Advertentie | |
|
![]() |
|
's ochtends voel ik me meestal k*t, niet omdat ik te moe ben om mn bed uit te komen, maar gewoon 'geen zin om weer op gang te komen' of zo... 's middags meestal wel okej en 's avonds ben ik altijd behoorlijk opgewekt: nix aan mn hoofd en alleen een beetje relaxed tv kijken of internetten en vervolgens (z) (of werkt die alleen op msn
![]() |
![]() |
|
![]() |
's Ochtends heb ik nogal last van een ochtendhumeur. Rond een uur of 11 trekt dat wel weer bij.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ja, soms wel. 's Morgens kan ik zin hebben in iets dat ik die dag ga doen en daarvan vrolijk worden. 's Avonds kan ik me vrolijk voelen om dat het leuk was dat ik gedaan heb die dag, of me minder/niet vrolijk voelen als het niet zo was als ik verwacht had o.i.d. Bovendien ligt het aan mijn moeheid hoe ik me voel, of ik me verveel, of er me iets dwars zit enz.
|
Verwijderd
|
's ochtends voel ik me sloom, sjaggie. Pas later op de dag begin ik op gang te komen en actief te kunnen zijn.
Ook kan ik niet actief zijn als ik mijn haar niet gekamd heb enzo. Dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik net uit bed kom. Verder wissel ik sowieso veel van stemming, het kan echt van minuut tot minuut verschillen hoe ik me voel. |
![]() |
|
Nee eigenlijk niet. Mijn humeur / zin hangt vaak af van dingen / situaties die gebeuren door de dag heen.
Alleen 's morgens ben ik soms anders dan de dagdelen, last waarschijnlijk dan van een ochtendhumeur ![]() ![]() Maar voor de rest hangt mijn humeur over het algemeen niet af van bepaalde dagdelen.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |