![]() |
|
http://forum.scholieren.com/meeting/...ting.php?id=26
5/6 juli in Maastricht verzamelen op het pleintje voor het pleintje pleintje voor de hoofduitgang van het station rond 4 uur (zaterdag tussen 1 en 2) en dan gaan we dus door maastricht hopsen... als t veel mensjes zijn komen we de nacht wel door zijn t er weinig kan er eventueel bij mij thuis overnacht worden ofzow ![]() euhm naja verder organiseer ik deze meet nie echt en moet je bij flowgirl zijn ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hey Mestrech,
da's lekker dichtbij, ben met de auto in 'n kwartiertje wel daar. denk wel dat 'k kom dan. nog mensjes uit omgeving Heerlen/landgraaf die willen meerijden als 'k zou komen ?
||
![]() |
Citaat:
![]() als 't op een andere datum is. Want 5/6 juli kan ik niet ![]()
|
naja de vijfde kan ik wel, als ik geld heb
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Zaterdag avond die 6e july ga 'k naar Summer Dance.
is ook in maastricht, super groot dance/trance feest. live on stage o.a. Brooklyn bounce en da boy tommy. Kaartjes zijn 26 euro, minimale leeftijd is 18. ID verplicht. voor meer info zie : http://www.summerdance2002.com
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Summerdance 2002 is echter ronduit bagger. Namen zoals Mental Theo, Brooklyn Bounce, Dance Nation, Da Boy Tommy zijn van het kaliber live acts wat erg sneu is. Enige goede namen op dat festival zijn Marcel Woods & Nic Chagall (één helft van Cosmic Gate). Als je echt naar een goed festival wilt gaan raad ik je aan Awakenings Festival ook op 6 Juli te Spaarnwoude in Amsterdam ![]() Back on Topic: Ik laat jullie wel de enigszins leuke plekjes zien 's avonds misschien hehe ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nostalgia Verwijderd | 179 | 02-12-2014 15:44 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #66 Swlabr | 500 | 15-11-2007 23:21 | |
Muziek |
Teh Carnaval Meeting Verwijderd | 28 | 22-01-2006 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? :p :) Verwijderd | 457 | 24-12-2002 14:15 | |
Lifestyle |
Strandmeeting in zandvoort feline | 290 | 16-09-2002 16:23 |