Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spideykid lijkt me niets. Die is zo... Mwah, zo... slap. ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien is george clooney wel een goede?
|
Het heeft egt een half jaar geduurd voordat ik doorhad dat het ging over dezelfde karakters als in Superman. Kan iemand mij vertellen hoe het zit, zijn het "de jonge jaren van superman" ofsow?
Anyways, leuke serie, Lex is cool.
||
Citaat:
clark kent dus ![]() het begint met een auto ongeluk waar lex en clark bij betrokken zijn, clark red lex en zo ontstaat er een vreemde vriendschap. clark ontdekt steeds meer nieuwe mogelijkheden, zo kan hij met zijn ogen vuur 'schieten', röntgenblik heeft hij, kan hard rennen, en hoog en ver springen, is supersterk, enz. Vliegen kan hij nog niet, hoewel hij in de laatste afl van seizoen 1 dat onbewust doet als hij lana uit een twister red. Lana is het meisje waar hij al zijn hele leven verliefd op is, en die hij nooit zal krijgen waarschijnlijk. Dan heb je nog een vriend van clark, nl Pete. In seizoen 2 verteld clark hem wie hij werkelijk is, enz Dat is dus een beetje een soort van intro ![]()
||
Citaat:
het is een tijdje geleden dat ik superman I gezien heb, maar volgens mij klopt er met smallville helemaal nix meer met het verhaal
||
Citaat:
als baby is hij door jor-el in een capsule naar aarde geschoten omdat krypton ging ontploffen. op aarde is hij door jonathan en martha kent gevonden en opgevoed als ware hij hun eigen kind. alleen lex luthor klopt niet echt in smallville.
|
Ik volg Smallville al vanaf dat de eerste aflevering in Amerika op tv uitgezonden werd. Dat was ergens eind 2001 volgens mij. Kheb ook al de 1e dvd van Smallville gekocht. Hier staan de 1e en de 2e afleveringen op. Er is trouwens ook een verzamel cd uitgebracht met de beste nummers die te horen waren in de afgelopen afleveringen.
Kan niet wachten tot het 14 april is want dan komt er weer een nieuwe aflevering op de amerikaanse beeldbuis...dus ook op mijn beeldbuis ![]() >>KryptonSite<<Geweldige site over Smallville, met veel nieuws en spoilers... ![]() "This Is Kal-El Of Krypton. Our Infant Son. Our Last Hope. Please Protect Him And Deliver Him From Evil." |
![]() |
|
Wat wel leuk zou zijn is dat de cast van Smallville ook in de nieuwe Superman zou kunnen gaan spelen. Alleen komen er dan nieuwe karakters bij zoals Lois en de rest van The Daily Planet.
Natuurlijk moet de film beginnen in Smallville, overgaan naar de reis van Clark die hij aflegde voordat hij naar Metropolis verhuisde en daarna de introductie van Superman in Metropolis. and so on....... Leuke site over Smallville in South Park style> Small Park "This Is Kal-El Of Krypton. Our Infant Son. Our Last Hope. Please Protect Him And Deliver Him From Evil." Laatst gewijzigd op 04-04-2003 om 18:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ej ej ej! We zijn het weer eens
![]() Ik heb het nu een paar keer gezien en merk dat ik het toch wel heel leuk begin te vinden..
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
MOOIE VROUWEN/MEIDEN-Topic Hulk | 254 | 20-01-2004 02:03 | |
Films, TV & Radio |
smallvile SQUARE | 11 | 17-04-2003 21:22 | |
De Kantine |
jou type jongen/meisje? (eventueel met fotos!) fruitvliegje | 80 | 12-02-2003 19:16 | |
Films, TV & Radio |
Smallville Verwijderd | 27 | 05-08-2002 06:57 | |
Films, TV & Radio |
vanavond weer.............. KOPSPIJKERS! DJ Incompetent | 98 | 08-06-2002 20:06 | |
Films, TV & Radio |
spike fanclub sublime | 187 | 02-06-2002 19:24 |