Oud 28-02-2003, 20:50
SuperSanne
SuperSanne is offline
Weet niet of er al zo'n topic is, maar ik zet 'm toch neer: het grote Slaapkamer topic!!! (roffelroffelroffel)
De grote vraag van vandaag is: hoe ziet jouw slaapkamer eruit?
Ik heb een vierkante kamer met een grijs werkblad om te tekenen, een houtkleirige vloer en op de bovensrte helft van de muur een beetje gelig/wit behang met japanse tekens. op de onderste helkft is het behang grijsgestreept in verschillende tinten. op de grens tussen de twee behangetjes zit een strook met weer japanse tekens. Mijn grote trots is een laag, vierkant houten tafeltje met een olieverdamper en een wierrookbrander. verder heb ik een zwart rolgordijn die ook nog eens verduisterd. sweet huh?
nu jullie:
Oud 28-02-2003, 20:53
Dminor
Dminor is offline
Berg troep en als je goed kijkt zie je de punt van mijn bed
Oud 28-02-2003, 20:53
Talon
Talon is offline
rechthoekig klein kamertje, daarin staat een bed en een kast met kleding.
er hangen 2 schappen waar boeken op staan en rotzooi op licht.
meer staat of hangt/ligt er niet op/in mijn kamer.
heel sober
Oud 28-02-2003, 21:01
PV
PV is offline
tis vooral troep..

verder n wit bureau met pc, rode gordijnen, rode vloerbedekking, zwarte kledingkast, paar boekenplanken, wastafel, paar kleine kastjes, en een stapel kranten verspreidt door mn kamer die ik nog uit moet zoeken
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:04
wissie
wissie is offline
Ik heb een vrij kleine kamer met ongelofelijk veel zooi er in.

Ik heb een bureautje, grote kledingkast, bed, nachtkastje, zithoekje met stoel en voetenbankje, een kast vol boeken en een aantal planken met schoolboeken en andere troep.

Ik heb een oosterse lamp aan het plafond hangen en een lavalamp. Oh ja, natuurlijk ook nog een bureaulamp.

Mijn muren zijn paars en blauw en mijn gordijnen blauw, maar ik krijg nieuwe paarse. Een gedeelte van mijn meubels is fel groen.

Ik heb veel foto's en schilderijtjes opgehangen, verder heb ik dromenvangers, boeddha beeldjes en andere oosterse spulletjes

En ja, de muren komen op je af
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:20
zozze
zozze is offline

dit is mijn kamer, die mooie meneer is mijn pappie
Oud 28-02-2003, 21:21
Ciao Che
Ciao Che is offline
net verhuisd dus nof niet zo mooi:

donkerrood, hemelbed, rietveldstoel, collage van posters aan de muur
andere muur vol met fotolijstjes
twee geluidsboxen, een bed in mijn raam (hoe heet zon raam ook alweer, erker odzo?) platenspeler, lodewijk de 14e stoel
misschien plaats ik wel een foto ooit . yay
Oud 28-02-2003, 21:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
zozze schreef:
*foto*
dit is mijn kamer, die mooie meneer is mijn pappie
[inkopper] welke mooie meneer? [/inkopper]
Oud 28-02-2003, 21:27
zozze
zozze is offline
Citaat:
Dminor schreef:
[inkopper] welke mooie meneer? [/inkopper]
ik maakte ook maar een grapje hoor
Oud 28-02-2003, 21:29
Sithan
Sithan is offline
-Vierkante kamer...
-Geel zeil op de grond, waarvan ongeveer de helft weer bedekt wordt door een zeil van de film The Gangs Of New York...
-behang is nie meer te zien achter de posters...maar tis mickey mouse , me ouders willen geen nieuw behang doen aangezien het nie eens te zien is
-voor linkerhoek bureau + computer
-voor rechterhoek TV
-achter rechterhoek bed
-Achterlinkerhoek niks...anders gaat de deur nie open
-kledingkast zit onder het schuine dak onder mijn dakkapel
-links naast mn bed tegen de rechterzijmuur nog een kast met stereo en cd's video's.
-achtermuur ook een kast; met boeken en daarvoor een keyboard...
Oud 28-02-2003, 22:27
Yolcu
Yolcu is offline
- ongeveer 4 x 4 m
- lichtbeige vloerbedekking met kleine ruitjes
- gordijnen met veel donkergeel en bruin, een soort onweerslucht
- crémerig behang, licht in ieder geval
- aan de muur een paar boeddha-stenen, m'n radio (ja die hangt op), een klok en een schilderij met 2 engeltjes boven m'n bed
- over het algemeen veel boeddhabeelden en engeltjesbeelden

vanaf de deur (zit in het midden van een muur)

links:
wastafel (wit) + hangspiegel
grote kledingspiegel
kastje (grenen)
groot 2,5 persoonsbed (donker hout, moet ik nog steeds eens schuren)
naast mn bed een grote staande lamp met 5 armen (metallic)
dekenkist (grenen)
ook naast mn bed een zonnebank

rechts:
grote kledingkast (grenen)
kast waar mn tv op staat (beuken), met daarin m'n videobanden, een aantal boeken en een videorecorder (beuken)
bureau (beuken)
bureaustoel
Oud 28-02-2003, 22:59
Verwijderd
Okee dan, omdat ik me verveel:
Er zitten twee deuren in: eentje naar de gang en eentje naar de woonkamer. Die deuren zitten beetje schuin naast elkaar. Vanaf de deur naar de woonkamer staat rechts het bed (een groot bed, 1,90 bij 2 meter ). Naast het bed staat een boekenkast (bed kan niet tegen de muur aan ivm 'uitsteeksel', naast dat 'uitsteeksel' staat dus die kast) met allerlei dingen. Tegenover de deur is een raam over bijna de hele breedte van de muur. En tegen de muur tegenover die boekenkast staan kledingkasten (2: één hele grote en één kleine). Daarboven op staat van alles wat de katten niet op mogen vreten. Op de vloer ligt crèmekleurig zeil, het bed is donker hout, de boekenkast van lichter hout, de kleine klerenkast is wit en de grote klerenkast en de gordijnen zijn lelijk. Owja, en aan het plafond hangt een soort kroonluchterachtig iets met rare lampjes van de Ikea. D'r zaten eerst kaarsachtige lampjes in, maar dees zijn grappiger (blauw, rood, groen, wit en dan met van dat kitachtigspul 'toefjes' er op, kitsch dus (raar ed dus, maar goed, je moet toch wat)).

Grote: 4 bij 4 oid?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 03:41
Thomas
Thomas is offline
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 16:44
zeep007
zeep007 is offline
- Helemaal donker rood
- paarse balken en kozijnen.
- paars tafeltje
- heel veel elfjes
- kast, bureau een 2-persoonbed
- heel veel boeken
- IN het midden hangen doorzichtige paarse gordijnen
- een grote bankstoel met kleed en een klein stoelbankje met kleed en veel kussens.
- aan het plafond hangt ook nog donker rode kerstversiering.

Het is nogal rood.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:02
Verwijderd
nu mooi opgeruimd
kweet niet hoelang nog
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:11
Shock
Shock is offline
erg rechthoekig, 5.25 x 2.55 als ik het me goed herinner... als je binnenkomt heb je voor je neus nogal wat audio apparatuur, links een vitrinekast en een aantal cd's, rechts staan m'n bureau/keyboards/gitaar tegenover m'n bed en kledingkast. k heb geprobeerd om alles een beetje zwart/wit te houden, is op zich wel redelijk gelukt (zwart/wit plafond, zwart/wit behang, zwarte vloer met witte verfspetters). aan de muur heb ik wat planken voor schoolboeken en verder knipsels/posters, en 1 wand zoveel mogelijk met cd's beplakt
ja ik verveel me
Oud 01-03-2003, 17:43
Qamra
Qamra is offline
Ach what the hell;

4m x 3m zoiets.. In een hoek staat me bed met een gigantische bedkast (moest via buiten door me raam (raam moest er zelfs uit) om die binnen te krijgen ). Klamboe erboven. In de hoek tegenover me bed staat een ladenkast en hangt een schommelstoel aan het plafond. Raam.. In een andere hoek staat me bureau, zit ik en staat me pc. Naast me bureau me kledingkast. Daarnaast weer me deur met een poster erop. Grote spiegel naast me bed. Me djembé staat heerlijk in de weg in het midden van me kamer...

Behang is rood/lichtrood gestreept en geel met rode en blauwe "golfjes". Daartussen een geel/rode/groene tussenband. Gestreepte gordijnen, blauw verduisterings gordijn en hor-deurtje voor me raam.

Verder is het een grote teringzooi, want ik ben te lui om op te ruimen
Oud 01-03-2003, 17:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heb een redelijk grote kamer alleen kan 1/3 niet gebruiken doordat mijn dak schuin afloopt en het daar dus te laag is...

Verder is mijn kamer dus klein. Bed, bureau (met lamp, past nog net) paar vitrine kastjes met wat laadjes voor school spul, CD speler op een van de 2 boxen. Lamp aan t plafond, en nogal wat poosters. En oja, een bureaustoel. Mijn kleren moeten in een kast op de overloop want daar is geen ruimte voor op m'n kamer. Ik gebruik hem dan ook voornamelijk om te slapen en om huiswerk te maken, voor de rest niet. Te klein en te benauwd enzo...
Oud 01-03-2003, 19:28
Breg
Breg is offline
Mijn kamer is bijna 3x3 meter. Langs de ene zijkant is mn raam, de muur daarnaast staat mn ikea-kast, een witte die bestaat uit 25 vierkantjes waar al mn kleding en boeken in liggen/staan. Dan bij de muur tegenover mn raam is mn deur en mn witte ikea-bed, met klamboe, tegen de laatste muur staat het hoofdeinde van mn bed en mn lichtbruine bureau. De muren bij mn raam en kast zijn lichtgroen, de andere 2 lichtblauw. En op het plafond zitten van die lichtgevende sterren geplakt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:12
saartjeh
saartjeh is offline
Dit is grappig om te lezen

Ehmmm, die van ga ik dan ook maar ff doen. Komt ie:

Ik heb n kleine, vierkante kamer, met 3 kleuren blauw.

Er is 1 muur die heeel lichtblauw is en helemaal rechts aan die muur is mijn deur en helemaal links mijn luik met daarboven een kalender. En daar tussen in een grenen klerenkast met daarop een t.v

Aan de muur rechts van de deur is mijn bureau, wat onder de papieren ligt en ik heb zo'n vette directeur-bureau stoel en boven het bureau hangen schilderijen. De muur is in 2 kleuren verdeelt; rechts heel donkerblauw en links heel licht blauw en helemaal links een gedeelte heeel lichtblauw. Allemaal verticale strepen dus.

Dan weer rechts van mijn bureau is direct mijn kleine raampje te zien met een rieten rolmat. En de muur is heeel dokerblauw. En er hangt weer een schilderij en een mobiel met vissen (neej geen gsm ).

En weer rechts is een schuine wand met geel behang (de rest is verf) en daar is mijn bed met klamboe en daar ligt van alles achter. Kussen, dekens, dienblad, knuffeltjes echt heel veel, schoolspullen in dozen enz. (Mijn moeder is dr alleen nie zo blij mee )

Verder is mijn hele kamer in ZEE-STYLE !!! Het ziet er heel mooi uit, maar wel klein .

Mijn trots? Mijn t.v met videorecorder denk ik (beetje te luxe , maar heeeel relaxed ook) en daarna mijn klamboe.

Nou dat wast. (Wel veel tekst )
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:18
saartjeh
saartjeh is offline
[QUOTE]Evil-Cherry schreef:
[B]Ach what the hell;

hangt een schommelstoel aan het plafond.

Een schommelstoel aan het plafon
Okeej, duzzz Hihi, zal wel grappig staan
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:26
Liesje2
Liesje2 is offline
vierkante kamer, links een grote ingebouwde kast (lichtbruin), 1 schuine dak met een grote dakraam. Onder da dakraam zit mijn grote witte bureau met een hoop rommel van de computer en vol papiere allemaal door elkaar van de school Helemaal rechts mijn bed met een nachtkastje. Aan mijn bed ligt er een matje waar er helemaal vol zit met boeken...
In het midden van mijn kamer is helemaal leeg zo heb ik nog veel ruimte

Mijn vriendin komt straks en ik moe mijn bureau en da matje opruimen

allé zo een ramp is dat nu weer niet
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:52
Koen
Koen is offline

Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:05
poesiefox
poesiefox is offline
Oud huis, half opgeknapt.

Studeerkamer al in volle luister hersteld, met houten vloer, marmeren schouw met antieke spiegel en stuc-plafond.

Het is de achterkamer van een kamer en suite, ik heb dus schuifdeuren en ingebouwde kasten, en openslaande deuren naar het balkon.

Kleuren: vloer notenbruin gebeitst, muren geel geschilderd, gordijnen creme. En ik heb een perzisch tapijt.

De inrichting is streng jaren 30. Zelfs de computer is in een antieke kast weggewerkt. Het is hier net de teletijdmachine.

Slaapkamertje op zolder is precies groot genoeg voor het grote bed, een grote kast en een muur vol boeken.

Dat is nog steeds de ouwe teringzooi, we hebben nog niet eens een echt bed, we liggen op de grond.

Maar wel drie grote spiegels op de kastdeuren.
Oud 02-03-2003, 12:08
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Heb momenteel geen slaapkamer
't Bed staat tijdelijk (pas 9 mnd) in de woonkamer, totdat de slaapkamer eindelijk af is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2003, 12:09
-niels-
-niels- is offline

alleen dan nog erger
Oud 02-03-2003, 12:12
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
Onder mn raam mn bed, met nachtkastje ernaast. Dan tegen t voeteneinde van mn bed zegmaar een witte ladenkast met allemaal rommel erop, dan daarnaast de deur, en tegenover die deur mn klerenkast, die staat dwars en daarachter mn bureau.
Heb ook schuine muur, daaronder ligt mn boekenkast zegmaar, en dan staat dr nog een stoel met kleren en n tafeltje en nog een tafeltje met mn stereo-ding erop
En tis een vette bende
Oud 02-03-2003, 12:12
Verwijderd
een bed, een kast, een bureau en 2 planken en midden in de kamer 6 verhuisdozen ...owjah daaronder een vloerkleed
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 12:25
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
een 1 persoons bed tegen de kachel aan
paar planken met bende
een bureau met van alles erop
een kast
en dan nog een kast voor schoolspul en van alles

de muren:

ajax behang
ajax gordijnen
ajax posters
ajax klok
en een schilderij van mijn vader

de vloer:
zeil beetje vaag lichtblauwig (had eigenlijk van dat nepgras gewild)
een ajax deurmat
en een ajax uit bed stap mat

plafond:
is helemaal vol met lichtgevende sterren
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
een 1 persoons bed tegen de kachel aan
paar planken met bende
een bureau met van alles erop
een kast
en dan nog een kast voor schoolspul en van alles

de muren:

ajax behang
ajax gordijnen
ajax posters
ajax klok
en een schilderij van mijn vader

de vloer:
zeil beetje vaag lichtblauwig (had eigenlijk van dat nepgras gewild)
een ajax deurmat
en een ajax uit bed stap mat

plafond:
is helemaal vol met lichtgevende sterren
Zeker voor Feyenoord? Maar je bent undercover!
Oud 02-03-2003, 13:37
Mara
Mara is offline
2 Donkerrode muren, 2 lichtpaarse muren (klinkt raar, ik weet het )
Een wit rolgordijn
Beige gordijnen

En verder niks, aangezien we zaterdag gaan verhuizen. Dan misschien (als ik zin heb) wel een update.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:19
Somebody Special
Somebody Special is offline
Klein, vierkant, bed, tafeltje, plank
Oud 02-03-2003, 16:26
dreadlocks
dreadlocks is offline
ik had meer fot's, maar die zijn tijdens de overdracht naar de diskette was mislukt. dus hier heb ik er maar eentje. dit is de foto als je m'n kamer binnenkomt en dan de rechtermuur.

Oud 02-03-2003, 16:41
Balance
Balance is offline
1 wand is knal rood, de andere 3 zijn bijna wit (nog een beetje geel d'r door heen).
Verder veel rode en roze dingetjes, zoals m'n gordijnen, kussens (op m'n bed) en lampjes.
Een groot bureau, een bed (halfhoog) en een computermeubel. (alle drie met inhoud )
Verder nog een commode op m'n kamer, die als kast dienst doet. Erop staan allemaal kleine potjes (parfum ed).
Best wel een meisjes-kamer eigenlijk..
Oud 04-03-2003, 11:44
Choke
Choke is offline
uhm.. als je me kamer binnenkomt. moet je eerst een klein trapje af.. kheb zwarte vloerbedekking, en 1 wand donkerrood, en de rest wit.. als je binnenkomt, staat er links een bed, met VEEEEEL kussens.. ik gebruik hem als bank.. en rechts staat mijn bureau als je binnenkomt.. mijn echt bed zit in verdiepingkje hoger, met een trap.. en daar staat een mooi heerlijk zacht 2 persoonsbedje ow ja.. k heb een aquarium
Oud 04-03-2003, 11:50
liesemies
liesemies is offline
mijn kamer is rechthoekig
het heeft een roze kleur
de deur is helemaal aan de gang(logisch)
naast de deur staat mijn hoogslaper
onder mijn hoogslaper liggen prullen veel klere en zakken
achter mijn bed staat mijn bureau het is driehoekig
naast mijn bureau staat mijn prulle kastje
naast da prullekastje is er een kast voor mijn boeke vant school
die meestal leeg is want ze ligge op de grond
naast die kast staat er een boeken kast een groene jakkie van mijn zus gekrege
naasdt die kas staat mijn kleerkast en daarnaast een rek met allemaal cosmetica prulletjes
aja boven mijn kast waar dat mijn boeken vant school normaal gezien moete inzitte is mijn raam

wat een interessante kamer not
Oud 06-03-2003, 12:12
V1nc3nt
V1nc3nt is offline
Euhm... rechthoekig, met groene (tsja...) vloerbedikking, wittig behang. Een raam met uitzicht over de Ijssel+uiterwaarden (behoorlijk relaxed, vooral in de zomer... ), mat daarvoor m'n bureau, daarop zo'n halve meter aan papier. Verder liggen er op de grond overal cd's, papier en andere troep. M'n pc staategen de muur aan, de tafel daarvan ligt vol met cd's etc.
Dan heb ik ook nog ergens m'n bed staan, met daarnaast een kastje met daarboven m'n stereo en (weer) een lading cd's.
Zoals je wel ziet, het is niet echt een van de netste kamers...
Oud 06-03-2003, 12:46
Verwijderd
Mijn kamer is eigenlijk een hoop bij elkaar geraapte zooi...
De muren zijn donker hout of wit met artiestieke bobbels, met wat posters van m'n favoriete bands enzo, de vloerbedekking is versleten blauw. Er zit ook nog een balkon aan m'n kamer, dus 1 zijde is alleen maar balkon-deur eigenlijk, met witte lamellen ervoor :/
Een erg groene brede locker met teksten van mensen erop waar m'n antieke tv instaat en fotolijstjes bovenop, een donker houten bureau met een antieke computer erop, een donker houten ladenkastje met een groene typmachine erop, een door m'n vader in elkaar genutseld Leen-Bakker-hout-achtig boekenkastje, een bamboe tafeltje met kaarsen erop, naast m'n bed dat blauw is.
Op m'n bureau staat ook nog een lamp met allemaal gekleurde stukjes glas eraan en aan m'n boekenkast hangt een slinger met gekleurde bloemetjes-lampen. Beetje veel kleurtjes, maar als je die weghaalt blijft er zo weinig over.
Oh, en er hangt een witte klamboe aan het plafond met een grote stoffen vlinder erin...
's Avonds, als het donker is, is het best een leuke kamer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:02
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik heb een hekel aan slaapkamers!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 13:20
Somebody Special
Somebody Special is offline
In bed gaan de meeste mensen dood

(en worden de meeste kids verwekt/geboren)
Oud 08-03-2003, 20:51
123456me
123456me is offline
ik slaap met mijn klein zussie op de kamer
Ik slaap dus in een stapelbed, v erder is er een groene muur vol met fotos, daar staan ons bureaus, de andere muren zijn geel, en daar hangt ook vanalles aan
de andere 2 muren zijn 1 grote kast, en ramen, en een deur naar het balkon..
Oud 09-03-2003, 09:30
Verwijderd
Okej.. hmz.. Je komt binnen:
Links, grote spiegel + stapelbed (1/2 leeg bijna altijd) + raam
Rechts, grote kast + muziekkast + raam 2
Rechtdoor, bureau + megaspiegel+ 2 K3 posters
Verder, kleurtjes en bloemetjes tot je erbij neervalt
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:49
Tox
Tox is offline
haha mijn kamer is een rotzooi, maar ik krijg over een kleine 2 maanden een nieuwe kamer , want mijn zus gaat samenwonen.
Oud 10-03-2003, 13:57
Verwijderd
heb nou net een vet 'grote' kamer, iets van 8 bij 4 ofzow.
aan de 'achterkant' heb ik een inloopkast (=klerenkast,boekenkast van me pa en gewoon mijn eigen rotzooi)
dan in een hoek, een zithoek, een bed, een deur, en de ingang (met 2 leuke doorzichtige gordijntjes dr voor in geel en blauw) van men inloopkast.
verder heb ik nog een kaptafel, allemaal plankjes met foto's en tuttels, computerbureau (met pc..jaja ) *en raam met poster jamai*

heb blauw behang, maar moet nog opnieuw gedaan worden in 2 kleuren.
(namelijk ook blauwe vloerbedekking, iz btjuh veel)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 16:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een kleine kamer met geelachtige muren (zodat ik eeuwig aan dit forum denk) en een schuin dak. Heb 1 heel klein miezerig raampje dat ik niet eens kan zien als ik in mijn bed lig omdat er een balk van het schuine dak voor zit.
Verder staat er in mijn kamer een bureaustoel, een bureau, een rieten stoel, een nachtkastje, een bed (jawel) en een rood prullenbakje en een cdspeler+radio of hoe noem je dat.

Nee nee, geen klerenkast of zo, die staat op een andere kamer.
Oud 16-03-2003, 12:46
Verwijderd
ik had een mooie blauwe kamer .
maar ik wilde een grotere kamer .
dus nu heb ik een groene kamer .
maar ik vind groen niet mooi .
dus ik wil hem geel hebben .

en verder . hij is nu redelijk groot , voor mijn doen .
want ik was een kleine kamer gewent . waar net mijn bed , bureau , kasten in pastte . en ik nog 5 stappen kon lopen .

nu is mijn kamer groter . maar geen mooie kleur .
en nu heb ik ruimte
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:47
gizmo
gizmo is offline
ehmzz ongeveer een vierkante kamer.. met wit laminaatachtig iets op de grond

*2 muren grijs, 1 muur felgeel en 1 muur blauwzeegroen ofzo
op die blauwe muur hangt een grote vlag van canada
*er staat een bed in een soort open kast een locker en een vissekom op een klein tafeltje.. allerelei kleuren door elkaar heen.. en heel veel rotzooi op de grond en dat is het
Oud 16-03-2003, 14:28
PardonMe
PardonMe is offline
vierkante kamer, een ingebouwde kast, een grote klerenkast, een blauwe boxspring (=bed) een groen met blauwe slaapbank, een groot bureau in L-vorm die staat voor mijn raam.. mijn muren zijn heel licht geel.. en dan heb ik hele mooie gordijntjes.. eerst een voile, van blauw en goud (hangt er vanaf hoe het licht erop schijnt) en daarvoor een enigszins verduisterend lichtblauw gordijn.. (het is niet helemaal donker in mijn kamer, maar dat moet ook niet, daar hou ik niet van..)
En op de vloer ligt laminaat..

nu heb ik alles wel een beetje gehad.. ik zal alle boeken die ik op mn boekenplanken heb staan maar over slaan, alle cd's enz..
En waar alle rommeltjes liggen..
ohja, ik heb ergens ook nog een zitzak staan trouwens..
Oud 16-03-2003, 14:53
annetjuh
annetjuh is offline
mijn kamer is niet zo heel groot
roze/rode muur 3 witte muren kozijnen en duren bordeax rood
laminaat op de vloer een zwarte ikeatafeltjuh rode gordijnen tot op de vloer rood vloerkleedje zwarte klapbare stoeltje als bureau stoel.
En een bardeaux rode stoel en witte bekleding. Een kast nog een kast met daarom mijn tv en ingebouwd bureau

de mazzel

Oud 16-03-2003, 14:54
SuperS
SuperS is offline
mijn kamer is vierkant 4 bij 4 meter ofzo (kan ook 5 bij 5 zijn) in ieder geval heel klein

staat 'n grote klerenkast in en nog 'n kleintje

en m'n bed (160 bij 200 dus blijft niet veel ruimte over) , de muren zijn geelachtig

en 'k heb nog 'n fijn tapijtje op de vloer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten