1. Gister werd er mij gevraagd of ik naar mn werk gebracht wilde worden. Ik wilde liever fietsen, omdat er dan tenminste nog een ongeluk kon gebeuren ofsow (was sarcastisch).
2. Ga ik dus naar m'n werk, word ikzelf bijna omver gereden. najah, eige schuld, want ik zat niet op te letten.
3. Kom ik 's avonds uit m'n werk, rijdt er naast me een man tegen een paal op. Zijn auto was er erger aan toe als hijzelf gelukkig. Door dingen die er met die man aan de hand waren, werd er een (hoeheetzoietsookalweer?) zo'n klein rechtzaakje zeg maar, waarbij ik dus als enige sociale gouwenaar die op dat moment nog ff de moeite wilde nemen om die man op dat moment gelijk te hulp wilde schieten ipv een oude collega (ik noem geen namen HE BART

) die m keihard uit stond te lachen. Nah goed, ik was wel de enige getuige, dus moest verhaal vertellen en bla bla bla.
4. Worden we net gebeld, zijn mijn twee oma's en m'n opa geragt door een vrachtwagen

De LUL wilde inhalen en zag het felgroene autootje van m'n opa over het hoofd...jah, tuurlijk, daar heeft iedereen last van

Maar goed, ze zijn er gelukkig goed vanaf gekomen.
Maar ik heb echt het gevoel, dat doordat ik 1 sarcastische opmerking gemaakt heb mij al dit soort dingen opeens gaan overkomen en njah, dat iets of iemand het gewoon expres doet

Maar als ze mij moeten hebben, waarom doen ze anderen dan ook pijn
Hebben meer mensen dit soort dingen wel es? Ik bedoel, ik heb altijd het gevoel dat ik de enige ben die dan helemaal bang en paranoia word en zo