Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nja pas noemde iemand mij schattiepoezeltjemauw of iets dergelijks ![]() Nja verder heb ik geen koosnaampje.. een ex van mij noemde ik altijd langharige beftekkel.. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik noem hem:
(niet lachen hoor) knuffelkater hangbuikzwijntje ukkie MOL Dracula Muppet hij noemt mij: "lekker beest van me" ![]() skatje konijntje lieffie dwergjuh eerst noemde ie me moppie dan vonnik echt lief! maarjaaaaah nu noem ik 'm nix van dit alles want ik ben ![]() ------------------ LET LOVE RULE.... but only when you're sure it's real........love suxxxx bigtime ![]() [Dit bericht is aangepast door Alicia Silverstone (30-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Oke hier komt ie dan:
ik noem hem: -Lieveheersbeestje = n.a.v. moedervlekjes in zijn gezicht. -jongetje -kleintje -knuffelbeer. -poekie -dikkie/dikkertje -krullenbol 'don't ask' -kippetje. - Mr Peepbutton 'naampje voor zijn navel'. [ hij kan er niet tegen als ik hem daar kietel--->> hij veroorzaakt dan spontaan een piepend geluid. -mannetje. Hij noemt mij: -lieverd. -liefje -engel -roosje -bloempje -poesje -meisje What more can I say.....?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmz goed, nu masj's lijstje.. ik noem(de, ben nu weer vrijgezel) hem: (knuffel)katje, doos, jongetje/jochje, liefert, sukkol, sok, dinges, *in een expres-overdreven honingzoete bui* koesiemoesiekoes-kat(je) of hoepiefloepiedrop-tijgertje van me hij noem(de, hijz nu.. nee, geen vrijgezel meer, maar in in elk geval heeft hij nu niets meer met mij te maken, heb het weer verpest hoor ![]() poesje, liefert, sufkut, truttebol, meisje (ook als in 'wat doe jij daar meisje?'), noekie, *in een expres-overdreven honingzoete bui* doekiewoekiewolpoes(je) van me het overdreven gedoe hadden we ooit verzonnen in de bus om demensen tegeover ons weg te laten gaan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Mac Dommelsch Shitonya | 17 | 29-04-2004 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog maar wat columns Shitonya | 3 | 27-03-2004 11:18 |