Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hij kan het blijkbaar niet hebben dat je kunt leven zonder hem. Gewoon negeren. De mensen die er toe doen weten toch wel dat het niet waar is en dat hij een zielige klootzak is. Wanneer ZIJN vrienden aardig tegen je doen zien zij ook wel dat het zijn probleem is en niet waar is.
||
Citaat:
leuke avater trouwes ![]() |
![]() |
|
ik heb wel een vervelende ex... hij ging ook allemaal verhalen over mij vertellen, iets van dat ik vijf maanden was vreemdgegaan en dat soort dingen.
en laatst werd ik door een meisje opgebeld die zijn nummer wilde omdat ze met hem zou hebben gezoend... ik dacht al dat kan niet zij heeft een vriend... dus ik geef dat nummer... kijk ik later op de nummerweergave blijkt dat ze gewoon met zijn telefoon belde... en toen werd er weer gebeld, maar toen nam ik niet op.. en laatst zat ik met mijn nieuwe vriend op de fiets en toen reed hij langs en toeterde en stak zijn middelvinger op.. ik vind dit dus echt ontzettend kinderachtig... en nouja ik ben gelukkig en het kan mij niets schelen dat hij zo doet, ik vind het alleen kinderachtig...
|
Verwijderd
|
Mijn enige ex-vriend is niet vervelend. Ik spreek hem nog wel eens op msn. Ik vond hem wel vervelend toen het net uit was, maar dat was hij toen niet, achteraf bekeken. Ik was gewoon erg subjectief en legde alles wat hij tegen me zei uit als iets negatiefs. Hij heeft me ook nooit bewust getreiterd ofzo.
|
![]() |
|
![]() |
ex vriendin nummer 1 die ik bespreek:
zie ik nooit meer, maar asl ik haar spreek op telfoon of iets klikt het wel, kan gewoon goed met er praten, maar lang niet gezien dus ex nummer 2 die ik bespreek: doet vaag, durft soms niet aan te kijken, zonder dat ik reden voor geef, als ze ergens mee zit moet ze maar zeggen toch, zie der ook nog weinig zit altijd op andere gebouw, en hebben geen zelfde vrienden enz, maar verder intreseert me niet als zij moeilijk doen, laat ze lekker, leef je leven, ook al is het soms jammer, omdat je die exen (in mijn geval) nog wel aardig vindt en shit, je hhebt wat 'meegemaakt' samen, en dat zal nooit veranderen peepz change dont ever forget
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zie het wel eens van dat soort type's waarvan je weet dat ze zo zijn! Maar misschien zit ik in het verkeerde milieu mensen! Teminste ik merk van die meisjes dat de meeste (de domme) altijd op macho's vallen! En dan zitten zeuren van dat het zo een klootzak is! Neem dan ook niet zo een type jongen! |
![]() |
|
![]() |
ja gij zegt dan moet je maar niet zo soort jongens nemen maar dat weet je niet op voorhand he
want in het begin doen zo superlief tegn je en dan als het uit is ben je niks meer! ik kan dat niet ruiken dat een jongen een klootzak is he en ik denk dat veel meisjes da probleem hebben.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |