Oud 01-04-2003, 21:54
Mark
Mark is offline
Wat nou als je helemaal verliefd bent geworden op je beste vriendin. Zij vind je ook lief en aardig, maar voelt niets voor je.

WAT MOET JE DAN.. Soms is het leven ook niet eerlijk..

Btw. Ze weet het, ze wil gewoon vrienden blijven en laatst zei ze: "jij gaat een andere meid heel gelukkig maken." toen zei ik maar dat ik haar gelukkig wilde maken.

HELP.

Mark (die het niet meer weet)
Oud 01-04-2003, 22:04
marlies
marlies is offline
Ik denk dat je effe afstand moet nemen hoe moeilijk het ook is.
Oud 02-04-2003, 07:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
marlies schreef op 01-04-2003 @ 23:04:
Idd, is heel belangrijk... anders duurt het eeuwen (en ja ik spreek uit ervaring). Je wilt natuurlijk niet dat er straks irritaties en ruzies komen...
Oud 02-04-2003, 10:50
liefkindje
liefkindje is offline
Citaat:
marlies schreef op 01-04-2003 @ 23:04:
pcies denk ik ook..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 11:27
AtHell
AtHell is offline
Twee keuzes:

Of je negeert je gevoelens en zoekt een ander.

Of je vertelt het haar en waarschijnlijk wordt je dan afgewezen en krijg je zo'n soort ongemakkelijke vriendschap die dus nooit meer hetzelfde is.
Oud 02-04-2003, 11:40
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 02-04-2003 @ 12:40:
Verkracht haar!
Ik lag me een kriek
Oud 02-04-2003, 14:02
The0
The0 is offline
Offtopic: Had die reactie eigenlijk van athell zelf verwacht, maarja, hij kwam er alsnog bij... (kan dit soort figuurtjes nou niet gebanned worden??)

Ontopic: Ik denk het maar vergeten. Ze heeft duidelijk aangegeven niet meer te willen dan een gewone vriendschap. Verder doorgaan zou dan een soort verspilling van energie worden denk ik..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:06
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
The0 schreef op 02-04-2003 @ 15:02:
Offtopic: Had die reactie eigenlijk van athell zelf verwacht, maarja, hij kwam er alsnog bij... (kunnen dit soort figuurtjes nou niet gebanned worden??)
Ga jezelf verhangen ofzo, jesus hee als je je er zo stoort dan gooi je toch lekker je pc het raam uit.

Edit:

"De Sfeer.
Je hebt weleens mensen die het nodig vinden om overal een felle reactie op te geven en veel rolleyes te plaatsen.
Het beste is, om eerst even na te denken voordat je zo van je af bijt. Soms bedoelt iemand het goed, maar staat het er een beetje vreemd. Natuurlijk hoef je niet over je heen te laten lopen, maar een rustige doordachte reply is meestal wel veel nuttiger.
Heb je toch zin om een ruzie te beginnen, dan mag dat ergens anders."

Nou ok, verhangen hoeft niet, maar stel je niet zo vreselijk aan.

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:12
martijn1985
martijn1985 is offline
Ai....dat lijkt me een hele moeilijke.

Ik denk dat het moeilijk is om afstand te nemen, want de vraag is of die vriendschap weer zo goed is als je over je verliefdheid voor haar heen bent. Ik begrijp uit je verhaal dat je het haar verteld hebt? Heb je ook gezegd wat je nu verder wilt?

Ik denk dat als ik verliefd zou worden op mijn beste vriendin ik het haar wel zou vertellen, maar meteen zou zeggen dat ik niet iets wil. Simpelweg omdat ik die vriendschap niet op spel wil zetten...

mja....loze post...

iig veel sterkte en succes
Oud 02-04-2003, 18:29
PardonMe
PardonMe is offline
jeetje lastige situatie..
Maar ik zou een beetje uitkijken dat je je niet gaat opdringen ofzo.. Want het zou zonde zijn als een goede vriendschap hierdoor zou worden verpest..
Ze heeft duidelijk aan gegeven dat ze niets met je wil op die manier, maar dat ze wel vrienden met je wil blijven.. Zorg dan ook dat jullie gewoon vrienden kunnen blijven, als je je gaat ''opdringen'' bijvoorbeeld, dan bereik je alleen het tegenovergestelde, dat zij (of jij) je aan bepaalde dingen gaat irriteren bijvoorbeeld..

Tja natuurlijk kan je niet zomaar een twee drie iemand uit je hoofd zetten, maar dat is toch het beste wat je kunt doen denk ik.. je weet dus dat het waarschijnlijk niks wordt (zij wil niks met je) probeer wel je vriendschap te behouden, hoe jammer je het ook vindt dat jullie niet meer kunnen zijn dan vrienden..
Oud 03-04-2003, 19:19
gizmo
gizmo is offline
Heb zelf in een soort situatie gezeten alleen was ik in jou geval dan dus het meisje..
Een goede vriend van mij was ech helemaal verliefd op mij en liet het mij ook duidelijk weten.. ik vond het een lastige situatie en heb hem dat ook vaak gezegd.. Hij kon het gelukkig accepteren.. Wat veel mensen zeggen over afstand nemen kan helpen alleen is het tussen ons niet zo gegaan... we zijn goede vrienden gebleven zonder contact te verliezen..

je hebt prob niet zo veel aan mijn verhaal.. maarja iig sterkte! Als je het gevoel hebt dat je het ech niet meer aankan is het idd mayb slimmer om afstand te nemen maar het is zo shit om dat weer een goede vriendin kwijt te raken. Je meot je iig niet zoals eef zei gaan opdringen... dat zal helemaal averechts werken. Ze heeft duidelijk gemaatk dat er voor haar niets in zit en dat zul je moeten bedenken.. ook al is die waarheid nog zo hard

succes en sterkte er mee!
Oud 03-04-2003, 19:31
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 02-04-2003 @ 12:40:
Verkracht haar!
Kleuter.
Oud 03-04-2003, 19:36
Mark
Mark is offline
Hey iig heel erg bedankt voor jullie reacties. Ze begrijpt me gelukkig goed en ik heb er nu ook vrede mee. Maargoed, het gevoel komt soms wel heel sterk opzetten als ik soms naast haar zit of tegenover haar.

Snow (die soms niet zo cool is in dat soort situaties)
Oud 03-04-2003, 20:45
Mark
Mark is offline
nouja, niet alleen chatten, maar ook gewoon elkaar elke dag zien en dan ook nog zeggen dat ze je lief vind. Wat moet je dan? Kijk je raakt er aan gewend en je leert ermee leven, maar toch is het shit.

Snow (die het graag anders had gezien)
Oud 03-04-2003, 20:55
Orpa
Orpa is offline
Ey, misschien helpt dit iets:

ik heb verkering met mijn beste vriend. En juist omdat jullie het zo goed kunnen vinden, kan een relatie heel erg suc6 vol zijn.

Ik merk in ieder geval wel, dat ik me bij hem veel meer op mijn gemak voel dan bij mijn vorige vriend, omdat ik hem helemaal 800% vertrouw.
Oud 03-04-2003, 20:59
Orpa
Orpa is offline
By the way: hij heeft eerst honderden keren gezegt dat we niet bij elkaar passen en hij heeft me toch verkering 'gevraagt'.
Oud 03-04-2003, 21:17
Mark
Mark is offline
Dat is dus ook wat ik denk, laat ik het maar gewoon afwachten. Maar ik heb wel geleerd dat ik niets moet opdringen zegmaar.

Snow (die ergens nog wel hoop ziet)
Oud 03-04-2003, 21:29
Orpa
Orpa is offline
Gewoon hoop houden.

Sander (mijn vriend dus) had eerst met een ander meisje, Emmeline (afgekort Ems) dat bij mij in de klas zat. (dit word een heel erg lang verhaal). Sander zijn kleine broertje, Thomas, zat ( en zit) namelijk bij ons in de klas (Tho=14, Ems= 15 zondag 16, Sander=18, ik = 14).

En Ems was eerst smoor op Thomas. Wij (9 meiden en hele goede vriendinnen) probeerden haar duidelijk te maken dat Thomas een loser is, hoe knap hij ook is. En Sander probeerde ons te helpen.

Ems werd toen smoor op Sander, en dat terwijl ik ook heel erg verliefd op hem was. Zij kregen verkering en daar heb ik 9 maarden met pijn in mijn hart tegenaan zitten kijken . Ik ging mee naar de film, en naar zijn huis enz. En altijd zaten zij te zoenen en zat ik daar maar .

Nu 4 maanden geleden ging het uit tussen Emmeline en Sander. Daarna werd de band tussen mij en sander nog beter en steviger en hechter dat die al was. We stoeiden, en lachten, maar konden ook gewoon heel lang met elkaar praten.

En nu, 4 maanden nadat het uit is tussen Emmeline en Sander heb ik verkering met Sander, mijn beste vriend.

Ik verzeker je: er is niets beters. En ik dacht ok dat het nooit iets kon worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 03-04-2003, 22:33
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik zit nu nog in de situatie dat ik het haar moet vertellen. Vind haar heel erg leuk, al een hele tijd. Deze week hoorde ik van mijn beste vriend, dat ze mij ook leuk vond zo rond de kerst. Ik zit nu alleen nog te twijfelen WANNEER ik het haar ga vertellen. Zie haar namelijk alleen als er meer mensen bij zijn.....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:04
Verwijderd
lijkt me heel moeilijk, gewoon even rust nemen denk ik, je gevoelens rustig laten gaan.. en als ze blijven, praten met je vriendin..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:12
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 01-04-2003 @ 22:54:
Wat nou als je helemaal verliefd bent geworden op je beste vriendin. Zij vind je ook lief en aardig, maar voelt niets voor je.

WAT MOET JE DAN.. Soms is het leven ook niet eerlijk..

Btw. Ze weet het, ze wil gewoon vrienden blijven en laatst zei ze: "jij gaat een andere meid heel gelukkig maken." toen zei ik maar dat ik haar gelukkig wilde maken.

HELP.

Mark (die het niet meer weet)
Ik weet precies hoe je je voelt! Succes!
Oud 06-05-2003, 21:44
Sebbie
Sebbie is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 06-05-2003 @ 16:12:
Ik weet precies hoe je je voelt! Succes!
Ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten