Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Waar Rijd Juan-Pablo Montoya volgend jaar
BMW-WilliamsF1 32 65.31%
McLaren Mercedes 12 24.49%
Ander Team 5 10.20%
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 16:29
Mitros
Mitros is offline
Na alle commotie om Juan Pablo Montoya deze poll

De Manager van Nick Heidfeld heeft al gezegd dat Montoya volgend jaar bij Mclaren rijd.
Bron
BMW wil echter graag dat hij bij BMW-Williams blijft
Bron

Ik denk dat die pas in 2005 naar Mclaren gaat omdat hij nog een contract schijnt te hebben voor 2004 bij Williams, maar weet niet zeker of dit waar is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 16:35
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik hoop dat hij bij Williams blijft rijden.
Ik heb echt een gruwlijke hekel aan McLaren, ik weet niet waarom maar tis gewoon NIET mijn team.
Oud 16-08-2003, 17:37
Verwijderd
Gewoon bij Williams hoop ik. Dat team oogt lekker fris en rijdt over het algemeen aanvallend. Daar past Montoya wel bij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:48
Verwijderd
Bij Williams. Naast Ralf Schumacher.

In 2005 rijdt hij wellicht bij McLaren, naast Kimi Raikkonen.
Coulthard rijdt komend jaar zijn afscheidsjaar. Ongetwijfeld zal hij van te voren zeggen dat het zíjn jaar wordt, en dat híj grote kans heeft om wereldkampioen te worden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:09
Lovely007
Lovely007 is offline
Volgend jaar rijdt ie nog gewoon bij Williams
In 2005 gaat ie (jammer genoeg) naar McLaren, denk ik..

En zijn opvolger bij Williams? Webber volgens de laatste geruchten. En dan zou Coulthard weer naar Jaguar gaan.

* Silly Season *
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:24
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk nog steeds Williams. Verwacht dat Coulthard nog wel een jaartje blijft bij McLaren.
Oud 18-08-2003, 23:33
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-08-2003 @ 17:35:
Ik hoop dat hij bij Williams blijft rijden.
Ik heb echt een gruwlijke hekel aan McLaren, ik weet niet waarom maar tis gewoon NIET mijn team.
Daar sluit ik me bij aan.
Oud 23-08-2003, 16:46
Verwijderd
Ik hoop dat hij naar McLaren gaat, Raikonnen en montoya in een team.. Zou ik weleens willen zien

Lekker elkaar opfokken, en dan maar eerlijk vechten voor de eerste status binnen het team
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:41
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Denk dat ie volgend jaar nog wel bij Williams is.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zoals ik al in een ander topic had gezegd: volgend jaar rijdt Coulthard gewoon weer voor McLaren, dus Montoya zal wel bij Williams blijven.
Oud 17-11-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
McLaren bevestigt Montoya voor 2005

Juan Pablo Montoya gaat toch naar McLaren. Vandaag vaardigde het team van Ron Dennis een persbericht uit waarin de transfer van de Colombiaan naar McLaren per seizoen 2005 bevestigd wordt. Daarmee komt een eind aan een lange stroom van geruchten over de toekomst van Montoya.

"De kans om Juan Pablo te contracteren was te mooi om te laten lopen, vooral omdat we binnen het team al bezig zijn met het seizoen 2005", zegt teambaas Ron Dennis in het perscommuniqué. "We willen races en kampioenschappen winnen en daarom moeten we aan de toekomst denken en tegelijkertijd ons best doen voor resultaten op de korte termijn. We zijn erg benieuwd naar wat Juan Pablo met onze auto allemaal kan. Het lijkt me voor alle Formule 1-fans ook een opwindende gedachte." Voorlopig heeft Montoya een contract voor een jaar getekend.

"Ik ben dolgelukkig met de kans om voor McLaren te kunnen rijden", zegt Montoya. "Het team staat er momenteel goed voor en heeft een lange historie. Voor mij is het een hele mooie kans en ik kijk uit naar de eerste keer dat ik in één van hun auto’s mag rijden", aldus de coureur, die benadrukt dat hij zijn pijlen voorlopig nog richt op het binnenhalen van de wereldtitel voor zijn huidige team Williams.

Officieel is nog niet bekend wie van de twee huidige McLaren-coureurs moet wijken voor Montoya, maar het valt te verwachten dat het team de Schot David Coulthard aan het eind van komend seizoen bedankt voor bewezen diensten.

bron: www.formule1.nl
volgend jaar rijdt ie gewoon bij williams, daarna dus bij mclaren. Ik weet zo net nog niet of de mclaren wel zo'n goede keus is, misschien had Montoya bij bmw wel meer prijzen kunnen pakken. Waarschijnlijk krijgt ie bij mclaren een flinke salarisverhoging.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:48
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Oeh, dit bericht gaat gunstig uitpakken denk ik voor Ralf... Nu nu al bekend is dat JP weg gaat zal Ralf toch wel een voorkeurs behandeling krijgen... Ralf wordt dus dit jaar absoluut 1e rijder bij Williams.

Ik ben trouwens wel nu al benieuwd naar wat het niveau van Montoya is ten opzichte van Raikkonen wanneer ze in gelijkwaardige wagens zitten. Kan interessant worden...
Oud 20-11-2003, 08:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Montoya in 2005 naar McLaren
Oud 20-11-2003, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-11-2003 @ 09:19:
Montoya in 2005 naar McLaren
joh...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 11:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-11-2003 @ 10:33:
joh...
jaha zeer actueel
Oud 25-11-2003, 18:47
deesjuhhh
deesjuhhh is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-11-2003 @ 19:48:
Oeh, dit bericht gaat gunstig uitpakken denk ik voor Ralf... Nu nu al bekend is dat JP weg gaat zal Ralf toch wel een voorkeurs behandeling krijgen... Ralf wordt dus dit jaar absoluut 1e rijder bij Williams.
nou ik moet nog maar zien of het gunstig uitpakt voor ralf... vorig jaar kreeg ie nou niet echt een super behandeling... dus ik denk niet dat het zo van het ene jaar naar het andere verandert...

wat vinden we eigenlijk ervan dat de f1 op sbs 6 uitgezonden wordt?
Oud 25-11-2003, 18:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
deesjuhhh schreef op 25-11-2003 @ 19:47:

wat vinden we eigenlijk ervan dat de f1 op sbs 6 uitgezonden wordt?
Daar hebben we al een hele discussie over gehad.
Ff de zoekfunctie gebruiken en je vind het topic wel

EDIT: Hier kun je dat topic vinden.
Oud 25-11-2003, 18:55
deesjuhhh
deesjuhhh is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-11-2003 @ 19:49:
Daar hebben we al een hele discussie over gehad.
Ff de zoekfunctie gebruiken en je vind het topic wel

EDIT: Hier kun je dat topic vinden.
oke sorry... laat maar zitten dan he???
Oud 25-11-2003, 18:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
deesjuhhh schreef op 25-11-2003 @ 19:55:
oke sorry... laat maar zitten dan he???
Geef gewoon je mening als je wil in dat andere topic http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=sbs <-- die dus.
Oud 25-11-2003, 20:07
KoenTor
KoenTor is offline
2004=BMW
2005=Mclaren (al getekend)
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten