Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 23:44
vampire_esje
vampire_esje is offline
hallo heren, kunnen jullie het ook voelen als jullie lieve dame klaarkomen, terwijl jullie aanwezig zijn in haar lichaam? en hoe voelt dat ongeveer??
ben erg nieuwsgierig...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:13
ufo2230
ufo2230 is offline
Uhm niet dat ik er veel ervaring mee heb aangezien mijn huidige vriendin niet klaarkomt (en ik probeer nog zo mijn best te doen), maar bij mijn vorige relatie voelde het ongeveer als volgt: de bekkenbodemspier spant zich kortstondig op zodat de vagina nauwer wordt en meer spant om je penis, en de vochtigheidsgraad gaat een stuk naar boven. Al weet ik niet dat dat bij alle vrouwens zo is aangezien ik nog maar ervaring heb bij 1.

doei
xxx jan
Oud 18-01-2002, 09:17
Kennedy
Kennedy is offline
dat is eigenlijk net zo moeilijk te omschrijven als "wat voel je als je klaarkomt" voor een vrouw zelf. maar ja...je voelt je vriendin wel "schokken" zeg maar en haar vagina trekt strakker samen om je penis heen. moeilijk om uit te leggen vind ik. het voelt in ieder geval wel eeeeerg fijn als ze klaarkomt, ook bij mij.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 09:57
Chimera
Chimera is offline
Zie boven. Je voelt meestal d'r vaginaspieren samentrekken. Voelt wel lekker
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 12:11
X-Ray
X-Ray is offline
Je voelt haar G-spott opzwellen als ze het lekker vind. Een meisje wordt steeds natter.Stuiptrekkingen maken. Rillen. Dat zijn de symptonen van een meisje die gaat klaarkomen. Bij de orgasme trekt het allemaal aan en ontspant het weer. Dus het is wel te merken.
Oud 20-01-2002, 23:09
vampire_esje
vampire_esje is offline
hoe kan je dan een orgasme faken als meisje? (niet dat ik plannen heb in die richting) maar volgens mij kan dat niet, want als een meisje klaarkomt en het spant om je penis zijn het ongecontroleerde bewegingen die je zelf niet maakt (net als je hart dat klopt) als meisje zijnde dat doet je lichaam, hoe kan je dat dan (want dan doe je het gecontroleerd) naabootsen zonder dat je partner het merkt?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 23:26
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
hoe kan je dan een orgasme faken als meisje? (niet dat ik plannen heb in die richting) maar volgens mij kan dat niet, want als een meisje klaarkomt en het spant om je penis zijn het ongecontroleerde bewegingen die je zelf niet maakt (net als je hart dat klopt) als meisje zijnde dat doet je lichaam, hoe kan je dat dan (want dan doe je het gecontroleerd) naabootsen zonder dat je partner het merkt?
Als je partner het nog nooit heeft meegemaakt omdat iedereen bij hem moet faken dan zal ie er ook nooit achter komen.
Behalve als ie deze topic leest misschien.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 23:40
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
In_flames schreef:
Als je partner het nog nooit heeft meegemaakt omdat iedereen bij hem moet faken dan zal ie er ook nooit achter komen.
Behalve als ie deze topic leest misschien.
waar slaat dit nou weer op? kan jij wel lezen?! heb ik het over mijn partner? ik vraag het in het algemeen want volgens mij (Vampire_esje dus, niet de vriend, buurman whatever) kan het niet!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 14:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
waar slaat dit nou weer op? kan jij wel lezen?! heb ik het over mijn partner? ik vraag het in het algemeen want volgens mij (Vampire_esje dus, niet de vriend, buurman whatever) kan het niet!

Volgens mij bedoelde in_flames het ook in het algemeen. "je partner" hoeft niet per se "jouw partner" te betekenen.

Gatara

Oud 21-01-2002, 16:03
Wennup
Wennup is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:

Je zou het wel kunnen faken, je kan als je wat oefend zelf je spieren in je vagina spannen en weer ontspannen.. *zelfde als je plas ophouden* als je er dan een beetje bij kreunt lijkt he net egt.. maar iedere jongen met een beetje ervaring zou best weten dat je het faked en waarom zou je het faken, leer je vriend liever hoe ie je wel kan laten klaarkomen. Voor allebij veel leuker toch

Regels voor berichten