Advertentie | |
|
![]() |
|
aangezien ik net een relatie van 1,5 jaar achter de rug heb, heb ik meer ervaring dan mijn vriend. Ik ben de eerste met wie hij naar bed is geweest. Dat is nu 3 weken geleden. Sindsdien hebben we geen enkele vorm van sex gehad....gewoon omdat IK niet weet hoe ik moet beginnen. Mijn ex begon altijd namelijk..ik heb zelf bijna nooit het initiatief genomen.
Maar ik vind het geen probleem dat mijn huidige vriend geen ervaring heeft...al wast ook fijn geweest als ie wist wat ie allemaal moest doen....nou moet ik m dat gaan uitleggen! Ach ik zie wel....tijd genoeg..en die ervaring bij mijn vriend komt vanzelf wel ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat de geestelijke aspect er meer toe doet. Je kan lichamelijk nog hardstikke onervaren zijn, maar als je er wel klaar voor bent, dan is dat volgens mij veel belangrijker. Ik ben het wel met je eens dat als je eenmaal iets hebt gedaan en dat het wel goed bevallen is, dat je het de volgende keer misschien sneller doet, maar toch vind ik het geestelijke aspect zwaarder wegen dan het lichamelijke ervaring |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt haar dan die dingen gaan leren. Het nadeel is wel dat je overal initiatief bij moet gaan nemen. Ik heb wel eens bepaalde vrouwen gehad waar ik echt ALLES voor moest kauwen naja, dat ging dus ook over op een gegeven moment omdat ik niet wist of ze wel of niet wilde. Maar op zich hoeft het geen probleem te zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe stel jij je de hemel voor? MB | 22 | 18-12-2004 15:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stellingen: onderwerp innovatie esmi | 1 | 03-11-2004 19:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nooit gedacht dat ik hier een vraag zou stellen maar toch... Lolita | 10 | 15-09-2004 21:22 | |
De Kantine |
Stel dat je ouders... CrazyIkke | 38 | 20-08-2003 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
stelling: de mens evolueert niet meer Kupu | 14 | 27-06-2002 21:21 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |