Advertentie | |
|
![]() |
|
m'n vriend leest ook mijn posts... Ik denk dat als je het op een forum zet, ook wel aan je vriend kan vertellen... Eerlijkheid is belangrijkste deel van een relatie (daar valt ook trouw zijn ed onder)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou er geen problemen mee hebben... als ik hier iets neerzet zou mijn vriendje in kwestie het ook mogen weten, anders zou ik het er ook niet neerzetten, het is een openbaar forum, duh
![]()
|
Mwah kan prive zijn, maar als je hem al je nickname geeft is de kans toch al zo groot dat-ie naar meer reply's gaat zoeken... ook een beetje naïef van jouw kant. Maar wat je over hem typt, daar moet hij eigenlijk niet van opkijken. Het moet eerlijk zijn, iets dat je ook als eens persoonlijk aan hem heeft verteld, wat je in bepaalde opzichten van hem vindt. Als hij bepaalde negatieve info over hem door jou geschreven hier leest dat-ie nog nooit uit jouw mond heeft gehoord, is het ff slikken en was het niet erg tactisch geweest om hem een bepaald topic laten lezen, dan krijg je de situatie dat-ie meer gaat zoeken. Toch had hij misschien toestemming motten vragen of-ie ook andere reply's van je mocht lezen... maja als dan het antwoord nee van jou is, dan weet-ie dat er iets misschien niet pluis is en gaat-ie toch zoeken...
Tja... tis hoe je het bekijkt he...
||
Verwijderd
|
Citaat:
*of onder een andere nick* |
![]() |
|
Ik heb het simpel. De dingen die ik niet wil dat anderen weten kun je een apparte nickname voor aanmaken. (en dat kan inderdaad een vrij lullige nickname tot zelfs gewoon een nutteloos getal zijn)
Op die manier blijf je toch vrij annoniem op het internet ![]()
|
Verwijderd
|
Zelf heb ik zo mijn dingen die mijn vriend niet hoeft te lezen, privé dingen idd. Gesprekjes met vriendinnen etc, liever niet dat hij dat allemaal leest.. Maar goed, als hij echt wil mag dat natuurlijk...
Ik vind dat je niet altijd alles aan elkaar hoeft te vertellen, als je dat niet wil.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Het is een beetje dom om die dingen eerst te plaatsen, het hem dan te vertellen en als hij de mogelijkheid heeft het te lezen (dus dingen van jou over hem), hem te vertellen dat hij dat niet mag. Zou jij niet willen weten wat je vriend over jou op een discussieforum zou plaatsen? Leef je eens in hem in.
Bovendien is dit inderdaad een openbaar forum, als er dingen zijn die je vriend niet mogen weten, moet je het hier niet neerzetten. Je kunt hem niet gaan verbieden om dit forum te lezen.
|
![]() |
Wel... mijn vriendin kan mijn posts nog niet eens lezen (je weet wel waarom, he Bambino?
![]() Maarre, denk dat ze het wel zou willen, als ze het kon... en ik zou het ook niet zo erg vinden, aangezien ik denk dat ze daar wel lol in zou hebben... maarre, bambino, je had natuurlijk ook gewoon de posts als een soort mail naar hem toe kunnen zenden. Of gewoon kunnen zeggen dat je liever niet had dat hij het las, omdat je je dan een beetje naar voelt ofzo, als het goed is begrijpt hij dat wel. Schending van privacy is het denk ik niet echt, immers, je hebt het wel op internet gezet voor 1000 anderen om te lezen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Seksualiteit |
lapdance xsharonax | 47 | 20-06-2007 21:17 | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Seksualiteit |
Zonder ondergoed KiMZz | 141 | 06-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |