![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
voor de meest voor de handliggende allergieen prikken ze bloed. dat is pijnloos. je krijgt dan een holle naald in je arm en daaraan koppelen ze buisjes. zoiets gaat heel snel.
als hier niets uit komt hebben ze geloof ik nog een methode met krasjes. die krassen ze dan in je arm en daar komt dan een soort spul in. k weet t niet precies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Je hebt toch ook zo'n rug-plak-iets? Mja, ik weet er zelf maar weinig van... Mijn vriend heeft dat gehad, na een reguliere test...
Bij zo'n reguliere druppelen ze van verschillende stofjes wat op je huid en prikken ze dat er 'door' met een speciaal dingetje. Daarna gaan ze dus kijken waarop je reageert. Dat rug-gedoe is eigenlijk hetzelfde, alleen met plakkers op je rug die je dan een tijd moet laten zitten.. Maar dat doen ze volgens mij pas wanneer er uit die reguliere test niets is gekomen maar je duidelijk toch allergisch voor iets bent... Maar ja, ik heb er ook geen verstand van eigenlijk ![]() |
![]() |
|
ik heb het vorig jaar nog gehad.
de dokter schrijft eerst op waar ie op moet letten... bij mij pollen en mijten bij mij werd er bloed geprikt dat wordt bekeken ofzo dan krijg je een paar dagen later uitslag... ik was allergisch voor 3 bomen en huisstofmijt.. ikke superblij d8 dat het van mijn katten was. maar voel je niet veel van hoor alleen beedje stijve arm
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb iig gewoon bloedprikken, dar druppel + doorprikken (op m'n arm ('k weenie of ze dat altijd doen, maar dat wou ik iig liever dan op m'n rug)) en dat inspuiten (rug...dat raad ik je af, maar goed, als het niet anders is, dan is het niet anders). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn eerste allergie test was een plaktest,
een grote pleister op je rug, die theoretisch je hele rug bedekt , was wel grappig, uitkomst? allergie voor nikkel, na, dat is nog te doen. Maarja, dat was geen uitkomst, 2de test, 3 buisjes bloed, kwam niet veel uit, 3de test, druppeltest, 8 verschillende druppels op je arm, met een kringetje eromheen, 10 minuten in de wachtkamer, en weer terug, oeh kijk nou, daar is het helemaal rood, verrekte gras. hooikoorst is niet fijn ![]()
|
![]() |
Ik heb er al een stuk of vier gehad en ze worden steeds minder leuk en grotere spuitne. maar de eerste de algemene krijg je een strook op je arm en daarnaast krijg je allemaal kleine spuitjes. even wachten in de wachtkamer en terug voor de uitslag.
Ik heb er daarna dus nog drie gehad en die zijn met grotere hoeveelheid gegaan en wel ongeveer het zelfde soort idee. Maar helaas ze zijner nog niet achter wat het nu precies is. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan een stofallergie keelpijn veroorzaken? Rob | 5 | 27-11-2007 15:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
been openkrabben... Emma Fa... | 16 | 24-03-2007 12:02 | |
Lichaam & Gezondheid |