Advertentie | |
|
![]() |
|
Is dit niet meer voor Lifestyle?
Maar nee dat doe ik niet.. Bij bekenden wel, maar dat is gewoon interesse (complimentjes enzo ![]()
|
ja, ik kijk eigenlijk bijna altijd wel naar mensen. Met name de kleding. Ik vind het wel interessant om mensen te bestuderen, en loop vaak ok erg veel mensen te beoordelen. Op zich een heel slechte eigenschap, maar ach.. ik vind het altijd wel grappig om met een een vriendin ofzo en door de stad te lopen/op een terrasje zitten en mensen te 'keuren'
![]()
||
Citaat:
|
Ik was eens in de stad toen er drie meisjes van ongeveer 11 jaar langs kwamen lopen, flink schaars gekleed en rokend. Ik wist niet wat ik zag en ik staarde de kleinste eens na. Je wilt niet weten wat voor scheldpartij ik op m'n dak kreeg. Ik kijk tegenwoordig wel eens naar mensen, maar wat minder opvallend dan toen.
![]()
|
Kijk naar mooie vrouwn en dan vooral op vakantie in Italie...
Veel mooiere meisjes daar dan hier in Nedeland... Al moet ik zeggen dat hier in Nederland ik ook wel eens zo'n toekomstig fotomodel tegenkom...Eentje zie ik zelfs dagelijks (zit bij mij in de klas) Ach ja Nog twee jaartjes het hier uitouden en dan gaan we toch weg.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk nooit mensen aan eigenlijk .
Ten minste , geen mensen die ik niet ken . Gewoon van verlegenheid . Ook als iemand mij aankijkt , en blikken kruisen kijk ik snel weg . Dat heeft trouwens weinig te maken met de leeftijd . Maargoed ![]() En qua kleding . Daar kijk ik eigenlijk niet echt naar . Aangezien ik niet alles mooi vind wat mensen aan kunnen trekken . En ik dan , zonder dat ik het zelf wil , heel minachtend kan gaan kijken . Zonder die bedoeling te hebben |
![]() |
|
Eigenlijk wel...
Meestal of het sletterig eruitziet of niet... En proberen op te vangen of ze oppervlakkig zijn yee or nee. Maar tis niet zo dat ik dat altijd doe ofzo. Kijk als ik tiep: ordi to tha bone tegen kom of zo'n "asian-pride" tiepjes schiet ik altijd spontaan in de lach.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
waarom is paradiso kut en melkweg niet. Maurice | 60 | 07-03-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
homohuwelijken saske | 23 | 26-01-2003 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 | |
Psychologie |
respecteer de volwassenen tacidvs | 44 | 16-05-2002 13:35 | |
Lifestyle |
Hoe ga jij later je kinderen opvoeden? Isa | 53 | 22-04-2002 18:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odyssee! Pholon | 7 | 04-04-2002 18:19 |