Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enne: gefeliciteerd!
|
![]() |
ik geloof dat er heel duidelijk in de forumregels staat dat er geen topic gemaakt mogen worden die over een bepaald persoon gaan. niet dat ik zo met de forumregels eens ben. maar het is gewoon bullshit om iedere keer iemand te feliciteren weet je hoeveel mensen lid zijn van dit forum ?? elke dag 20 van deze topic's als we iedereen gingen feliciteren
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wat een k*targument WANT DAT DOEN WE NIET!! Er worden alleen felicitatietopics geopend voor de die-hard kantinebezoekers en voor de mensen die heel vaak elders op het forum zitten en geloof me dat zijn er niet zo heel veel. Waarom zouden we niet 1 keer per jaar topic kunnen openen voor de mensen die hier echt vaak komen! Je gaat mij ook niet vertellen dat je alle andere topics die je ziet staan opent, daar lees je gewoon overheen DUS WAAROM KAN JE DAT DAN OOK NIET BIJ 3 KEER PER WEEK DOEN BIJ DE FELICITATIETOPICS! / /\/\4®téñZ.............. gefeliciteert jongen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister werd hij 18 vandaag 17 en daarvoor was hij 12.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=331366 ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|