Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kan het beste met Easyjet op London Gatwick vliegen als je het goedkoop wilt houden (kost ongeveer 50 euro all-inn als je vroeg boekt)
Ikzelf ben met British Midlands gevlogen op London Heathrow en dat kostte 130 euro all-inn. Je hebt dan meer comfort vind ik dan met een low-budget maatschappij. Maar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten.. ![]() Overnachten kan je het best in een hostel. Je kan dan het beste zoeken in de wijk Bayswater/Paddington. Daar zitten best veel hostels. Maar ja, ik denk dat het voor jou handiger is om een speciaal arrangement te nemen. Je kan op http://www.nstravel.nl/kortwegsteden kijken..Die hebben soms best leuke aanbiedingen.. En voor het vervoer is idd een travelers card het handigst. Het zijn best grote afstanden in London dus je gebruikt het ov veel..Als je tenminste de stad gaat bekijken.. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie tips. Qua vervoer in Londen lijkt me een Travel Card inderdaad het handigst. Een zogenaamde 'Family card' kost maar 3,60 pond pppd (Voor de complete 6 zones!). Dat is niet duur. Qua vlucht is RyanAir het goedkoopst denk ik. Ik heb in de periode waarin wij willen reizen een vlucht van ruim 30 euro pp allin retour kunnen vinden. Het duurste blijft de overnachting. Voor een hostel ben je al gauw 20 pond pppn kwijt, als je tenminste een 2-persoons kamer wilt. En verder is het heel vervelend dat je zowel voor de overnachting als voor de vlucht een credit card nodig hebt
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
www.basiqair.com is best wel goedkoop
![]() |
![]() |
|
*is eergister teruggekomen uit londen
![]() als je puur voor de bezienswaardigheden gaat en misschien wat winkels in het centrum is zone 1 echt voldoende! Ik heb zo'n beetje alle bezienswaardigheden gezien en ben zone 1 maar één keer uitgeweest (verkeerde metro gepakt ![]() Is dus zonde om voor alles te gaan betalen. Maar goed, de metro is dus wel verreweg het handigst in Londen, op elke hoek is zo'n beetje wel een station en ze komen om de 2 minuten langs. Verder is het als je met de boot wilt het goedkoopst via Calais, maar vliegen is zelfs nog goedkoper dan dat. Dan moet je wel optijd boeken, want als het vliegtuig erg vol zit wordt 't een stuk duurder.
|
Verwijderd
|
Volgens mij is de goedkoopste manier met stenaline (ferry/pont)
Bij de zogenaamde prijsvechters heb je namelijk een hoop kosten die ze niet vermelden (verzekering, veiligheidstoeslag, luchthavenbelasting, btw soms) dat is duurder als de tickets. Bovendien zijn de prijzen die je ziet staan alleen voor bepaalde dagen/tijden en bepaalde stoelen (gewoon een lokkertje) Dan moet je nog rekening houden met de luchthavens. Ryanair vliegt bijvoorbeeld volgens mij alleen vanaf Eindhoven+ dan moet je nog rekening houden waar je terrecht komt. De website is http://www.londonexpress.nl |
![]() |
|
easyJet is vrij goedkoop. Ze vliegen vanaf amsterdam op Luton of Gatwick (beide vliegvelden zijn vanuit london imho goed te doen)
een goedkope overnachting vind je hier. Deze Hostels (een bij Camden, een bij Hyde Park) zijn vrij schoon en goed onderhouden.
|
![]() |
RyanAir vliegt vanaf een aantal Nederlandse (en Duitse vliegvelden). Ik ben INCLUSIEF belastingen ca. 30 euro kwijt voor een retourtje. Dus dat is helemaal niet zo duur als sommige mensen hierboven zeggen. RyanAir vliegt op London Stansted, vanaf dat vliegveld ben je voor 2 pond 30 bij Piccadilly Circus (heb ik even als centraal punt genomen). Dus op zich vallen de kosten van OV en tickets wel mee. Ik zit alleen met de overnachtingen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
veiligheidstoeslag is niet nodig joh voor die easyjet en ryanair ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
www.ryanair.com
|
ik ga in oktober naar Londen met Easy Jet, vanaf Schiphol naar Londen (weet niet precies welk vliegveld, Gatwick of Stansted) en terug natuurlijk, treinretour van vliegveld naar het centrum en weer terug en 1 hotelovernachting, voor minder dan 100 euro.
Als vervoer kun je het beste een kaart kopen waarmee je de hele dag onbeperkt kan reizen.
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht al, wat goedkoop... Heb dus even dat nummer gebeld, en blijkt, ja hoor, het is enkele reis... Je bent daar dus als jongere normaal 104 euro per retour kwijt, als je geluk hebt maar 90 of 70 euro. ![]() Zoef, weg voordeel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vervoer:
wat je het beste kunt doen is zorgen dat je het vervoer zo regelt ergens dat je alles in 1 hebt. je kunt dus wel heel goedkoop vliegen, maar dat betekent wel dat je vanuit je woonplaats naar schiphol, eindhoven of rotterdamn moet en vanuit het vliegveld in engeland moet je dan vervolgens nog naar je hotel zien te komen. ik ga volgend weekend naar londen en wij gaan met Eurolines. dat is met de bus en die gaat op de boot en de bus brengt je in engeland zelf ook nog naar het centrum van londen..ik weet niet precies wat het kost, het is wel iets duurder dan je eigenlijk wilt maar je weet wel dat je iig in het centrum aankomt...ik geloof dat wij met zn 6en 400 euro betalen? ik geloof dat het iets van 80 euro p.p is, of zelfs minder, valt dus best mee...site eurolines (klik op reserveren en volg instructies) stel je gaat op 16 juli heen en op 19 julie terug zijn er 6 verschillende tickets, varierend in prijs van 45 tot 74 euro ![]() overnachting: het overnachten is het duurst idd. je kunt kiezen voor een heel goedkoop hotelletje ergens net buiten het centrum waar het ontbijt bij zit. dan heb je niet echt een geweldig hotel, maar zit je ook niet zo heel erg duur. verder heb je natuurlijk nog hostels en bed&breakfast. wat je eventueel ook kunt doen; net buiten londen heb je een scoutingterrein zitten waar je met je tentje kunt overnachten. Gillwellpark. niet al te duur en je zit net buiten het centrum. maar goed dan moet je wel willen/kunnen kamperen natuurlijk ![]() vervoer in Londen zelf: de metro. zeker weten. kost maximaal 5 pond(ik weet de precieze prijs niet meer vandaar) voor een dagticket, 1 of 2 zones en dan kun je heel londen doorstruinen zonder moeilijk te moeten doen met die bussen enzo, want dat is niet echt handig, en aangzien alles best ver uit elkaar ligt is lopen ook niet echt een optie. bovendien is het metrosysteem in londen heel erg makkelijk en je kunt echt overal komen ![]() naja dat was t wel ![]() ![]() *is al vaak in Londen geweest ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 13:54. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
16 jaar en op vakantie naar Londen Ruud01 | 37 | 08-04-2016 18:06 | |
Vrije tijd |
Reizen naar Verenigd Koninkrijk als tiener. Crocodi1e | 12 | 25-06-2013 18:49 | |
De Kantine |
Whisaaiky #1135 Verwijderd | 500 | 25-09-2010 20:44 | |
De Kantine |
"Saai" correleert met "De Kantine" #1072 Verwijderd | 500 | 08-08-2010 20:10 | |
Verkeer & Vervoer |
Goedkoopste manier om naar Londen te gaan? Mitje | 20 | 09-01-2010 19:40 |