Oud 07-05-2003, 10:03
BELLEKE
BELLEKE is offline
Wel eens gedaan? Hoe zou je erop reageren mocht je plots van je vriend/vriendin horen dat hij/zij nooit echt was klaargekomen maar telkens fakete...?

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 10:06.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:05
Verwijderd
Ik zou me geloof ik heel verraden voelen
Niet dat ik een partner heb ofzo
Laat staan seks, laat staan fake orgasmes... etc etc
Maar ik denk dat ik serieus met een leeg gevoel zou zitten ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:16
poesiefox
poesiefox is offline
Tja, ik deed het in het begin wel, om zijn gevoelens te sparen als hij druk bezig was daar beneden en ik het wel weer welletjes vond maar er toch niks gebeurde. Hij was net zo onervaren als ik, dus trapte hij er steeds in.

Maar ja, na een maandje ofzo lukte het nog steeds maar niet, en toen had ik een probleem. Ik wilde wel dat hij zou doorkrijgen hoe het wel moest, maar ik kon toch moeilijk gaan zeggen dat ik al een maand de kluit aan het belazeren was..

Gelukkig lukte het toen na een blowtje wel, toen hij me aan het vingeren was en ik gewoon gezellig in zijn armen lag.( ik denk dat dat het probleem was geweest, ik voelde me niet veilig genoeg)

Omdat ik toen wel erg anders reageerde dan eerst snapte hij wel wat er aan de hand was geweest, en hij was ook wel beledigd ja.

Dus na wat uitleg en wat uitpraten is het toch allemaal weer goed gekomen. Ik heb vanaf dat moment nooit meer gefaket, als het echt niet lukte, dan zei ik dat gewoon. Hij werd ook steeds beter in bed, dus het moet nu wel heel raar lopen wil hij het niet meer voor elkaar krijgen. Hij kan het beter dan ikzelf.
Oud 07-05-2003, 10:22
Verwijderd
Ik zou het niet cool vinden , dan liever gewoon niet klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:22
Verwijderd
Nee, het orgasme zelf niet. Dat is bij mij ook niet echt nodig, want ik kom nogal makkelijk klaar..
Ik heb wel vaak dat ik eigenlijk geen zin heb, of dat hij dingen doet die weinig effect hebben, maar dat ik dan zoiets heb van: "ik ben blij dat hij iig IETS doet", dus dan doe ik maar net alsof ik het heel erg lekker vind.
Ik bedoel, als ik totaal niet zou reageren, dan stopt ie na een tijdje, lijkt me en dat wil ik dan ook weer niet.
En soms moet ik er echt m'n best voor doen om klaar te komen en dan doet ie weer net iets waardoor het compleet mislukt (als in: ik voel bijna nix van het orgasme zelf, of het lukt gewoon niet en ik moet nog meer m'n best doen..)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Neen nog nooit gedaan.
Wat ik wel soms doe is heel erg kreunen dat het lijkt of ik klaarkom, gewoon omdat dat me hélpt klaarkomen, dat windt ons beidjes op .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:37
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Lijkt me pas kanp zodra je er zelf intrapt
Oud 07-05-2003, 10:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, heb ik één keer gedaan, toen ik seks met een meisje had. We hadden toen niet zoveel tijd.
Ik kwam voor mijn ex sowieso nooit klaar bij iemand. Hij heeft vanaf het begin heel veel moeite gedaan, omdat hij zeker wist dat het zou lukken. En toen kwam ik inderdaad voor het eerst bij een man. Het ging steeds beter en uiteindelijk kwam ik na tien minuutjes al. Hij wist precies de goede plekjes.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-05-2003 @ 11:22:
Nee, het orgasme zelf niet. Dat is bij mij ook niet echt nodig, want ik kom nogal makkelijk klaar..
Ik heb wel vaak dat ik eigenlijk geen zin heb, of dat hij dingen doet die weinig effect hebben, maar dat ik dan zoiets heb van: "ik ben blij dat hij iig IETS doet", dus dan doe ik maar net alsof ik het heel erg lekker vind.
Ik bedoel, als ik totaal niet zou reageren, dan stopt ie na een tijdje, lijkt me en dat wil ik dan ook weer niet.
En soms moet ik er echt m'n best voor doen om klaar te komen en dan doet ie weer net iets waardoor het compleet mislukt (als in: ik voel bijna nix van het orgasme zelf, of het lukt gewoon niet en ik moet nog meer m'n best doen..)

Jullie moeten het ook allebei nog leren. Dat sex gedoe is zo makkelijk nog niet, je moet op elkaar ingespeeld raken. Je moet zeker in het begin je technische eisen niet te hoog stellen, en ga anders zelf meehelpen en geef goeie aanwijzingen. Je hebt die mond gekregen voor meer dan alleen zoenen. Zeg hem wat hij moet doen, zeg het hem als hij het fout doet.

Dacht je dat die van mij het meteen kon? Natuurlijk niet, daar heb je jaren training voor nodig. Jouw lichaam moet ook nog aan hem wennen. Zijn lichaamsbouw is anders dan wat je eerst gewend was, en iedere piemel voelt anders hoor! Allemaal lekker, maar anders lekker.

En probeer samen dingen uit, vaak is het een kwestie van iets heel kleins, subtiels, wat je anders moet doen. Een iets andere hoek, iets andere druk, andere houding, jouw bekken een beetje anders kantelen op een bepaald moment, maar het is echt millimetergeneuk hoor.

Ik denk als ik nu met een ander naar bed zou gaan, dat het niet zou lukken, al was hij nog zo ervaren in bed.

Voor advies op maat ben ik PM te consulteren.
Oud 07-05-2003, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 07-05-2003 @ 11:41:
Hij heeft vanaf het begin heel veel moeite gedaan, omdat hij zeker wist dat het zou lukken.
Gave instelling
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 11:09
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 11:16:
Tja, ik deed het in het begin wel, om zijn gevoelens te sparen als hij druk bezig was daar beneden en ik het wel weer welletjes vond maar er toch niks gebeurde. Hij was net zo onervaren als ik, dus trapte hij er steeds in.

Maar ja, na een maandje ofzo lukte het nog steeds maar niet, en toen had ik een probleem. Ik wilde wel dat hij zou doorkrijgen hoe het wel moest, maar ik kon toch moeilijk gaan zeggen dat ik al een maand de kluit aan het belazeren was..
Ah, precies hetzelfde meegemaakt. Ik vond het best sneu voor hem (mijn ex) om te vertellen, maar ik vond dat het wel eens tijd werd dat ik echt ging klaarkomen. Dat is overigens niet gelukt bij hem. Bij mijn nieuwe (huidige) vriend heb ik nooit gefaked. Het duurde even voordat het lukte, maar nu het is gelukt.... Woow...
Oud 07-05-2003, 12:22
Verwijderd
Nog nooit gedaan en ik zou het niet leuk vinden te horen als de ander wel heeft gefaket!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:40
Some
Some is offline
Beetje jammer dan...
Maar volgens mij kreunt (en ikzelf ook) af en toe wat erger dan nodig is hoor om duidelijk te laten horen dat het goed is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:24
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-05-2003 @ 13:22:
Nog nooit gedaan en ik zou het niet leuk vinden te horen als de ander wel heeft gefaket!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:30
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Nee inderdaad, waarom ik het toen deed weet ik ook niet. Ach, het was ook gewoon een kutstreek. Maar toen hij me voor het eerst bevredigde en ik fakete, kon ik niet meer terug, zo voelde dat althans. Toen ik het de tweede, derde, vierde enz. keer ook deed, werd het alleen maar moeilijker om het te zeggen. Gelukkig heb ik dat wel gedaan, en hij vond het vervelend, maar wilde wel proberen of het een keer echt zou lukken. Nooit gelukt overigens.

Bij mijn nieuwe vriend heb ik toen vanaf het begin gezegd: ik ben zeer moeilijk klaar te krijgen, tot nu toe is het maar door een meisje en mezelf gelukt. Het duurde dan ook wel 2 maanden voordat het lukte, maar sindsdien is alles goed. Je moet over een soort drempel heen denk ik.
Oud 07-05-2003, 14:59
Thomas
Thomas is offline
Hier ben ik het ook absoluut mee eens.

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 11:03:
Wel eens gedaan? Hoe zou je erop reageren mocht je plots van je vriend/vriendin horen dat hij/zij nooit echt was klaargekomen maar telkens fakete...?
Nee en ik denk dat m'n vriend 't gelijk door zou hebben.

Ik zou boos worden. Hij doet zichzelf tekort en liegt tegen me.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:48
Verwijderd
Nooit gedaan, is ook niet nodig voor bij de sex.
Ik heb wel een keer mezelf naar een orgasme gefantaseerd terwijl mijn ex-vriend probeerde om mij naar een orgasme te likken. Hij was al bijna een uur bezig, en nouja, ten eerste wist hij nog niet hoe het moest, en ten tweede doet orale sex niet alles bij mij. Toen ben ik maar gaan fantaseren over sex met hem, zodat ik toch een orgasme kreeg. Het orgasme was dus niet gefaket, maar de oorzaak wel De dag erna heb ik dit wel tegen hem verteld, hij vond het gelukkig niet erg, maar ik heb het niet vaker gedaan. Het voelt toch hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:06
muckymouse
muckymouse is offline
nooit gedaan,
wel herrie gemaakt en toen stopte ie te vroeg, grrr
laatste tijd lukt het klaarkomen zowieso niet meer
Oud 08-05-2003, 03:58
Verwijderd
Hmmmm nog nooit gefaked, lijkt me moeilijk, lol... zou ik ook echt niet kunnen. Als het niet gaat lukken geef ik directies, geen probleem toch, veel mensen schijnen dat (vooral mijn leeftijd) vreem te vinden? Maar ik bedoel, dat weet hij het toch voor de volgende keer, en wordt het steed sbeter, anders blijf je klungelen, en zo is het voor beiden leuk. (En ik heb het nu dan vooral over "honk" twee en drie) daar ik nog maagd ben.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 07:54
Kali
Kali is offline
echt faken ni, enkel gehijg en gekreun faken, aangezien ik redelijk stil ben anders
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 07:56
Hukkie
Hukkie is offline
Wel eens gezegd dat ik al was klaargekomen ja, maar echt bewust gefaked: nee.
Dat was alleen bij mn eerste 'echte' vriendje, die was slecht met hints en dacht dat ie het zonder hulp wel afkon: ik ben nooit bij hem klaargekomen. Wat een prutser
Oud 08-05-2003, 08:05
Bounce
Bounce is offline
Ik heb dat dus wel gedaan. Niet onder de sex zelf maar als hij mij vingert. Voordat ie begint zeg ik ´zachtjes he´omdat ie meestal ietsje te hard doet. Dan is ie zelf te opgewonden zeg maar.. Als ik dan liever wil dat ie ophoudt, doe ik soms wel eens alsof. En anders roep ik gewoon auw.
Maar het is zo raar om daar over te gaan praten. Soms zeg ik het wel eens voor de gein (´ laat je me ooit nog eens klaarkomen´)maar dat ziet hij ook als geintje dan..
Maar daar moet ik het eigenlijk wel snel over gaan hebben toch..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 09:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bounce schreef op 08-05-2003 @ 09:05:
Ik heb dat dus wel gedaan. Niet onder de sex zelf maar als hij mij vingert. Voordat ie begint zeg ik ´zachtjes he´omdat ie meestal ietsje te hard doet. Dan is ie zelf te opgewonden zeg maar.. Als ik dan liever wil dat ie ophoudt, doe ik soms wel eens alsof. En anders roep ik gewoon auw.
Maar het is zo raar om daar over te gaan praten. Soms zeg ik het wel eens voor de gein (´ laat je me ooit nog eens klaarkomen´)maar dat ziet hij ook als geintje dan..
Maar daar moet ik het eigenlijk wel snel over gaan hebben toch..

Jaha, daar moet je het echt over hebben. En echt gewoon au zeggen, en dat het zachter moet. Want zo leert hij het nooit. Het is moeilijk, een meisje vingeren. Dat blijkt maar weer eens uit al deze posts.
Oud 08-05-2003, 16:51
miertjuh
miertjuh is offline
ik fake wel...maar dat weet ik eigenlijk niet eens zeker meestal...maar ik vind t ook heerlijk zonder orgasmes...maja dat zal wel geen goeie reden zijn om te liegen... XxX
Oud 08-05-2003, 17:26
gizmo
gizmo is offline
Heb het nog nooit gedaan en was het eigenljk ook niet van plan.. mocht een vriendje een keer niet helemaal doen zoals ik het graag zou willen zou ik het proberen subtiel aan te geven
Oud 08-05-2003, 17:30
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 07-05-2003 @ 11:03:
Ik doe niet anders als faken...geeft zo'n rotzooi anders...

Maargoed: ik zou echt heel erg pissed zijn!
Ik hoor liever dat ik iets niet goed doe, dan dat ik belazerd word.
Maar wat poesiefox vertelde: degene die faked heeft het probleem, en als dat niet nu is, dan wel later.
Mocht jij het faken: dan zal je het hem moeten vertellen. Beter vroeg dan laat...

Conclusie: praten, praten, praten....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:53
SupergirlKimmie
SupergirlKimmie is offline
dat doe je niet. het is kwetsender dan toegeven dat het niet lukt en samen een oplossing zoeken.....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:54
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
Kali schreef op 08-05-2003 @ 08:54:
echt faken ni, enkel gehijg en gekreun faken, aangezien ik redelijk stil ben anders
Erm..dan is het geen faken meer..? ;o

Ik zou er in ieder geval niet mee zitten als ze zou bekennen dat ze het altijd fakete. Ergens jammer dat ze het niet eerder durfde te vertellen, maar daar zal ze haar redenen wel voor gehad hebben. Waarschijnlijk gaat er een lange periode van onzekerheid en onvermogen van aan vooraf, voordat ze het uberhaupt durft te vertellen. Zou opgelucht zijn dat ze het toch heeft verteld, en het niet steeds meer laat ophopen
Oud 08-05-2003, 23:30
-niels-
-niels- is offline
Als ik 't zat ben fake ik 't gewoon... maar goed... dat is daarna ook wel duidelijk...
het faken kan namelijk wel opwindend zijn voor de partner...

Hoe ik zou reageren?
Beetje teleurgesteld... zo moeilijk is het niet om te zeggen dat je 'het' gewoon niet kan krijgen of dat het 'zo' niet lukt... bij het eerste kan je haar altijd zoveel mogelijk tevreden stellen... en bij het 2de ben ik voor alles in om het wel te laten lukken...

win win situatie... dus waarom zou ze 't verzwijgen...?
Oud 08-05-2003, 23:35
Infaustus
Infaustus is offline
ik fake altijd als ik lig te rukken.....
Oud 09-05-2003, 00:51
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 09-05-2003 @ 00:35:
ik fake altijd als ik lig te rukken.....
Oplichter
Oud 09-05-2003, 14:24
Optima
Optima is offline
mijn vriend KAN niet faken

ikzelf fake heel vaak, ik heb gewoon geen zin om nog uren te blijven liggen en hem maar zijn gang te laten gaan. Soms voel ik gewoon dat het niet gaat lukken, dus dan maar faken.
Oud 09-05-2003, 14:29
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-05-2003 @ 15:24:
mijn vriend KAN niet faken

ikzelf fake heel vaak, ik heb gewoon geen zin om nog uren te blijven liggen en hem maar zijn gang te laten gaan. Soms voel ik gewoon dat het niet gaat lukken, dus dan maar faken.
kan je beter eerlijk zeggen dat het vandaag niet lukt
ik bedoel.. als je een relatie met iemand hebt lijkt het me normaal dat je over dat soort dingen eerlijk bent tegen je vriend...
Oud 09-05-2003, 14:33
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 11:16:

Gelukkig lukte het toen na een blowtje wel, toen hij me aan het vingeren was en ik gewoon gezellig in zijn armen lag

Hij werd ook steeds beter in bed, dus het moet nu wel heel raar lopen wil hij het niet meer voor elkaar krijgen. Hij kan het beter dan ikzelf.
Een blowtje in de morgen, is een dag zonder zorgen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten