Oud 06-04-2003, 17:14
Bambino
Bambino is offline
Mijn vriend zit dus in Spanje en ik had hier een stelling geplaatst over 'of een lange afstand relatie kon werken' ik had hem daarover verteld en hij wilde het lezen dus dat deed hij nu heeft hij alle topics opgezocht die ik heb geschreven! Min of meer heb ik dat liever niet, want de meeste gaan over hem! Vinden jullie dat dit prive is en dat hij niet moet gaan zoeken, of laat hem gewoon maar!?

Kusssszzzzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2003, 17:19
Sirenie
Sirenie is offline
Mijn vriend leest ook al mijn posts, dat maakt me niet uit want als ik over hem wil praten doe ik dat wel met mijn vriendinnen. Het is in principe jouw zaak, maar iedereen kan het lezen, dus hij ook, dus echt privé is het niet. Ik kan het me voorstellen dat jij het liever niet heeft, en als je hem gevraagd hebt het niet te doen omdat het jouw zaak is, vind ik dat hij het niet moet doen, maar het is zijn goede recht, dat van iedereen, om jouw posts te lezen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:20
miro
miro is offline
lijkt me meer iets voor L&r. Maar tis idd wel kut voor jou. Tis prive maar je hebt het zelf op een forum gezet. Dat kan iedereen opzoeken ook je vriend. Als mijn vriend hier post zou ik ook wel willen weten wat hij over mij schreef....
Met citaat reageren
Dminor
Dminor is offline
--> L&R

Btw, ik ga hier niet op antwoorden, want jij volgt mijn raad toch niet op.
Verwijderd
Beetje voorspelbaar dat hij dat zou doen, als ik te weten zou komen dat iemand - en of ik met diegene nou 'n relatie heb of niet - dingen over me zit te schrijven op internet, dan zou ik het ook allemaal willen/gaan opzoeken. Helaarsch, eigen schuld. Je had beter met 'm kunnen praten over jouw twijfels, in plaats van hem te zeggen dat je over hem zit te roddelen op rare forumpjes.

[size=1]Edit: Oeh, dat komt geloof ik iets gemener over dan ik het bedoeld had.

Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:21
Secreet
Secreet is offline
als het zo prive is moet je het niet op een publiekelijk forum plaatsen...
Oud 06-04-2003, 17:21
miro
miro is offline
Gewoon 4 posts tegelijk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:26
Quiana
Quiana is offline
Logisch gevolg lijkt me..
Oud 06-04-2003, 17:38
Shock
Shock is offline
Citaat:
Secreet schreef op 06-04-2003 @ 18:21:
als het zo prive is moet je het niet op een publiekelijk forum plaatsen...
precies...
Oud 06-04-2003, 19:55
Verwijderd
t is internet, je weet dat ie al je posts kan lezen.
Internet is niet privé. Internet is openbaar voor iedereen...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:14
Gothic
Gothic is offline
m'n vriend leest ook mijn posts... Ik denk dat als je het op een forum zet, ook wel aan je vriend kan vertellen... Eerlijkheid is belangrijkste deel van een relatie (daar valt ook trouw zijn ed onder)
Oud 06-04-2003, 20:19
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-04-2003 @ 21:14:
m'n vriend leest ook mijn posts... Ik denk dat als je het op een forum zet, ook wel aan je vriend kan vertellen... Eerlijkheid is belangrijkste deel van een relatie (daar valt ook trouw zijn ed onder)
Er zijn altijd dingen die je liever voor jezelf houdt. En op het forum kun je je ideeën anoniem spuien. Natuurlijk is het dan niet handig om te zeggen: 'kijk, daar zit ik.' Dan kun je dit verwachten natuurlijk.
Oud 06-04-2003, 20:33
Thomas
Thomas is offline
Oja, mijn vriendin leest ook alles wat ik hier schrijf en ik heb daar geen moeite mee. Ik heb nl absoluut niets te verbergen en ik zit hier alleen voor de lol. En alle dingen die ik hier zeg oid die weet zij ook allemaal.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 20:52
Verwijderd
Eigen schuld. Dit forum is openbaar, je weet dat als je hier iets neerzet, het voor iedereen zonder enige beperking toegankelijk is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 08:58
m'neer
m'neer is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2003 @ 21:52:
Eigen schuld. Dit forum is openbaar, je weet dat als je hier iets neerzet, het voor iedereen zonder enige beperking toegankelijk is.
Inderdaad. Bambino, als je je vriend de link hebt gegeven van de thread, zonder erbij te zeggen dat je liever niet hebt dat hij je andere posts leest, kan je er natuurlijk wel van uit gaan dat-ie ze leest.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 09:20
-niels-
-niels- is offline
zeg dan ook niet dat je 't op 't forum zet...
en gebruik anders een 2de nickname...
Oud 07-04-2003, 09:23
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zou er geen problemen mee hebben... als ik hier iets neerzet zou mijn vriendje in kwestie het ook mogen weten, anders zou ik het er ook niet neerzetten, het is een openbaar forum, duh
Oud 07-04-2003, 18:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dminor schreef op 06-04-2003 @ 21:19:
Er zijn altijd dingen die je liever voor jezelf houdt. En op het forum kun je je ideeën anoniem spuien. Natuurlijk is het dan niet handig om te zeggen: 'kijk, daar zit ik.' Dan kun je dit verwachten natuurlijk.
Idd
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 18:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend mag alles gewoon lezen hoor, er staan geen geheimen oid in mijn reacties.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2003, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah kan prive zijn, maar als je hem al je nickname geeft is de kans toch al zo groot dat-ie naar meer reply's gaat zoeken... ook een beetje naïef van jouw kant. Maar wat je over hem typt, daar moet hij eigenlijk niet van opkijken. Het moet eerlijk zijn, iets dat je ook als eens persoonlijk aan hem heeft verteld, wat je in bepaalde opzichten van hem vindt. Als hij bepaalde negatieve info over hem door jou geschreven hier leest dat-ie nog nooit uit jouw mond heeft gehoord, is het ff slikken en was het niet erg tactisch geweest om hem een bepaald topic laten lezen, dan krijg je de situatie dat-ie meer gaat zoeken. Toch had hij misschien toestemming motten vragen of-ie ook andere reply's van je mocht lezen... maja als dan het antwoord nee van jou is, dan weet-ie dat er iets misschien niet pluis is en gaat-ie toch zoeken...

Tja... tis hoe je het bekijkt he...
Oud 07-04-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Bambino schreef op 06-04-2003 @ 18:14:
Mijn vriend zit dus in Spanje en ik had hier een stelling geplaatst over 'of een lange afstand relatie kon werken' ik had hem daarover verteld en hij wilde het lezen dus dat deed hij nu heeft hij alle topics opgezocht die ik heb geschreven! Min of meer heb ik dat liever niet, want de meeste gaan over hem! Vinden jullie dat dit prive is en dat hij niet moet gaan zoeken, of laat hem gewoon maar!?

Kusssszzzzzz
als je niet wil dat het gelezen wordt moet je het niet plaatsen.

*of onder een andere nick*
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 01:03
Boogie
Boogie is offline
---> Liefde & Relatie
Oud 08-04-2003, 02:04
Skippy
Skippy is offline
Ik heb het simpel. De dingen die ik niet wil dat anderen weten kun je een apparte nickname voor aanmaken. (en dat kan inderdaad een vrij lullige nickname tot zelfs gewoon een nutteloos getal zijn)
Op die manier blijf je toch vrij annoniem op het internet
Oud 08-04-2003, 10:29
liefkindje
liefkindje is offline
Ik zou het ook direct gaan lezen als ik wist als mijn vriendje over mij ging schrijven..

Hij wee took niet dat ik wel eens wat over hem schrijf hiero maar hij weet volgens mij zowiezo niet dat ik hier aangemeld heb.

XX
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 10:30
Verwijderd
Zelf heb ik zo mijn dingen die mijn vriend niet hoeft te lezen, privé dingen idd. Gesprekjes met vriendinnen etc, liever niet dat hij dat allemaal leest.. Maar goed, als hij echt wil mag dat natuurlijk...

Ik vind dat je niet altijd alles aan elkaar hoeft te vertellen, als je dat niet wil....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2003, 10:35
liefkindje
liefkindje is offline
Ow mijn vriendje zou het ook wel mogen lezen hoor..
Daar echt niet van. Maar ik denk dat het hem gewoon niets intresseert..

X
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:13
Verwijderd
ik kijk ook altijd waar mijn vriend gepost heeft. vind ik gewoon leuk om te lezen.. hij mag ook al mijn posts lezen.. geef ik niets om hoor
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 12:22
Angeles
Angeles is offline
Het is een beetje dom om die dingen eerst te plaatsen, het hem dan te vertellen en als hij de mogelijkheid heeft het te lezen (dus dingen van jou over hem), hem te vertellen dat hij dat niet mag. Zou jij niet willen weten wat je vriend over jou op een discussieforum zou plaatsen? Leef je eens in hem in.

Bovendien is dit inderdaad een openbaar forum, als er dingen zijn die je vriend niet mogen weten, moet je het hier niet neerzetten. Je kunt hem niet gaan verbieden om dit forum te lezen.
Oud 08-04-2003, 21:32
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wel... mijn vriendin kan mijn posts nog niet eens lezen (je weet wel waarom, he Bambino? )

Maarre, denk dat ze het wel zou willen, als ze het kon... en ik zou het ook niet zo erg vinden, aangezien ik denk dat ze daar wel lol in zou hebben... maarre, bambino, je had natuurlijk ook gewoon de posts als een soort mail naar hem toe kunnen zenden.

Of gewoon kunnen zeggen dat je liever niet had dat hij het las, omdat je je dan een beetje naar voelt ofzo, als het goed is begrijpt hij dat wel.

Schending van privacy is het denk ik niet echt, immers, je hebt het wel op internet gezet voor 1000 anderen om te lezen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten