![]() |
|
de nieuwe, overgeproduceerde girl-rock band van nederland!
Bad Candy! www.badcandy.com Als ik het goed begrepen heb is dit het geesteskind van Barry Hay...ik denk dat ie geestelijk ook aan het aftakelen is
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En kom op zeg, ik zeg toch niet dat soft rock per definitie klote is? Is vaak leuk. Het gaat me om muziek in het algemeen.. En ik ga fijn door met mijn eigen ding ![]() En nee, ik ben geen superalto...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Iemand zei: "ja, ze moeten iemand hebben die ook daadwerkelijk goed gitaar kan spelen" En jij zei toen: "Voor PoPPunkRock lijkt me dat niet nodig" En toen zei ik: "Je bedoelt: voor slechte poppunkrock .. ?" En toen zei jij weer: "Is Nerf Herder slechte PopPunkRock?" En toen zei ik: " ![]() ![]() Enne .. naja niet dat het uitmaakt, volgens mij zijn we het wel eens opzich, ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
de band lijkt me echt zwaar zwaar klote (ik heb nog geen muziek gehoord, maar het lijkt me echt commerciele kut 'rock')
Heb je wel nagelezen wat je zelf geschreven hebt? Misschien sta je iets te snel met je oordeel klaar. Ik heb een onwijse afkeer tegen alto's met een grote mond, alles wat maar een beetje te commercieel is, dat is meteen al ruk. En vaak is het geen eens de keuze van de artiest/band om commercieel te worden, maar denk even na over plaatjes op de radio die dood gedraaid worden, over programma's als MTV en TMF. Ik vind het een beetje waardeloos, dat iedereen hier ze grote bek meteen open doet: 'ownee, hier hou ik niet van hoor...te commercieel!!' Volgens mij is het meer zoiets van, oow als ik dat goed vindt, nou dan zou ik weleens geen 'echte' alto kunnen zijn (terwijl de muziek helemaal niet zo beroerd is eigenlijk). Gewoon een beetje voor de schijn dus. En op die mensen spuug ik gewoon! En dan was het misschien niet echt bedoeld voor jou alleen, maar voor iedereen hier die zich aangesproken voelt....want ik weet zeker dat heel veel wannabe 'alto's' hier, dit als muziek in de oren klinkt! En ja, ik ga verder met me ding hoor! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En Hagezussa, nu je mening iets meer onderbouwt is, kan ik wel begrijpen dat je er zo overdenkt. Op zich vind ik het ook een beetje vaag, maar Bad Candy is natuurlijk ook niet zoals andere bandjes tot stand gekomen, tenminste niet zoals de meeste. Barry Hay vond het tijd worden voor een Allround Chickband (zoals die dat geloof ik noemt) En of we nog niet genoeg van tiener bandjes hebben hier in Nederland. Volgens mij komen we nu in Nederland op een punt dat er geen plaats meer is voor zoiets. Er zijn zoveel bandjes hier in Nederland, half doorgebroken, waar zoveel meer tijd aan besteed zou moeten worden. Maar in plaats daarvan krijgen we steeds meer van dat soort bandjes/projectjes....het wordt allemaal zo half half. Erg zonde, want als je het aan mij vraagt ben ik meer voor de echte bandjes, die er zelf hard voor gewerkt hebben om te bereiken wat ze willen, in plaats van vage projecten, en daarmee doel ik ook op Idols en Starmaker. En ja, bij zulk soort projecten is het zo dat de bandleden er zijn, het genre is bepaald, het image is bepaald, fotoshoots zijn gemaakt, promotie is volop aan de gang....maar echt met muziek bezig zijn, dat lijkt allemaal van latere zorg te zijn. En ja, mij doet het ook een beetje denken aan Avril Lavigne, of dat nou aan de muziek gaat liggen (ik heb zo maar het idee dat Bad Candy de stijl van Avril Lavigne over gaat nemen)die ze hoogst waarschijnlijk gaan spelen, of dat het aan het woordje 'Rockchick' ligt, ik weet het niet....maar het voelt niet goed! |
![]() |
|
Bad Candy is echt dik nep! Spin Around komt van de film Josie and the Pussycats (Rachel Leigh Cook, Rosario Dawson en Tara Reid, redelijke bekende actrices toch?) die al meer dan 2 jaar geleden is uitgebracht! En dan brengen Bad Candy het nummer ook nog eens 10000 keer lelijker uit!! Sjonge... en dan zit er ook nog eens zo'n manwijf in de band... Nou sorry hoor, misschien waren ze nog wel leuk als ze zelf hun liedjes bedachten het mooi en goed deden en het niet van een b-film jatten.
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 16:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En o wat voelt Rain Down On Me zich weer verheven boven de 'kut-alto's'. Alhoewel het waar is dat veel mensen snel reopen dat iets kut is omdat het niet altoverantwoord is, heb jij hier zo mogelijk nog sneller je oordeel klaar. Ik denk dat je in het geval van Bad Candy met redelijkheid kan veronderstellen dat het wel niet zo veel zal voorstellen. Alles wijst erop. Ik ken het en wat blijkt: het klopt nog ook.
Maar ga vooral verder met je 'ding' hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
waarom bestaan er zo weinig meisjesbands? fiveyearslater | 107 | 22-08-2003 18:36 | |
Muziek |
Lol --> Bad Candy (vrouwlijke Direct? of nieuwe Avril?) Verwijderd | 129 | 28-04-2003 18:56 | |
Muziek |
Bad candy!!!!!!!!!!!!!!!! nanz | 99 | 24-04-2003 10:39 | |
Muziek |
Dauwpop Carn | 5 | 29-03-2003 14:25 | |
Muziek |
meest evil band van nederland Verwijderd | 53 | 14-03-2003 20:03 | |
Muziek |
Borstrock 2003 Horror Kitty | 8 | 12-02-2003 17:58 |