Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ben bezig met mail... Citaat:
![]() Hoewel.. voor mij was het ook ff schrikken hoor, toen ik zo een post zag van mezelf. ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Leonoor (moeder)
Leo (moeder + rest) En de normale dingen als schat ed... Vroeger ook Catweazle (schijnt een heel vervelend mannetje te zijn...ik ben toch echt vrouwelijk...maar dat vervelende zal best kloppen ![]() |
![]() |
|
Beide ouders noemen me eigenlijk altijd Es... zoals bijna iedereen. M'n moeder is de enige met echt koosnaampjes; schat, lieverd, lady, (jonge)dame (die laatste 2 eigenlijk alleen als ze streng aan het preken is) en soms meiske.
Wat erg als ik dit zo lees ![]()
|
Mijn vader noemt me vaak: Hatchie, Hakkie of Hakkiehuutel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn zusje, een goede vriendin van me en haar ex-vriend noemen we nu ook al vaak Malcy. Die vind ik wel cute ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En weer een andere vriend noemt me soms "pennenlikker" omdat ik waarschijnlijk later op kantoor ga werken op de administratie van een bedrijf. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
koosnaampjes in het engels Sangria | 11 | 24-06-2011 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van koosnaampjes voor vrienden? Loveangel90 | 6 | 09-11-2010 21:13 | |
De Kantine |
Geef de forumer boven je een fout koosnaampje trophus | 500 | 21-01-2008 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampje verzinnen, wie helpt? Jay_Snake | 16 | 11-11-2007 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampjes recycelen Xanatos | 48 | 15-06-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
hoe noem je hem/haar...........koosnaampjes!! meastrecks | 45 | 28-03-2002 22:49 |