Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2003, 17:08
Carn
Carn is offline
de nieuwe, overgeproduceerde girl-rock band van nederland!

Bad Candy!

www.badcandy.com

Als ik het goed begrepen heb is dit het geesteskind van Barry Hay...ik denk dat ie geestelijk ook aan het aftakelen is
Oud 05-02-2003, 17:25
Landslide
Landslide is offline
He! Ik ken de bassiste...Ze is wel goed, maar de band lijkt me echt zwaar zwaar klote (ik heb nog geen muziek gehoord, maar het lijkt me echt commerciele kut 'rock')..Van wat ik weet hebben ze op zich wel talent, maar is het echt alleen maar omdat er behoefte was aan vrouwelijke Di-rect () en wordt alles echt zwaar geforceerd enz..Janneke is wel cool

Laatst gewijzigd op 05-02-2003 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:38
mixtape
mixtape is offline
Het lijkt me een soort Di-rect maar dan met meisjes?
Nog niks van gehoord behalve dat irritante loopje op de site
Oud 05-02-2003, 17:42
Rhinus
Rhinus is offline
Wat boeit die muziek nou? Ze zijn toch knap.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 17:49
mood indigow
mood indigow is offline
nou 1 van die gitaristen is echt lelijk vind ik!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:15
Carn
Carn is offline
ja, ze moeten iemand hebben die ook daadwerkelijk goed gitaar kan spelen
Oud 05-02-2003, 18:15
Rhinus
Rhinus is offline
Naam: Ryanne van Dorst, 17
Geboren: 11 september 1984, Vlaardingen
Opleiding: vier jaar havo voor muziek en dans
Instrument: sologitaar
Hobby: pils drinken en sigaretten roken

Die is inderdaad niet zo mooi nee.

Maar de rest wel.

Naam: Janneke Nijhuijs, 18
Geboren: 7 maart 1984, Den Haag
Opleiding: gymnasium
Instrument: basgitaar/zang
Hobby: geld uitgeven

Daar wil ik wel een beschuitje mee eten.

Naam: Else Merit Schreur, 19
Geboren: 23 juni 1983, Havelte
Opleiding: havo
Instrument: zang
Hobby: schaatsen

En met haar ook.

En die andere zijn ook ok.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:17
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Carn schreef:
Voor PoPPunkRock lijkt me dat niet nodig .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:19
Jules
Jules is offline
Dat lijkt me nou echt zo'n songfestivalband.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Voor PoPPunkRock lijkt me dat niet nodig .

Je bedoelt: voor slechte poppunkrock .. ?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 19:25
Montoya
Montoya is offline
Ze waren laatst bij ons op school om op te treden voor afscheid van een of andere rector , nou ik von ze niet echt goed maar die janneke is niet verkeerd
Oud 05-02-2003, 19:40
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Montoya schreef:
Ze waren laatst bij ons op school om op te treden voor afscheid van een of andere rector , nou ik von ze niet echt goed maar die janneke is niet verkeerd
En jij zit op het segbroek?

Ik vind het niet echt geweldige muziek trouwens. Echt niet eigenlijk.
Oud 05-02-2003, 19:48
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ze hebben ook bij ons op school opgetreden, ik vond het ruk.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 20:01
Montoya
Montoya is offline
Citaat:
Ciao Che schreef:
En jij zit op het segbroek?

Ik vind het niet echt geweldige muziek trouwens. Echt niet eigenlijk.
Jep , jij ook ?
Oud 05-02-2003, 20:27
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Je bedoelt: voor slechte poppunkrock .. ?
Is Nerf Herder slechte PopPunkRock?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 21:20
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
waarom post jij nooit meer kleine zinnetjes?
Oud 06-02-2003, 17:10
Rhinus
Rhinus is offline
Ze zijn op .
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:25
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ze zijn op .
Oud 06-02-2003, 18:01
Rain down on me
Rain down on me is offline
Citaat:
Hagezussa schreef:
He! Ik ken de bassiste...Ze is wel goed, maar de band lijkt me echt zwaar zwaar klote (ik heb nog geen muziek gehoord, maar het lijkt me echt commerciele kut 'rock')..Van wat ik weet hebben ze op zich wel talent, maar is het echt alleen maar omdat er behoefte was aan vrouwelijke Di-rect () en wordt alles echt zwaar geforceerd enz..Janneke is wel cool
van mij mag het wel eens afgelopen zijn met dat gefuck over 'commerciele rock' of niet. misschien bestaat er ook nog zoiets als soft rock. echt ik word er zo moe van. hou gewoon lekker je bek er over, is het ook wel eens in je opgekomen dat er ook mensen zijn die niet van die harde herrie houden?....elke keer dat gezeik van die superalto's; 'ja het is te commercieel', shit hou dan gewoon lekker je mond en ga verder met jij eigen ding.....
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:43
Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
Montoya schreef:
Jep , jij ook ?
Offtopic: Nee
Maar ik ken er mensen
Oud 07-02-2003, 11:39
Thunder Child
Thunder Child is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

die is wel heel cool
Oud 07-02-2003, 20:02
hairsprayqueen
hairsprayqueen is offline
Citaat:
Parasiet schreef:
die is wel heel cool
yepz, ryanne = , ze is de ex van de drumster van mn band

voor de rest ken ik de muziek van bad candy niet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:08
Jules
Jules is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Nee! vind ik

Maar:

Carn schreef:

Voor PoPPunkRock lijkt me dat niet nodig

dus: voor poppunkrock hoef je niet goed gitaar te spelen..?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:10
Rhinus
Rhinus is offline
Ik snap niet wat je wil zeggen eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:16
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Rain down on me schreef:
van mij mag het wel eens afgelopen zijn met dat gefuck over 'commerciele rock' of niet. misschien bestaat er ook nog zoiets als soft rock. echt ik word er zo moe van. hou gewoon lekker je bek er over, is het ook wel eens in je opgekomen dat er ook mensen zijn die niet van die harde herrie houden?....elke keer dat gezeik van die superalto's; 'ja het is te commercieel', shit hou dan gewoon lekker je mond en ga verder met jij eigen ding.....
Kijk: Je hebt muziek die speciaal wordt afgestemd op wat het grote publiek WIL horen. Dat vind ik niet echt een ideale instelling om muziek mee te gaan maken. Daardoor vind ik een hoop ontbreken aan muziek.
En kom op zeg, ik zeg toch niet dat soft rock per definitie klote is? Is vaak leuk.
Het gaat me om muziek in het algemeen..
En ik ga fijn door met mijn eigen ding Jij ook?

En nee, ik ben geen superalto...
Oud 07-02-2003, 20:37
Jules
Jules is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik snap niet wat je wil zeggen eigelijk.
oh sorry

Iemand zei: "ja, ze moeten iemand hebben die ook daadwerkelijk goed gitaar kan spelen"

En jij zei toen: "Voor PoPPunkRock lijkt me dat niet nodig"

En toen zei ik: "Je bedoelt: voor slechte poppunkrock .. ?"

En toen zei jij weer: "Is Nerf Herder slechte PopPunkRock?"

En toen zei ik: " Nee! vind ik" NH =

Enne .. naja niet dat het uitmaakt, volgens mij zijn we het wel eens opzich, ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 01:03
Rhinus
Rhinus is offline
Volgens mij zijn we 't eens. Nerf Herder is namelijk heel oke .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 04:09
MeCute1983
MeCute1983 is offline
die chantal zat bij mij in de klas zij zingt wel super mooi
Oud 08-02-2003, 13:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Die vind ik juist de leukste, maar hoe kan ze nou 17 zijn als ze in '84 geboren is.
Oud 08-02-2003, 14:26
Rhinus
Rhinus is offline
Misschien is ze een Belg.

Maar, hoe kun je haar nu 't leukste vinden? Ze is de lelijkste!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:59
Rain down on me
de band lijkt me echt zwaar zwaar klote (ik heb nog geen muziek gehoord, maar het lijkt me echt commerciele kut 'rock')

Heb je wel nagelezen wat je zelf geschreven hebt? Misschien sta je iets te snel met je oordeel klaar. Ik heb een onwijse afkeer tegen alto's met een grote mond, alles wat maar een beetje te commercieel is, dat is meteen al ruk. En vaak is het geen eens de keuze van de artiest/band om commercieel te worden, maar denk even na over plaatjes op de radio die dood gedraaid worden, over programma's als MTV en TMF. Ik vind het een beetje waardeloos, dat iedereen hier ze grote bek meteen open doet: 'ownee, hier hou ik niet van hoor...te commercieel!!' Volgens mij is het meer zoiets van, oow als ik dat goed vindt, nou dan zou ik weleens geen 'echte' alto kunnen zijn (terwijl de muziek helemaal niet zo beroerd is eigenlijk). Gewoon een beetje voor de schijn dus. En op die mensen spuug ik gewoon! En dan was het misschien niet echt bedoeld voor jou alleen, maar voor iedereen hier die zich aangesproken voelt....want ik weet zeker dat heel veel wannabe 'alto's' hier, dit als muziek in de oren klinkt! En ja, ik ga verder met me ding hoor!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 01:01
Vice
Vice is offline
Wilt u de volgende keer gaan quoten, want anders komt uw bericht heel vreemd over.
Oud 09-02-2003, 08:53
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
Heb je wel nagelezen wat je zelf geschreven hebt? Misschien sta je iets te snel met je oordeel klaar. Ik heb een onwijse afkeer tegen alto's met een grote mond, alles wat maar een beetje te commercieel is, dat is meteen al ruk. En vaak is het geen eens de keuze van de artiest/band om commercieel te worden, maar denk even na over plaatjes op de radio die dood gedraaid worden, over programma's als MTV en TMF. Ik vind het een beetje waardeloos, dat iedereen hier ze grote bek meteen open doet: 'ownee, hier hou ik niet van hoor...te commercieel!!' Volgens mij is het meer zoiets van, oow als ik dat goed vindt, nou dan zou ik weleens geen 'echte' alto kunnen zijn (terwijl de muziek helemaal niet zo beroerd is eigenlijk). Gewoon een beetje voor de schijn dus. En op die mensen spuug ik gewoon! En dan was het misschien niet echt bedoeld voor jou alleen, maar voor iedereen hier die zich aangesproken voelt....want ik weet zeker dat heel veel wannabe 'alto's' hier, dit als muziek in de oren klinkt! En ja, ik ga verder met me ding hoor! [/B]
Ben ik in principe met je eens, maar ik heb deze band wel van een beetje dichterbij gezien zeg maar, ik heb gehoord hoe die meisjes niet meer aan mochten trekken wat ze wilden, en dat ze beperkt worden in het schrijven van eigen nummers. Dat schept voor mij niet echte hoge verwachtingen van de muziek zelf. Je hebt wel gelijk dat ik misschien wel bevooroordeeld ben, maar ik krijg nu echt zo'n vreselijk Avril Lavigne beeld van ze, en aan die muziek/instelling heb ik echt een ontzettende hekel. Omdat ik het echt van die commerciegeile muziek vind, waar niet eens talent achter zit...Nou hebben die Bad Candy mensen dat wel (geloof ik), maar toch heb ik het idee dat er een vijfkoppige Avril Lavigne tot stand komt zo, en dat vind ik jammer.
Oud 09-02-2003, 09:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik geloof niet dat ik het erg leuk ga vinden als ik het zo zie.
Echt stom als bands al bekend zijn en interviews en fotoshoots krijgen, voordat ze nog maar 1 nummer af hebben en aan het publiek gebracht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:41
Rain down on me
Citaat:
Hagezussa schreef:
Ben ik in principe met je eens, maar ik heb deze band wel van een beetje dichterbij gezien zeg maar, ik heb gehoord hoe die meisjes niet meer aan mochten trekken wat ze wilden, en dat ze beperkt worden in het schrijven van eigen nummers. Dat schept voor mij niet echte hoge verwachtingen van de muziek zelf. Je hebt wel gelijk dat ik misschien wel bevooroordeeld ben, maar ik krijg nu echt zo'n vreselijk Avril Lavigne beeld van ze, en aan die muziek/instelling heb ik echt een ontzettende hekel. Omdat ik het echt van die commerciegeile muziek vind, waar niet eens talent achter zit...Nou hebben die Bad Candy mensen dat wel (geloof ik), maar toch heb ik het idee dat er een vijfkoppige Avril Lavigne tot stand komt zo, en dat vind ik jammer.
Nou speciaal voor Vice een quote hoor!

En Hagezussa, nu je mening iets meer onderbouwt is, kan ik wel begrijpen dat je er zo overdenkt. Op zich vind ik het ook een beetje vaag, maar Bad Candy is natuurlijk ook niet zoals andere bandjes tot stand gekomen, tenminste niet zoals de meeste. Barry Hay vond het tijd worden voor een Allround Chickband (zoals die dat geloof ik noemt) En of we nog niet genoeg van tiener bandjes hebben hier in Nederland. Volgens mij komen we nu in Nederland op een punt dat er geen plaats meer is voor zoiets. Er zijn zoveel bandjes hier in Nederland, half doorgebroken, waar zoveel meer tijd aan besteed zou moeten worden. Maar in plaats daarvan krijgen we steeds meer van dat soort bandjes/projectjes....het wordt allemaal zo half half. Erg zonde, want als je het aan mij vraagt ben ik meer voor de echte bandjes, die er zelf hard voor gewerkt hebben om te bereiken wat ze willen, in plaats van vage projecten, en daarmee doel ik ook op Idols en Starmaker. En ja, bij zulk soort projecten is het zo dat de bandleden er zijn, het genre is bepaald, het image is bepaald, fotoshoots zijn gemaakt, promotie is volop aan de gang....maar echt met muziek bezig zijn, dat lijkt allemaal van latere zorg te zijn. En ja, mij doet het ook een beetje denken aan Avril Lavigne, of dat nou aan de muziek gaat liggen (ik heb zo maar het idee dat Bad Candy de stijl van Avril Lavigne over gaat nemen)die ze hoogst waarschijnlijk gaan spelen, of dat het aan het woordje 'Rockchick' ligt, ik weet het niet....maar het voelt niet goed!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:21
*Liesje*
*Liesje* is offline
Bad Candy is echt dik nep! Spin Around komt van de film Josie and the Pussycats (Rachel Leigh Cook, Rosario Dawson en Tara Reid, redelijke bekende actrices toch?) die al meer dan 2 jaar geleden is uitgebracht! En dan brengen Bad Candy het nummer ook nog eens 10000 keer lelijker uit!! Sjonge... en dan zit er ook nog eens zo'n manwijf in de band... Nou sorry hoor, misschien waren ze nog wel leuk als ze zelf hun liedjes bedachten het mooi en goed deden en het niet van een b-film jatten.

Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:21
Verwijderd
gaan we weer
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:33
Rhinus
Rhinus is offline
't Is dat ze *Lotje* leerde lopen..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:37
*Liesje*
*Liesje* is offline
Wat is er dan? Mag toch zeggen wat ik van ze vind?? Vind jij ze zo geweldig dan?
Oud 28-04-2003, 16:39
DeadNation
DeadNation is offline
Shut up die band is fuckin kut en nep. BASTA.
Oud 28-04-2003, 16:42
*Liesje*
*Liesje* is offline
Sjonge, dat zeg ik toch!!
Oud 28-04-2003, 17:13
Verwijderd
En o wat voelt Rain Down On Me zich weer verheven boven de 'kut-alto's'. Alhoewel het waar is dat veel mensen snel reopen dat iets kut is omdat het niet altoverantwoord is, heb jij hier zo mogelijk nog sneller je oordeel klaar. Ik denk dat je in het geval van Bad Candy met redelijkheid kan veronderstellen dat het wel niet zo veel zal voorstellen. Alles wijst erop. Ik ken het en wat blijkt: het klopt nog ook.

Maar ga vooral verder met je 'ding' hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 28-04-2003 @ 18:22:
[afbeelding]
toch wel erg, die typfout in dat plaatje
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:41
Verwijderd
hee carn, ik vond mijn topic toch leuker
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:41
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
Ufke schreef op 28-04-2003 @ 18:24:
toch wel erg, die typfout in dat plaatje
tis en blijft een moeilijk woord he, zelfs in het Nederlands
Oud 28-04-2003, 17:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 28-04-2003 @ 18:41:
hee carn, ik vond mijn topic toch leuker
Ja maar die van mij is trui-er
Oud 28-04-2003, 18:58
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
We houden deze topic maar aan als officiele bad candy topic, omdat dit de meest serieuze is.
Oud 28-04-2003, 19:21
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 28-04-2003 @ 19:58:
We houden deze topic maar aan als officiele bad candy topic, omdat dit de meest serieuze is.
wat ben ik trots op je.
Oud 28-04-2003, 20:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 28-04-2003 @ 20:21:
wat ben ik trots op je.
dank je!
Oud 28-04-2003, 20:24
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
egt K*T muziek