Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
distortion/ overdrive megadistortion turbodistortion metalzone enz. enz. aan die laatste heb ik persoonlijk een hekel maargoed...
||
Citaat:
En ik zou toch echt een apart distortion pedaaltje aanraden, je kan er kwa distortion gewoon veel meer mee dan met een effecten pedaal.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 21:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, als je het speciaal voor de distortion doet, is een Boss pedaaltje toch een stuk goedkoper. En kwa de digitaalheid van de Metalzone ben ik het toch echt niet met je eens, ik vind hem hardstikke 'natuurlijk' klinken. En een ander pedaaltje past bij een ander gehoor natuurlijk.
||
Citaat:
ik bedoel als je dan wat speelt dan klinkt t ook glijk metal, tis zo makkelijk... mahja je kan er natuurlijk ook wel een wat ander geluid mee krijgen
||
Citaat:
Ik heb iig een hoop getest voor dat ik dat ding kocht, en heb er na 2 jaar nog echt geen spijt van ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En je kan er kwa distortion alles mee, van black geruis tot een 'verfijnd' hardrock geluid. Je zit echt niet met hetzelfde geluid opgescheept als alle andere bands die dat ding gebruiken...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn eerste keus valt waarschijnlijk toch op de AX1000/1500 . Maar ik hoop dat ik hem in de winkel kan proberen.
![]() In het midden zitten dus de gewone pedaaltjes en rechts het volumepedaal? Of hoe moet ik dat zien.
Laatst gewijzigd op 17-03-2003 om 06:15. |
![]() |
|
dat klopt willem, volume rechts
ex-gitarist van mijn band had dat ding ook, maar bij hem kwam er nie tzon vet geluid uit, kan liggen aan zijn instellingen. Maar boss metalzone klinkt te veel hoog geen lekkere klank, en knopjes zijn veel te gevoelig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij feedback heb je hokken kun je alles testen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil ook wel 'n pedaal gaan kopen, maar omdat ik ook chorus/delay/flange/phaser wil hebben naast de gebruikelijke distortion of overdrive denk ik ook maar 'n multipedaal te gaan aanschaffen omdat 't kopen van al die losse pedaaltjes financieel niet haalbaar is... Maar hoe duur is zo'n ding (2ehands dan, nieuwprijs kan ik sowieso niet betalen denk ik) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Effectpedalen ready 2 comfort | 37 | 22-03-2006 22:24 |