Advertentie | |
|
![]() |
|
1 wand is knal rood, de andere 3 zijn bijna wit (nog een beetje geel d'r door heen).
Verder veel rode en roze dingetjes, zoals m'n gordijnen, kussens (op m'n bed) en lampjes. Een groot bureau, een bed (halfhoog) en een computermeubel. (alle drie met inhoud ![]() Verder nog een commode op m'n kamer, die als kast dienst doet. Erop staan allemaal kleine potjes (parfum ed). Best wel een meisjes-kamer eigenlijk.. ![]()
|
uhm.. als je me kamer binnenkomt. moet je eerst een klein trapje af.. kheb zwarte vloerbedekking, en 1 wand donkerrood, en de rest wit.. als je binnenkomt, staat er links een bed, met VEEEEEL kussens.. ik gebruik hem als bank.. en rechts staat mijn bureau als je binnenkomt.. mijn echt bed zit in verdiepingkje hoger, met een trap.. en daar staat een mooi heerlijk zacht 2 persoonsbedje
![]() ![]() ![]()
|
mijn kamer is rechthoekig
het heeft een roze kleur de deur is helemaal aan de gang(logisch) naast de deur staat mijn hoogslaper onder mijn hoogslaper liggen prullen veel klere en zakken achter mijn bed staat mijn bureau het is driehoekig naast mijn bureau staat mijn prulle kastje naast da prullekastje is er een kast voor mijn boeke vant school die meestal leeg is want ze ligge op de grond ![]() naast die kast staat er een boeken kast een groene jakkie van mijn zus gekrege naasdt die kas staat mijn kleerkast en daarnaast een rek met allemaal cosmetica prulletjes aja boven mijn kast waar dat mijn boeken vant school normaal gezien moete inzitte is mijn raam wat een interessante kamer not
|
![]() |
Euhm... rechthoekig, met groene (tsja...) vloerbedikking, wittig behang. Een raam met uitzicht over de Ijssel+uiterwaarden (behoorlijk relaxed, vooral in de zomer...
![]() Dan heb ik ook nog ergens m'n bed staan, met daarnaast een kastje met daarboven m'n stereo en (weer) een lading cd's. Zoals je wel ziet, het is niet echt een van de netste kamers...
|
Verwijderd
|
Mijn kamer is eigenlijk een hoop bij elkaar geraapte zooi...
De muren zijn donker hout of wit met artiestieke bobbels, met wat posters van m'n favoriete bands enzo, de vloerbedekking is versleten blauw. Er zit ook nog een balkon aan m'n kamer, dus 1 zijde is alleen maar balkon-deur eigenlijk, met witte lamellen ervoor :/ Een erg groene brede locker met teksten van mensen erop waar m'n antieke tv instaat en fotolijstjes bovenop, een donker houten bureau met een antieke computer erop, een donker houten ladenkastje met een groene typmachine erop, een door m'n vader in elkaar genutseld Leen-Bakker-hout-achtig boekenkastje, een bamboe tafeltje met kaarsen erop, naast m'n bed dat blauw is. Op m'n bureau staat ook nog een lamp met allemaal gekleurde stukjes glas eraan en aan m'n boekenkast hangt een slinger met gekleurde bloemetjes-lampen. Beetje veel kleurtjes, maar als je die weghaalt blijft er zo weinig over. Oh, en er hangt een witte klamboe aan het plafond met een grote stoffen vlinder erin... 's Avonds, als het donker is, is het best een leuke kamer ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik slaap met mijn klein zussie op de kamer
![]() Ik slaap dus in een stapelbed, v erder is er een groene muur vol met fotos, daar staan ons bureaus, de andere muren zijn geel, en daar hangt ook vanalles aan de andere 2 muren zijn 1 grote kast, en ramen, en een deur naar het balkon..
|
Verwijderd
|
heb nou net een vet 'grote' kamer, iets van 8 bij 4 ofzow.
aan de 'achterkant' heb ik een inloopkast (=klerenkast,boekenkast van me pa ![]() dan in een hoek, een zithoek, een bed, een deur, en de ingang (met 2 leuke doorzichtige gordijntjes dr voor in geel en blauw) van men inloopkast. verder heb ik nog een kaptafel, allemaal plankjes met foto's en tuttels, computerbureau (met pc..jaja ![]() ![]() heb blauw behang, maar moet nog opnieuw gedaan worden in 2 kleuren. (namelijk ook blauwe vloerbedekking, iz btjuh veel) |
![]() |
|
Ik heb een kleine kamer met geelachtige muren (zodat ik eeuwig aan dit forum denk
![]() Verder staat er in mijn kamer een bureaustoel, een bureau, een rieten stoel, een nachtkastje, een bed (jawel ![]() Nee nee, geen klerenkast of zo, die staat op een andere kamer.
|
Verwijderd
|
ik had een mooie blauwe kamer .
maar ik wilde een grotere kamer . dus nu heb ik een groene kamer . maar ik vind groen niet mooi . dus ik wil hem geel hebben . en verder . hij is nu redelijk groot , voor mijn doen . want ik was een kleine kamer gewent . waar net mijn bed , bureau , kasten in pastte . en ik nog 5 stappen kon lopen . nu is mijn kamer groter . maar geen mooie kleur . en nu heb ik ruimte ![]() |
![]() |
|
ehmzz ongeveer een vierkante kamer.. met wit laminaatachtig iets op de grond
*2 muren grijs, 1 muur felgeel en 1 muur blauwzeegroen ofzo op die blauwe muur hangt een grote vlag van canada *er staat een bed in een soort open kast een locker en een vissekom op een klein tafeltje.. allerelei kleuren door elkaar heen.. en heel veel rotzooi op de grond en dat is het ![]()
|
vierkante kamer, een ingebouwde kast, een grote klerenkast, een blauwe boxspring (=bed) een groen met blauwe slaapbank, een groot bureau in L-vorm die staat voor mijn raam.. mijn muren zijn heel licht geel.. en dan heb ik hele mooie gordijntjes.. eerst een voile, van blauw en goud (hangt er vanaf hoe het licht erop schijnt) en daarvoor een enigszins verduisterend lichtblauw gordijn.. (het is niet helemaal donker in mijn kamer, maar dat moet ook niet, daar hou ik niet van..)
En op de vloer ligt laminaat.. nu heb ik alles wel een beetje gehad.. ik zal alle boeken die ik op mn boekenplanken heb staan maar over slaan, alle cd's enz.. En waar alle rommeltjes liggen.. ohja, ik heb ergens ook nog een zitzak staan trouwens..
|
mijn kamer is niet zo heel groot
roze/rode muur 3 witte muren kozijnen en duren bordeax rood laminaat op de vloer een zwarte ikeatafeltjuh rode gordijnen tot op de vloer rood vloerkleedje zwarte klapbare stoeltje als bureau stoel. En een bardeaux rode stoel en witte bekleding. Een kast nog een kast met daarom mijn tv en ingebouwd bureau de mazzel ![]()
|
![]() |
mijn kamer is vierkant 4 bij 4 meter ofzo (kan ook 5 bij 5 zijn) in ieder geval heel klein
staat 'n grote klerenkast in en nog 'n kleintje en m'n bed (160 bij 200 dus blijft niet veel ruimte over) , de muren zijn geelachtig en 'k heb nog 'n fijn tapijtje op de vloer
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het tweede grote "Wie is de beste Burgervrouw"-spel topic! Verwijderd | 135 | 30-01-2013 16:24 | |
De Kantine |
Het Grote: wat was de eerste zin/woord die je zei toen je wakker werd. Topic CuwleMandarijn | 64 | 04-10-2011 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Jóuw bibliotheek Verwijderd | 20 | 27-11-2007 17:26 | |
Lifestyle |
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? Susanne | 66 | 09-04-2004 19:30 |