Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Doe ik ook, ik zeg de gekste dingen
![]() Heb een keer (jaaaren geleden ![]() Als ik hoge koorts heb wordt het eng, dan sta ik soms 's nachts op om naar de plee te gaan en halverwege flip ik helemaal, ga ik dingen schreeuwen en denken dat ik doodga enzo. Volgens huisarts is dat collaps (te weinig bloed in de hersenen omdat ik snel opsta, bij anderen uit zich dat in flauwvallen), dus heeft eigenlijk weinig met praten in slaap te maken.... ~JOOST ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind t wel stoer.. ![]() wil dus altijd weten wat ik gezegd heb en kan er altijd heel erg om lachen ![]() |
![]() |
|
Ja, ik vind het ook altijd grappig. Slaap ik bij mijn vriend, hang ik opeens aan de rand van het bed, gillend: "Hij is... hij is... hij is..." Dan vraagt hij: "Waar is wat?" Bleek ik dus te denken dat ik mijn bril zocht (die ik nooit op heb; ik heb lenzen).
Of dan ben ik in slaap gevallen terwijl hij tegen me zit te kletsen (dat doet hij meestal tot een uur of 3), vraagt hij op een gegeven moment: "Hoe zou dat toch komen?" Ik lig dus al vaag te dromen, en ik geef een reactie als: "Omdat de bak leeg is.." Hij heeft zich vijf minuten lang afgevraagd welke bak! Ja, van mijn moeder hoor ik ook weleens vage verhalen... Een beeteje te veel om nu te gaan typen (lui he)!
|
Heb ik ook last van! Nou ja, vooral de mensen om mij heen. Mijn moeder hoort mij regelmatig iets roepen of brabbelen.. En laatst sliep ik bij iemand en toen bleek dat ik rechtop in mijn bed had gezeten en dat ik zei: God oh God, Oh mijn God!
En nog vee meer van die verhalen, maar ja... Kben blij dat ik mezelf niet hoef aan te horen ![]()
|
ikke praat ook in m'n slaap. Heel vaak schreeuw ik "neeee"...'s Nachts heb ik ook vaak gesprekken met m'n vader die dan de deur dicht doet ofzo. Die gaan vaak over hele vreemde dingen waarvan ik me 's ochtends niks meer kan herinneren. Bijna elke nacht droom ik ook. Die onthoud ik meestal wel, en die kan ik ook verklaren. M'n dromen bestaan uit dingen die ik heb meegemaakt, of waar over ik heb nagedacht. Het is komt gewoon uit je onderbewustzijn, en het gaat over dingen waar je druk mee bezig bent geweest....(denk'k
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik praat ook af en toe in mn slaap (zegt men)..
![]() ik werd laatst wakker uit een nachtmerrie; ik zat ineens rechtop en schreeuwde heel hard 'NEEEEEEEEEEEE' ![]() op vakantie in oostenrijk schijn ik n halve nacht over mn ex te hebben gepraat waar ik toen nogal mee zat, en affentoe schijn ik gewoon hele verhalen op te hangen midden in de nacht ![]() ik vind t vaak wel schattig om iemand in zijn of haar slaap te horen praten ![]() |
![]() |
|
Ik praatte vroeger heel vaak in mijn slaap, kon ook heel moeilijk met iemand op een kamer slapen want ik maakte ze altijd wakker
![]() Psychisch stabiel ben ik in ieder geval niet geworden.
|
K heb vroeger erg vaak gehallucieneert 's nachts... Dat was eigenlijk wel naar... en dat bouwde zich langzaam af en dat uit zich nu nog wel een beetje dat ik af en toe wat zeg ofzo... maar k heb het de laatste tijd niet meer van anderen gehoort... dusse misschien is het wel helemaal weg.
Ik was dan vaak gewoon aanspreekbaar, maar vaak sliep ik toch nog ofzo... nogal raar. Je kreeg wel antwoord, maar niet op een normale manier ofzo. soms kon ik het me de volgende dag nog herinneren, maar soms ook niet... Mja, gelukkig heb ik dat nu niet meer ![]()
|
![]() |
Ik werd vorige week door mijn vriendin wakker gemaakt, zij helemaal in paniek, ze zei dat ik snel uit bed moest. Maar omdat ik zelf nogal suf was (lees net wakker), deed ik dat> Toen ik een paar tellen eseft wat ik aan het doen was, wilde ik natuurlijk wel weten waarom en weet je wat ze zei: "Beestjes al die beestjes ! ik word er niet goed van !!" ik vroeg haar of die in bed waren ofzo .... zat ze een beetje versuft om zich heen te kijken en ze gaat weer liggen en weer een paar tellen later ligt ze weer te snurken....
Sommige dingen zijn echt leuk Mijn broertje viel heel vaak met zijn leeslampje aan in slaap. Nou wilde ik die een keer uitzetten toen ik naar bed ging. Ik boog over hem heen en wilde net die schakelaar uitdrukken terwijl ik naar zijn kop keek, doet ie z'n ogen open (waar ik natuurlijk van schrok) ik deins ee beetje achteruit, hij komt overeind en roept heel hard !: "Mijn ding !!! hij is weg !! m'n ding is weg !!" Ik vroeg aan hem wat voor ding. Trek die gek zijn pyama broek + onderbroek naar beneden en wijst naar zijn leuter. "Ja ! Kijk dan ! hij is echt weg !!" Ik schoot zo hard in de lach ! Hij werd wakker wist niet wat ie had gedaan en sliep weer verder ... Volgens mijn vriendin wil ik ook af en toe korte zinnetjes zeggen ..
|
Jaah, die laatste is echt leuk
![]() *ligt gekreukeld onder haar stoel* Ik droom ook altijd zulkde vreemde dingen, echt heel erg agressief of juist verdrietig, ik snap zelf nooit waarom ik het droom, maar ik vind het heel erg onprettig. Regelmatig ben ik getuige van mijn eigen, of van een ander zijn dood. Help! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
praten in slaap bloempieke | 54 | 12-10-2006 20:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Praten in je slaap bloempjuh20 | 28 | 17-12-2005 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Toneel] De wereld vergaat Verwijderd | 16 | 05-04-2004 11:40 | |
De Kantine |
Praten in je slaap?! Zet hier je leukste quotes! Kronkeltje | 216 | 11-08-2003 22:06 | |
De Kantine |
Praten in je slaap blaatje0000 | 56 | 23-02-2003 17:57 |