Advertentie | |
|
![]() |
|
6:30 word ik wakker
7:00 roept mijn pa nog een keer voordat ie gaat werken 7:30 roept mijn ma nog een keer omdat ik in slaap ben gevallen.. (dat laatst half uurtje ligt altijd het lekkerste, en gaat het snelst ![]() En om 8:00 moet ik op mijn werk zijn ![]()
|
6:00: de wekker gaat
6:10: of blijven liggen of nog ff huiswerk doen 7:00: forumen ![]() 7:40: douchen 8:00: eten 8:10: naar school (dit als ik om 9:20 moet beginnen)
|
Ik word wakker, val weer in slaap, word vervolgens wéér wakker, strompel naar de douche, douche, maak mezelf in 'orde' (kleed me aan, lenzen in, doe haar), wandel vrolijk de trap af, ontbijt, kijk tv, poets m'n tanden, doe m'n schoenen aan en loop vervolgens naar de bushalte. De laatste twee weken keek ik in de bus nog even wat examenstof na
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 715: wekker gaat 716: koude plons water over mn gezicht 717: douchen, haar wassen 730: aankleden, haar doen, opmaken 750: tas inpakken, appeltje pakken 800: weg
|
![]() |
Ik ben een enorme treuzelkont `s ochtens:
07:18 wekker gaat 07:20 tandenpoetsen douchen 07:35 aankleden opmaken haardoen 07:55 tas inpakken 08:05 bij Marije 08:08 samen naar school, ontbijten op de fiets (appel,banaan oid is idd niet lekker zo vlak na tandenpoetsen) 08:20 eventueel bij AH broodjes, vifit/cola, kauwgom halen 08:30 op school |
![]() |
|
Nou zeg gewoon dat ik half 8 de deur uit mot om op het station te zijn om de trein van 7.49 uur te halen en dat ik dan op het eindstation ben rond 8.15 uur en dat ik dan voor 8.40 uur op school ben.
Dan zet ik mijn wekker op 6.45 uur. Ik blijf nog ff liggen tot 7 uur of een paar minuutjes eerder of later. Daarna pak ik mijn tas in, kleed ik me aan, was ik me, poets ik mijn tanden en doe ik deo op. Dan ga ik naar beneden, doe ik mijn haren, lees nog ff snel de strips en de sport in de krant ![]() Als ik een uurtje later de deur uit mot, hang ik eerst wat voor de TV om wakker te worden en dan herhaalt zich hetzelfde zoals hierboven staat. Als ik NOG later de deur uit mot, zorg ik er wel voor dat ik om 8.30 uur alles heb gedaan wat verzorgen betreft en de uren totdat ik de deur uit mot ga ik dan nog studeren. Ik kom nooit te laat, bij mij is, zoals je misschien al uit het voorgaande opmerkt, alles gepland. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Zet de pc aan, ga beneden wat eten. Daarna onder de douche, tanden poetsen .. achter de Pc zitten .. en dan blijkt er opeens een half uur voorbij gegaan te zijn
![]()
|
![]() |
5.55: wekker gaat
6.21: eruit+douchen+PC aanzetten 6.51: aankleden+zusje roepen 7.10: opmaken+soms huiswerk of internetten 7.30: boeken ea spullen opzoeken 7.45: eten+brood smeren 8.00: tanden poetsen haar doen… 8.10: keuken opruimen+weggaan 8.40: school begint Ik kom vrij vaak te laat.. het vreemde is dat ik altijd maar een paar minuten te laat ben, hoe vroeg ik ook uit mn bed kom ![]()
|
![]() |
Hangt ervan af wat ik moet doen die dag, om hoe alat ik moet beginnen, etc. Verschilt heel erg bij mij, ik zal enkele situaties schetsen.
zatererdag: 6.00 wekker 6.15 opstaan+douchen+axe+andere dingetjes 6.30 spulletjes pakken 6.30-6.45 vertekken van huis op de fiets 6.50-7.00 aankomst op werk Soms is het haasten, maar soms ook niet. Vandaag bijvoorbeeld was ik heel vroeg, om kwart voor 6 al aanwezig. Ik was de eerste en kon nog niet eens naar binnen ![]() Ennuh, zoals je wel ziet ontbijt ik op zaterdag niet echt. Oke, een appeltje op de fiets ![]() dag waarop ik om 8.45 een college heb: 6.45 wekker+douchen 7.00 ontbijten 7.15 tandjes poetsen 7.25 naar bus lopen (eigenlijk 1 min., maar ik wil de snelbus, heb ik een betere aansluiting met de trein. 7.31 bus 7.48 trein 8..... tram 8.25? kleppen+thee drinken 8.50 maar eens het lokaal opzoeken |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Examens ULTRA8 | 42 | 24-05-2007 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |