Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
www.large.nl mailorder bedrijf.. je kunt wel een gratis catalogus aanvragen op de site ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het laatste wat ik daar heb gekocht was een rood truitje met van dat gaas erover heen..Maar toen kreeg ik het, en was het much te klein(=Te blotebuikerig=Niets voor mij)..Dus ik terugsturen en wat anders bestellen, maarr dat was er toen niet meer en allemaal gezeik..Uiteindelijk dus mn geld maar teruggevraagd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het laatse.. een poster (alchemy, rites of undeath), en een boek (interview with the vampire)
|
Als ik geld heb wil ik d'r wel een paar dingen bestellen.
Bv een zwart/witte poster met een roos erop en 1 van Bert en Ernie. Dat ze die engeltjes zijn, weet ff niet meer hoe dat heet... Heb d'r nog nooit iets besteld, heb geen geld.... Maar ik ben al hard aan 't sparen dus mijn eerste Large-aankopen doe ik vast dit jaar (hoop ik).
|
Een t-shirt IRRITANT en een rammsteint-shirt, verder heb ik niet echt goede ervaringen met Large. Eerst konden de spullen niet geleverd worden, dus wij opnieuw bestellen... een paar maanden later nog niks. Na een boze brief kwamen de spulletjes dan eindelijk
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|