Advertentie | |
|
![]() |
|
Rood / Blauw
System of a down / Di-rect Kroket / Frikandel Cola / Sinas Thee / Koffie Stoned / Dronken radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nachts / Overdag Maan / Zon Nijntje / Hello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
![]() |
|
Rood / Blauw ROOD
System of a down / Di-rect WIE ZIJN DIE EERSTE? DOE MAAR DI-RECT Kroket / Frikandel KROKET Cola / Sinas SINAS Thee / Koffie KOFFIE Stoned / Dronken DRONKEN? GEEN VAN BEIDE OOIT GEWEEST.. radio / CD CD DVD / Video DVD Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen ONM Duits / Frans FRANS Wintersport / Zon zee strand ZON ZEE STRAND EN NATUURLIJK PALMBOMEN ![]() R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska PFFF.. Jongen / Meisje MEISJE, MAAR IN WELKE CONTEXT? Nachts / Overdag OVERDAG Maan / Zon ZON Nijntje / Hello Kitty NIJNTJE Burgerking / Mc Donalds MAC Zomer / Winter ZOMER!
|
Rood / Blauw , sorry, kan niet kiezen...
Di-rect ![]() Frikandel, kroketter zijn zeer kotsig... ![]() Cola Thee Stoned / Dronken geen van beide ooit geweest CD DVD Onderweg naar Morgen Frans Zon zee strand Rock en Metal Meisje Nachts Maan Hello Kitty Mc Donalds Zomer
|
Blauw
System of a down / Di-rect -> geen van beiden. Kroket / Frikandel -> geen van beiden Sinas Thee Stoned radio / CD -> allebei DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand R & B en rap Jongen Nachts Maan Nijntje Burgerking Zomer / Winter -> allebei
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Rood / Blauw
System of a down / Di-rect - allebei afschuwelijk Kroket / Frikandel Cola / Sinas (wel fanta dan) Thee / Koffie Stoned / Dronken - ben het allebei bijna nooit. Ligt eraan waar en met wie radio / CD DVD / Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen - Allebei niet Duits / Frans Wintersport / Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska Jongen / Meisje Nachts / Overdag Maan / Zon Nijntje / Hello Kitty Burgerking / Mc Donalds Zomer / Winter |
![]() |
|
Blauw
Di-rect Frikandel Cola Koffie Dronken CD DVD Goede tijden Slechte Tijden Frans Zon zee strand Rock en Metal Jongen / Meisje ![]() Nachts Zon Nijntje Burgerking Zomer
|
Rood / Blauw - Blauw
System of a down / Di-rect - Di-rect Kroket / Frikandel - Frikandel Cola / Sinas - Sinas Thee / Koffie - Thee Stoned / Dronken - Dronken radio / CD - CD DVD / Video - Video Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen - GTST Duits / Frans - Duits Wintersport / Zon zee strand - Zon zee strand R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska - R&B en rap Jongen / Meisje - meisje (hoe bedoel je dit???) Nachts / Overdag - overdag Maan / Zon - zon Nijntje / Hello Kitty - Nijntje Burgerking / Mc Donalds - Mc Donalds Zomer / Winter - Zomer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Blauw
Di-rect Frikandel Cola Thee Dronken CD DVD Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand Rock en Metal Meisje Overdag Maan Nijntje Burgerking Zomer
|
Rood / Blauw Rood
System of a down / Di-rect SOAD Kroket / Frikandel een vegetarische groentekroket Cola / Sinas sinaasappelsap (frisdrank drink ik niet) Thee / Koffie Thee Stoned / Dronken Dronken radio / CD CD DVD / Video Video (DVD heb ik niet) Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen GTST Duits / Frans Duits Wintersport / Zon zee strand Thuis ![]() R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska dat eerst Jongen / Meisje meisje Nachts / Overdag overdag Maan / Zon maan Nijntje / Hello Kitty (Hello Kitty???) Nijntje Burgerking / Mc Donalds geen van beide (als ik moet kiezen Burgerking) Zomer / Winter Winter |
![]() |
|
Rood
System of a down Kroket Cola Thee Dronken CD Video Onderweg naar Morgen Duits Zon zee strand Rock Punk en Ska (kan ik niet kiezen) Jongen Overdag Zon Nijntje Mc Donalds Zomer
|
Blauw
System of a down Kroket Cola Koffie Stoned CD DVD Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen steek die alletwee maar maar in een plaats waar de zon nooit schijnt ![]() Duits Zon zee strand R & B en rap Meisje Overdag Zon Nijntje Burgerking Winter moet het wel flink vriezen, anders heb ik liever zomer |
![]() |
|
Rood / Blauw
Vroeger was blauw m'n lievelingsskleur..nu is het meer rood...bloodred, know what I mean?! System of a down / Di-rect ehm....Direct was cool bij pepsi pop 2002....system is ook ok geen favo...doe mij maar gewoon LP ![]() Kroket / Frikandel Kassoflee ![]() Cola / Sinas ciauwah! (coca cola) Thee / Koffie thee, eerst luste ik geen van bijde maar sinds deze maand ben ik aan de thee...best ok.... Stoned / Dronken dronken!...hoewel ik wel nog ooit een x stoned wil worden! ![]() radio / CD DVD / Video DVD, can't wait till we'll get one! betere kwaliteit en extra's!!! Goede tijden Slechte Tijden / Onderweg naar Morgen Ik zweer bij GTST! STEFANO RULES!!!!!!!!! (bas muijs) Duits / Frans BAh, engels!!!!! (maar goed...ok...duits...ik kan geen frans!) Wintersport / Zon zee strand zon/zee/strand! R & B en rap / Rock en Metal / Punk en Ska phoe, pop en rock! Jongen / Meisje Jongen (i'm a girl, got it?!) Nachts / Overdag ' 'sNachts Maan / Zon Maan (liefs vol en helder scheinend aan de hemel Nijntje / Hello Kitty nijntje Burgerking / Mc Donalds Mac Zomer / Winter Zomer Gr. Vampire
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Arrr!! Ben jij een piraat? Verwijderd | 36 | 03-12-2007 21:31 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Drugs & Alcohol |
Wat kies jij? LangBaard | 60 | 11-12-2003 12:48 | |
Psychologie |
Waarop kies jij je vrienden? Verwijderd | 38 | 03-11-2003 07:00 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |