Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je laat jezelf meelijden door je gedachtes, die dan op zo'n moment sterker worden en zo ontstaat dus paniek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja heb ik ook. tegenwoordig gaat het beter hoor, maar ik had dat bijvoorbeeld heel erg in de gymzaal. elke keer ging er wel iets mis en op een gegeven moment dacht ik dat de gymzaal vervloekt was
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het begint dus met: -Hey de ramen zitten hoog, waarom? -Dadelijk laten ze de zaal misschien vollopen met water of zo. -Misschien zit de zaal al vol met water en hebben wij het niet door. -Als de zaal vol met water zit, ben ik nu dus aan het verdrinken en lig ik ergens mn leven te redden, terwijl ik hier op dit bankje zit. -Ik moet weg hier, anders verdrink ik! En dan ben je even buiten en dan gaat het weer, majah...hoe hou je dat magische denken tegen als je zelf het verschil tussen de werkelijkheid en je fantasie niet meer kent? Maar nu ik er aan terug denk moet ik best wel een beetje lomp hebben lopen denken van de zomer, haha ![]()
|
Wow, ik heb t ook, nooit gedacht dat t ook nog een naam had joh
![]() Ik ben heel erg bang in het donker en als ik 's nachts wakker word en merk dat ik naar de wc moet, durf ik ten eerste niet me bed uit (want dan denk ik dat er iemand aan de andere kant van de kamer staat of dat er iets onder me bed ligt) (echt waar... niet lachen). Áls ik dan me bed uit durf (meestal probeer ik om te draaien en hoop ik snel weer in slaap te vallen), begint me hart heel hard te bonken en loop ik heel sloom de trap af. De spiegel die daar aan de muur hangt durf ik niet in te kijken, te bang dat ik een monster zal zien. Ik ga dan dus naar de wc, ga zitten, doe het plasje plegen en blijf er dan nog 20-30 min zitten. Waarom? Ik durf er niet meer vanaf want bij elk geluidje dat ik hoor denk ik dat het een inbreker is, een geest is, een monster, weetikveel wat... Als ik dan eindelijk weer de moed bij elkaar heb geraapt om naar boven te gaan, doe ik gauw de lamp uit (trek niet door want dat is zo'n herrie en wordt ik nog banger), loop snel naar de trap met het gevoel achtervolgd te worden, kijk weer niet in de spiegel, ren me kamer in, spring op me bed, hoofd onder de dekens en dan snel slapen... En ja, dit meen ik echt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedoel je niet stiekem maNisch? Psychologie is een hobby van me, maar magisch ben ik nog nooit tegen gekomen, en de beschrijving die je geeft doet sterk aan manisch denken.... je zou het ook waanachtige denkbeelden kunnen noemen... |
![]() |
|
ik heb het al zo lang ik me kan herinneren
vroeger erger dan nu, kan mezelf nu rustiger houden maar vroeger.. achteraf heb ik echt medelijden met mn ouders ![]() Zo heb ik een keer mn ouders wakker gemaakt, want ik was absoluut overtuigd dat er brand zou komen. En we moesten niet weer gaan slapen, want dan zouden we allemaal dood gaan. Nouja goed, mn ouders zeiden dat ik gewoon weer moest gaan slapen natuurlijk (goh ![]() Ja en zo heb ik nog veeeel meer van die dingen gehad. Achteraf kan ik er wel om lachen, maar toen was ik altijd écht absoluut heilig overtuigd dat die dingen gingen gebeuren en was ik gewoon ontzettend bang.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb dr nu al iets van 3 keer bes wel erg last van,, k wist eerst niet wat het was.. k had psyg dus maar gebeld, helemaal afspraak enzo. nu moet ik ook nog een psygiatrisch onderzoek krijgen volgende week. terwijl ik eerst alleen psygologisch onderzoek zou krijgen..
k heb wel vaker dit soort dingen gehad, maar dit was anders.. |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet of ik dat heb...
soms wel in het donker, in me bed, dat ik dan wat hoor en dan denk ik gelijk het ergste en dat er allemaal ![]() Op straat hoor ik voetstappen die dr niet zijn,dus loop ik hele tijd om te kijken.. erg vervelend.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een magisch omelet en andere schoolopdrachten Cherry Springs | 5 | 19-05-2009 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb zestig euro aan boekenbonnen... Verwijderd | 54 | 15-12-2004 17:12 | |
Psychologie |
Ik vind het nu heel moeilijk om de realiteit boven water te houden Eend | 9 | 01-12-2003 21:02 | |
Psychologie |
doden eriktush | 17 | 01-09-2003 23:56 | |
Films, TV & Radio |
Films gaan over magische werelden; Is onze wereld niet meer interessant??? John Sickbock | 14 | 03-01-2002 15:26 |