Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tijd dat je leert spellen hoor (kan zijn dat ik het verkeerd over getikt heb hoor ![]()
|
![]() |
6 namen is een beetje te veel lijkt me. Zit hij straks met al z'n vriendjes/vriendinnetjes in de klas en is hij de enige die z'n naam nog niet kan zeggen...
Ik zou eerder een naam nemen, die jullie allebei heel mooi vinden, en die als roepnaam gebruiken. Dan kiezen jullie nog een van die 5 andere namen, en heb je dus twee namen, en een achternaam. En dat is al lang genoeg lijkt me zo...
||
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens ![]()
|
Verwijderd
|
Ze zullen dat kind echt niet ook bij die zes namen gaan noemen, denk ik iig. Dan krijg je iets als 'Boudewijn Benjamin Augustijn Alexander Diederik Jonathan, EEEEEETEN!!!' Terwijl je zo'n kind wel zes namen kunt geven, maar het dan bij Ben oid als roepnaam kunt houden...
Ik heb twee voornamen (en GEEN doopnaam ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vaak weten kinderen niet eens van elkaar dat iemand anders meerder namen heeft. Alleen als je altijd onder stukjes in de schoolkrant al je namen zet... ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat ik al heb aangepast in mijn post, vaak weten kinderen van elkaar niet eens dat ze meerdere namen hebben, tenzij ze er zelf mee komen, en dan kies je er voor. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind zelf één naam eigenlijk wel genoeg, heel misschien twee als het een mooie combinatie is, drie kan nog net, maar vind ik al best veel. Maar zés voornamen vind ik echt zwaaaaaar over the top.
Als je houdt van meerdere voornamen vind ik persoonlijk drie het maximum van wat nog mooi klinkt en staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind 3 het beste. Een is zo saai. 2 is ook goed. Mijn moeder heeft er 5 en ze vind dat helemaal niet leuk en super lastig. Als je namelijk je voornamen een keer voluit moet schrijven heb je nooit genoeg ruimte. Ik zou dat echt niet doen. Het is niet handig en de mensen die zulke lange namen hebben vinden het vaak zelf ook niet leuk.
|
Uhh ligt er aan wat je bedoelt met voornamen (doopnamen??)
Kijk ik heet zelf ook T M H maar ja iedereen zegt ook alleen maar Tim. Tja hoeveel doopnamen boeit niet maar echte voornamen niet teveel het liefst 1tje
|
wtf heb je nou weer aan zes namen
![]() als je je kind meerdere namen wilt geven zouk zeggen twee, alst echt moet kan 3 ook nog, maar 6 ![]() ![]() kheb er zelf trouwens twee ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
De Kantine |
Het wordt een jongen! Verwijderd | 68 | 22-01-2003 15:43 |