.. "stel je voor..''
Oud 12-03-2003, 15:02
Kinshi
Kinshi is offline
Schrikken! Goed over praten en dan vergeten...
Oud 12-03-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 12-03-2003 @ 15:53:
whaha.
Moest een vriendin van me verliefd op me zijn,zou ik dat wel niet zoooo fantastisch voelen(ok,ik zou mss wel gevleid zijn).
Mzzz.
waarom is dat dom? het maakt toch niets uit? er veranderd toch niets? jullie blijven toch vrienden? het is naar mijn idee gewoon hetzelfde als een goede vriend op je verliefd wordt...
PardonMe zei het helemaal top..
zo bedoelde ik t ook..
kus
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:04
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Laïs schreef op 12-03-2003 @ 15:53:
whaha.
Mzzz.
Nee, dat is geen domme opmerking. Waarom word er raar opgekeken als iemand van t zelfde geslacht verliefd op je is, terwijl iemand van t andere geslacht wel verliefd op je mag zijn? Als iemand gewoon een andere geaardheid heeft, vind ik dat je dat hebt te respecteren. Ja, t kan voorkomen dat n vriendin verliefd op je wordt, maar t kan ook voorkomen dat n vriend verliefd op je wordt. So what? Als n vriendin van mij tegen me zou zeggen: 'goh, ik vind je leuk,' zou k gwoon nuchter reageren van: 'meid, kan, maar je weet dat ik hetero ben.' Of zoiets dan.. Vind t al heel wat dat ze er voor uit durven te komen.
Oud 12-03-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef op 12-03-2003 @ 16:04:
Nee, dat is geen domme opmerking. Waarom word er raar opgekeken als iemand van t zelfde geslacht verliefd op je is, terwijl iemand van t andere geslacht wel verliefd op je mag zijn? Als iemand gewoon een andere geaardheid heeft, vind ik dat je dat hebt te respecteren. Ja, t kan voorkomen dat n vriendin verliefd op je wordt, maar t kan ook voorkomen dat n vriend verliefd op je wordt. So what? Als n vriendin van mij tegen me zou zeggen: 'goh, ik vind je leuk,' zou k gwoon nuchter reageren van: 'meid, kan, maar je weet dat ik hetero ben.' Of zoiets dan.. Vind t al heel wat dat ze er voor uit durven te komen.
thnx.. dat bedoel ik nou helemaal precies
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 15:14
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-03-2003 @ 16:06:
thnx.. dat bedoel ik nou helemaal precies
toch nog iets goed gedaan vandaag...
Oud 12-03-2003, 15:21
liesemies
liesemies is offline
als het een goede vriendin/ vriend is er eens mee praten
het kan zijn dat jij daar gevoels voor hebt het kan ookz ijn van niet
ik zou mij er niet te veel van aantrekken en normaal doen
het is ook een logische en normale zaak verlieft worden
zoals mv, mm of vv het kan allemaal
zit er echt niets mee in
ik zou zeggen praat ermee als het een echte vriend/ vriendin is

dikke kusjes
Oud 12-03-2003, 16:28
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik heb het eens gehad en ik kreeg het spaans benauwd en helemaal niet gevleid oid. en mocht haar persoonlijk ook helemaal niet. Toen ze een maand later een vriendin had was ik wel opgelucht (al denk ik niet dat ze mij toen nog leuk vond, maartoch).
Oud 12-03-2003, 17:05
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
toevallig van de week gehad.. heb gewoon gezegd tegen hem dat ik daar niet over eens ben.. maar wel knap dat hij het zegde.. maar heelaas heeft hij het niet goed begrepen en zit hij te aardig te doen.. maar ja zal wel over gaan..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:29
Piccola
Piccola is offline
Ik zou het als een groot compliment zien! Maar verder nix.. Ik zou in het begin denk ik ook wel een beetje schrikken, gewoon omdat je zoiets niet echt verwacht ofzo. We moeten er dan wel ff over praten, maar er zal verder helemaal niets tussen ons veranderen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:46
Andora
Andora is offline
ik zou denk ik wel ff 'schrikken' , maar er gewoon over praten en vergeten. Het blijft dezelfde persoon. *bij een vriendin van me*
maar van een vreemde vind ik t alleen maar vleiend
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:21
Era
Era is offline
hmmmm het zit bij mij dus zo dat ik dit meisje al zo'n 5 jaar ken, en ik wist dat ze lesbisch was. En het idee dat ze verliefd op me is is niet zo heel erg schrikwekkend op zich, bedoel het maakt me niet uit dat het een meisje is ipv een jongen, maar het punt dat ik haar al 5 jaar ken en je het te horen krijgt van iemand die al zo lang een goede vriendin voor je is...Ben bang voor onze vriendschappelijke relatie denk ik.
Oud 13-03-2003, 14:19
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Era schreef op 13-03-2003 @ 13:21:
hmmmm het zit bij mij dus zo dat ik dit meisje al zo'n 5 jaar ken, en ik wist dat ze lesbisch was. En het idee dat ze verliefd op me is is niet zo heel erg schrikwekkend op zich, bedoel het maakt me niet uit dat het een meisje is ipv een jongen, maar het punt dat ik haar al 5 jaar ken en je het te horen krijgt van iemand die al zo lang een goede vriendin voor je is...Ben bang voor onze vriendschappelijke relatie denk ik.
Ik kan wel begrijpen hoe je je voelt. Probeer er niet n te groot punt van te maken, en ga gewoon met haar om. (als ze tenm al weet dat jij niet tzelfde voelt) suc6xxx
Oud 13-03-2003, 14:59
avantasia
avantasia is offline
Je helemaal klem zuipen en naar manowar luisteren
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:39
Bright Halo
Bright Halo is offline
Hopen dat het snel voorbij gaat
Oud 13-03-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-03-2003 @ 00:22:
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:01
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Ligt eraan wat je van diegene vindt...
Als je dr wel wat in ziet, nou dan neem je er toch lekker mee, en zo niet, dan niet
Heel simpel, net zoals met iemand van t andere geslacht, lijkt mij...
Oud 13-03-2003, 23:35
Verwijderd
Duidelijk maken dat ik het hem niet kwalijk neem dat hij verliefd op me is, maar dat hij het maar beter zoveel mogelijk kan onderdrukken. Het is namelijk vervelend iemand om je heen te hebben die erg verliefd op je is terwijl je dat zelf niet bent.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Bright Halo schreef op 13-03-2003 @ 21:39:
Hopen dat het snel voorbij gaat
Ja idd
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 09:10
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
't Zou voor mij geen probleem zijn, maar uitgaande van iemand die 100 procent straight is. Gewoon nadenken over wat je zou doen als het iemand van het andere geslacht was die je niet wou. En dan net zo tegen hem of haar reageren.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:21
Verwijderd
Sowieso geen probleem..tenzij ze me ernstig gaat stalken ofzo.. maar als het een mooi meisje is vind ik dat niet eens erg. En misschien word ik ook wel verliefd op haar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:32
Verwijderd
dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wie het is. Als ie een beetje leuk is, dan knuffel ik wel met hem hoor. Maar het zal niet snel gebeuren dat er meer gebeurd.
Als ie naar mijn mening niet leuk is, dan geef ik gewoon mijn eerlijke mening. Ik zou wel met hem om blijven gaan indien dat normaal mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:21
Tamy
Tamy is offline
Koop je een vivrator toch makkelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten