Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dan zijn wij precies elkaars tegenpool want ik walg namelijk van rages en zulk kuddegedrag. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei ook niet dat je er aan meedoet maar jij zegt op de hoogte te willen zijn ervan. Zelfs dat gaat me te ver het liefst distancier ik me er zo ver van mogelijk als het maar kan. Zo kwam ik er gister achter dat er tollen in de chips zaten? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken jouw tiep..heel irri. Smijten hun bananenschillen op het station op de grond, en als je er wat van zegt is het stupide antwoord: dan heeft de schoonmaakturk wat te doen. Ik zorg voor zijn bestaansrecht hier. De jerk heeft zijn schil dus NIET opgeruimd, en eigenlijk had ik hem een klap voor zijn harses moeten geven. Maar ik ben netjes opgevoed en heb de schil in de prullebak gedaan voor iemand er zijn nek over zou breken. Wat zei de eikel? Goed zo meisje. Ruim jij het maar netjes op. Ik ben dus 10 jaar ouder. dan hij...soms schaam ik me echt voor de leidse studenten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zag laatst van die eh, ja hoe noem je dat... "plakballen" zeg maar, met een langwerpig stuk rubber eruit dat diende als touw, beetje net als een jojo dus.
Voor de rest zag ik geen 'gewone' jojo's.. alleen die plabal-jojo's. ![]() In Drievliet zag ik ze geloof ik ook. ![]()
|
![]() |
OOOOW JAWEL ze zijn he-le-maal hip en ik ben ze zooooo zat.
Jah ik werk in een speelgoedwinkel. Vooral de waterjojo's zijn helemaal innerde-in!! Maar dan wel bij kinderen van 8 tot 12 ofzow. Hebben we ook nog van die drago-jojo's, en die zitten me helemaal tot hier........stomme dingen stomme video die ik dus de hele dag aan moet horen. (WEET JE WAT???? HET IS JOJOTIJD!!!) joepiedepoepie!! nej okej maar ze proberen die dingen dus wel hip te maken, maar alleen die waterjojo's doen het goed. ![]()
|
bijna alle kinderrage's komen weer terug.
dat weet IK zelfs als rage-leek. ![]() springtouwen, flippo's/spinners wat dan ook, knikkers, stuiterballen, hoelahoepen, springstokken..kindjes moeten toch wat te doen hebben op het schoolplein ![]() ![]() eerst simpele jojo's, toen dingen die konden 'spinnen' en waar je trucjes mee kon doen en nu weer jojo's met water..what's next?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het zal vast wel weer een rage worden.. Hoe eerder de skateboards de prullenbak in gaan hoe beter eigenlijk. En jojo's maken tenminste geen herrie ![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 14:24. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Flippo's, knikkers, pokémonkaarten.. Missy | 109 | 16-06-2011 00:34 | |
Vrije tijd |
Zwaar onderschatte sport! alphabeta | 34 | 23-01-2010 13:26 | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 17:23 | |
De Kantine |
Jeugdsentiment: Aan welke rages deed jij mee? $omeone | 84 | 12-09-2005 14:30 | |
Films, TV & Radio |
[TV] De leukste of vreemdste uitspraken van TV Martin | 20 | 20-03-2003 14:09 |