mijn vriend wil ook meestal wel veel dingen doen in het weekend, soms heb ik meer zin om gewoon samen niet veel te doen, soms heb ik weer zin in veel leuke dingen doen. we gaan vaak naar een concertje of naar de film of gewoon naar de stad. soms alle drie in 1 weekend. ik vind het niet zo erg, want we hebben alleen het weekend en wil dus zo veel mogelijk leuke dingen doen. ook al hou ik er ook heel erg van om samen te luieren enzo, dingen doen geeft me toch meer het gevoel van dat we optimaal gebruik hebben gemaakt van het weekend zeg maar...en soms als we dan veel dingen doen dan verlang ik heel erg naar de avond en nacht, samen gewoon liggen en slapen enzo...is ook wel weer leuk, dan word dat samen alleen zijn weer heel speciaal
kweet nie, het is allebei leuk
maar ik zou gewoon naar dat concert gaan (het is een leuke band dus..) en aan hem vragen of je niet beter niet naar de film kan, want jij hebt er geen zin in. of je dat niet volgende week kan doen ofzo..want als je dr echt helemaal geen zin in hebt is het niet leuk en zo moet het niet zijn.