Advertentie | |
|
![]() |
|
probeer nu in je proeftijd ook je collega's te vriend te houden. dat werkt ook wel mee...
![]() idd, ook tijdens je werk 'fatsoenlijke' kleren dragen en beleefd blijven tegen je klanten. als hij (je baas ziet) dat je dat uit jezelf doet zal hij je al sneller houden. dus ook niet met een chagerijnig gezicht daar staan ![]() liefs, wen
|
Verwijderd
|
nou ik was dus ff aan het inwerken, 5 uurtjes, en ik moet toegeven dat het best vermoeiend is dat serveren, ik moet niet alleen serveren, maar ook allemaal dingen weten over het menu, en in welke volgorde maaltijden op te dienen, en hoe 3-5 borden in een hand te houden! en ook dat toneelspelen tegenover klanten aiaiai...wel ff 25 euro tijdens het inwerken, best wel chill... alleen zegt die eigenaar dat hij me wel belt als het weer druk wordt, maar ik heb zo het gevoel dat dat wel weken kan duren ofzo. ben in ieder geval een ervaring rijker en ik kan eindelijk zeggen dat ik horeca ervaring heb. Nu zal ik de vrouw van de ijsjes winkel bellen of ik daar nog kan werken...
beesje |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb dat ook een keer gehad ik ging bij v&d werken in t restaurant en na 3 uur werken op mn eerste avond had ik al zoiets van nej ik doe t niet dit werkt nie dit ga ik niet volhouden.. vond het wel te lullig maar het was echt zwaar vond ik... (en kreeg al t kutwerk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|